Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Integrale #185 üzenetére
jaja, az az 50e az durva túllövés volt. három olajcsere, és kuka a blokk.
de, ha jól emlékszem cikk jelent meg az 1.3 dieselről, hogy nem felújíthatóra, és 150e km-re tervezték.egy nagy geciség van a vitaránál (és egyébként több más márkánál is) az, hogy guminyomás szenzor kötelező minden autóba, és a suzuki ezt egy 12e/db árú szeleppel oldja meg. tehát 10 a lemezfelni, 20 a gumi, 3 szerelés, és 12 a szelep(ha éppen van raktáron, ha nincs, akkor 20e a listaár)
ezt néhányan ABS jeladóval is meg tudták oldani, aminek ráadásul a hivatalos életciklusa se 5 év, mint a szenzor esetén... és amikor mi vettük a vitarát, még nem álltak rá a kinai gyártók, nem volt 8rugóért szelepszett.t
batai15: 5x114.3x60
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
Új hozzászólás Aktív témák
lo A Magyarországon gyártott Suzuki Vitara új szériáját, a turbós benzinmotorral szerelt S kivitelt volt lehetőségem kipróbálni.
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Diablo IV
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- OLED TV topic
- Villanyszerelés
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen házat vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...