Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    válasz Dany007 #18 üzenetére

    Még csak a visszaigazoló email. De le se sz.rják hogy mit írok a megjegyzésbe. A 75e forint értékű megrendelésemet csont nélkül odaadták puszira a szomszédnak a 'kedves' DHL-esek :((( annak ellenére, hogy kifejezettem kiemeltem, csörgessenek meg mielőtt hozzák, mert nem biztos hogy otthon leszek. És engedélyt sem adtam, hogy más kezébe adják a csomagot. Majdnem feljelentés lett a vége, de mégis meg kellett volna lépnem.

    HR24.hu

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Dany007 #18 üzenetére

    Igen, de pont a 300 ezres tévét meg ingyen kiviszik, hiszen itt már a boltnak is megéri, hogy belekalkulálja az árba a szállítást, mert jobban hangzik úgy, hogy ingyenes, még ha így is úgy is ki kell fizetned.
    Nálam már amúgy ott megbukik az otthoni netes vásárlás, hogy egyszerűen nem akarom rábízni a bankkártyám adatait Kiss Jancsi összetákolt php webshopjára, mert fene tudja, hogy milyen szerveren fut, milyen verziós php meg sql felett, és éppen mennyi törés létezik rá, és melyik török/orosz/akármilyen hackercsapat gondolta úgy, hogy most szeretnének bankkártyadatokat gyűjteni. :U
    De még ha ezen túl is léptünk, akkor is ugye ott van, amit írsz, hogy nulla visszajelzés van. Novemberben akartam rendelni webshopból egy SGS3-at, és le is adtam a rendelést, majd persze nem jött visszajelzés aznap, ezért felhívtam a boltot, hogy most mi van. Mondták, hogy üresen ment el a rendelőlap, nem volt semmi betéve a kosárba (ez már eleve vicces, hogy nem szól a honlap a session time-out után, hogy ne küldjem el a rendelést, ha monduk fél órára otthagyom a gépet a kosárba rakott cuccokkal), de akkor most rögzítették a rendelésem, és várható szállítás 2 napon belül, majd hívnak. A második napon délután 5 körülig nem hívtak, ezért én telefonáltam, hogy hogy állunk. Nem találták a rendelést, majd nagy nehezen meglett, mondták, hogy most töltik fel a készletet, aznap már nem, de majd másnap, vagy legkésőbb az azutáni napon szállítanak, majd hívnak. Az azutáni napon sem jött senki a telefonnal, nem is hívtak (azóta sem, pedig már eltelt egy kis idő), és semmi nyoma nem volt később sem, hogy ténylegesen megrendeltem.
    Ez szerintem nem kicsit nevetséges. Szerettem volna elkölteni a pénzem, ott akartam hagyni vagy 120 ezret készpénzben, és ennyire szarnak rá? Nem az én bajom, vettem telefont máshol, ők buktak az üzleten.

    Mondjuk itt is volt olyan, hogy (amúgy valami filléres dolgot) rossz címre vittek ki, és mivel általában irodába rendelem, csak a recepcióra viszik az ilyen csomagokat, ott meg sokszor akármit aláírnak (főleg nagy cégnél), mert a recepciós nem ismer mindenkit, aki ott dolgozik. Én meg néztem, hogy mi az, hogy átvéve aláírva, amikor egész nap nem jött futár. Irtam az eladónak, hogy nézzen már utána, és ő is a kézebsítő cég elérhetőségét adta csak meg (kis cég volt, nem írták ki külön a futár nevét és számát a logisztikai infóba), viszont ők tök normálisak voltak, felvették a panaszt, előbb az ottani területi iroda hívott vissza, aztán a shanghai-i, aztán visszazavarták a futárt ide hozzánk, hogy deríse ki mit és hova kézbesített.

    Szerintem egyébként lehetne kontroll a webshopok felett, pont hogy azt kellene, hogy legyen valami platform, ami az ilyen egyéni és céges eladókat összefogja, és egységes felületet és feltételeket biztosít nekik, hogy ne kelljen mindenkinek az alapokról felépíteni ezt az egészet, amihez nem is értenek. Ilyen lehetne az ebay, vatera vagy akár az amazon is, csak ezek sem nagyon működnek megfelelően szerintem (legalábbis nem otthon) :(

    Most úgy vagyok, hogy az év jelentős részét itt kint töltöm, úgy 10 hónapot évente, szóval lényegében itt élek. Viszont írni nem nagyon volt időm mostanában, pedig még akár lenne is mit. Mondjuk nem is igazán tudok jó platformot, ahova kitegyem, bár lehet, hogy G+ vagy blogger lesz a vége, csak a blogger felületét nem szeretem, a G+ meg nem erre való igazán.

Új hozzászólás Aktív témák