Új hozzászólás Aktív témák

  • bajnokpityu

    félisten

    válasz Integrale #185 üzenetére

    jaja, az az 50e az durva túllövés volt. három olajcsere, és kuka a blokk. :D
    de, ha jól emlékszem cikk jelent meg az 1.3 dieselről, hogy nem felújíthatóra, és 150e km-re tervezték.

    egy nagy geciség van a vitaránál (és egyébként több más márkánál is) az, hogy guminyomás szenzor kötelező minden autóba, és a suzuki ezt egy 12e/db árú szeleppel oldja meg. tehát 10 a lemezfelni, 20 a gumi, 3 szerelés, és 12 a szelep(ha éppen van raktáron, ha nincs, akkor 20e a listaár)

    ezt néhányan ABS jeladóval is meg tudták oldani, aminek ráadásul a hivatalos életciklusa se 5 év, mint a szenzor esetén... és amikor mi vettük a vitarát, még nem álltak rá a kinai gyártók, nem volt 8rugóért szelepszett.t

    batai15: 5x114.3x60

    [ Szerkesztve ]

    eladó Kawasaki j300 robogó

Új hozzászólás Aktív témák