Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsigus

    őstag

    válasz #16820480 #9 üzenetére

    Azért a 10m főt sem elérő Magyarországot ne hasonlítsd mondjuk még Németországhoz sem, nem hogy Kínához...

    Nem mindegy, hogy mennyi népességre jutnak a fenntartási költségek, az itthon drága üzemanyag stb. stb. egy futárcégnél, ráadásul ahogy az lenni szokott, a sikeres dolgokat többen is elkezdik, ezért van most már egy jó pár futárcég itthon, amit szvsz a népesség nem indokolna, ezért is gyengítik egymást.

    Valaki írta, hogy az ebay-ről rendelt dolgokat pedig ingyen is hozhatják. Igen, de ott is megoszlik a költség több 10m emberre, nem úgy mint itthon, ahol egyrészt kevesen vagyunk, másrészt a webáruházakat illetően is bizalmatlan az emberek többsége. A saját ismeretségi körömből kiindulva (vidék, BAZ megye) jó ha 20-ból 1 ember rendel a netről bármit is, a többi inkább horribilis áron megveszi itt helyben.

    Többek között azért drága itthon minden, mert kicsi vásárlóbázis... (és magasak a költségek, valószínűleg).

    [ Szerkesztve ]

  • Dany007

    veterán

    válasz #16820480 #9 üzenetére

    Egyetértek. Itthon tényleg elég drága a házhoz szállítás. Pedig ez egy alapja az egész webshopos mókának.

    Itthon olyan 1000 és 2000 forint körül van a szállítás, boltja válogatja. Ergo 4-5 ezer forint alatt nem is éri meg online vásárolni. Hiszen mindenkinek ba..szná a csőrét hogy a szállítási díj 20-30-40%-a még pluszban annak amit vesz. Nyilván egy 300 ezres TV esetében le se sz..rom a szállítási díjat.

    Ráadásul itthon nincs semmi kontroll a webshopok felett. Hogy is lehetne... Tehát az embernek jól meg kell választania honnan rendel mert pillanatok alatt átba...ák.

    Plusz az egész mint szolgáltatás minősége 90%-ban a béka segge alatt van. Szar, igénytelen, vevőközpontúság nélküli!
    Én elég sokat rendelek a netről sokféle áruházból. És az elmúlt fél évben kifejezetten azt tapasztaltam, hogy nincs visszaigazoló e-mail. Konkrétan az az e-mail hiányzik amiben leírják, hogy "te barom holnap után megyünk 7 és 16 óra között legyél otthon."
    Az automatikus e-mailt mindig megkapjuk, az rendben is van. De utána se e-mail se sms hogy mikor érkezik a csomag. És ilyenkor ülhetsz otthon 2-3 napig egész nap, mert halvány fogalmad sincs mikor és melyik nap jön a cucc. Még szerencse, hogy asszony itthon van a gyerekkel gyesen, de akkor is. Ilyenkor 2 napon át ki se tudnak mozdulni mert gyakorlatilag a futár bármikor jöhet.

    És ez az elmúlt félév tapasztalata. Kb 3-4 féle különböző webshopról van szó. Hiába pipálom be, hogy kérek sms értesítést... lósz..ar. Semmit nem kapok. Aztán ha nem jön meg a cucc 2-3 napon belül még én telefonálhatok, hogy most a mi a f...szom van már?

    A slusszpoén, amikor az ügyfélszolgálatos csaj megadja a futárcég (nem a kézbesítő) telefonszámát és érdeklődjek én(!) hogy hol jár a csomagom amit xy cégtől rendeltem! 1 éve pont egy TV vásárlással jártam így. :U Tehát nem kis összeg és én hívogassam a bolt által megbízott futárcéget hogy hol a csomagom...

    Szóval igen, elég színvonalon aluli a helyzet itthon.

    Más. Te most már Kínában is élsz? Vagy megint csak időszakosan vagy kint? Mikor lesz új cikk a témában? :)

Új hozzászólás Aktív témák