- Bittorrent topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- OpenWRT topic
- SkyShowtime
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Reklámblokkolók topikja
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsigus
őstag
Azért a 10m főt sem elérő Magyarországot ne hasonlítsd mondjuk még Németországhoz sem, nem hogy Kínához...
Nem mindegy, hogy mennyi népességre jutnak a fenntartási költségek, az itthon drága üzemanyag stb. stb. egy futárcégnél, ráadásul ahogy az lenni szokott, a sikeres dolgokat többen is elkezdik, ezért van most már egy jó pár futárcég itthon, amit szvsz a népesség nem indokolna, ezért is gyengítik egymást.
Valaki írta, hogy az ebay-ről rendelt dolgokat pedig ingyen is hozhatják. Igen, de ott is megoszlik a költség több 10m emberre, nem úgy mint itthon, ahol egyrészt kevesen vagyunk, másrészt a webáruházakat illetően is bizalmatlan az emberek többsége. A saját ismeretségi körömből kiindulva (vidék, BAZ megye) jó ha 20-ból 1 ember rendel a netről bármit is, a többi inkább horribilis áron megveszi itt helyben.
Többek között azért drága itthon minden, mert kicsi vásárlóbázis... (és magasak a költségek, valószínűleg).
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Egyetértek. Itthon tényleg elég drága a házhoz szállítás. Pedig ez egy alapja az egész webshopos mókának.
Itthon olyan 1000 és 2000 forint körül van a szállítás, boltja válogatja. Ergo 4-5 ezer forint alatt nem is éri meg online vásárolni. Hiszen mindenkinek ba..szná a csőrét hogy a szállítási díj 20-30-40%-a még pluszban annak amit vesz. Nyilván egy 300 ezres TV esetében le se sz..rom a szállítási díjat.
Ráadásul itthon nincs semmi kontroll a webshopok felett. Hogy is lehetne... Tehát az embernek jól meg kell választania honnan rendel mert pillanatok alatt átba...ák.
Plusz az egész mint szolgáltatás minősége 90%-ban a béka segge alatt van. Szar, igénytelen, vevőközpontúság nélküli!
Én elég sokat rendelek a netről sokféle áruházból. És az elmúlt fél évben kifejezetten azt tapasztaltam, hogy nincs visszaigazoló e-mail. Konkrétan az az e-mail hiányzik amiben leírják, hogy "te barom holnap után megyünk 7 és 16 óra között legyél otthon."
Az automatikus e-mailt mindig megkapjuk, az rendben is van. De utána se e-mail se sms hogy mikor érkezik a csomag. És ilyenkor ülhetsz otthon 2-3 napig egész nap, mert halvány fogalmad sincs mikor és melyik nap jön a cucc. Még szerencse, hogy asszony itthon van a gyerekkel gyesen, de akkor is. Ilyenkor 2 napon át ki se tudnak mozdulni mert gyakorlatilag a futár bármikor jöhet.És ez az elmúlt félév tapasztalata. Kb 3-4 féle különböző webshopról van szó. Hiába pipálom be, hogy kérek sms értesítést... lósz..ar. Semmit nem kapok. Aztán ha nem jön meg a cucc 2-3 napon belül még én telefonálhatok, hogy most a mi a f...szom van már?
A slusszpoén, amikor az ügyfélszolgálatos csaj megadja a futárcég (nem a kézbesítő) telefonszámát és érdeklődjek én(!) hogy hol jár a csomagom amit xy cégtől rendeltem! 1 éve pont egy TV vásárlással jártam így. Tehát nem kis összeg és én hívogassam a bolt által megbízott futárcéget hogy hol a csomagom...
Szóval igen, elég színvonalon aluli a helyzet itthon.
Más. Te most már Kínában is élsz? Vagy megint csak időszakosan vagy kint? Mikor lesz új cikk a témában?
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Motoros topic
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Diablo IV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Strapamobil a HMD-től
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen