Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz RBJ #140 üzenetére

    Miért kéne 150-200e km-nél turbót cserélni? Azért mert nem tudsz turbós autót használni, még nem kell butaságot írni. Leírtad utána a tutit, olajat lecseréled 10e km után, bemelegíted majd visszahűtöd, és nem lesz semmi baja.

    Rusi: Az előző Vitara 2005-től gyártott modell, az Ignis pedig igazából 2000-től 2003 a magyarországi gyártás kezdete.

    sdd2

    "A Suzuki mostani dízelkínálata: Swift 1.3 DDiS, S-cross, Vitara 1.6 DDiS mind Fiat dízelmotorok, vagyis olasz a dízelmotor amit én nem nagyon ajánlanék senkinek. Nagyon hangos, nagyon remeg tőle az autó és kételkedem a megbízhatóságában is."

    LOL, az egyik legjobb dízeleket a piacon a Fiatnál találod, az 1.3-nál sarkalatos az olajcsere, nem a gyári 50! e km-t kell betartani, hanem mint fentebb is írtam. A hangerő és a remegés autónként eltérhet, zajcsillapítás, motortartóbakok stb. Az 1.6-os kifejezetten jó motor. De a felhasználói vélemények is ezt tükrözik, nem kell az előítélet.

    Korábban írtad a Fordtól Mazdához érkező motorokat, igen amik a PSA-tól jönnek eredendően (HDi).

    batai15: a helyesírásod még a régi. osztóköre

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák