- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Reklámblokkolók topikja
- Aliexpress tapasztalatok
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Programozás topic
- Linux kezdőknek
- Netflix
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor7th
addikt
"Most tekintsünk el attól, hogy kissebb autó meg hogy a car sharinges autók jelentős része elektromos.)"
Ők nem tekintenek el ettől, mert ennyi az indok.
Te kiemeled, hogy ez kombinálódik a tömegközlekedéssel, de ettól még ott van, hogy a privát kocsi alternatívájának is tekintették. Ha olvasgatod az angol nyelvű forrásokat ott sokkal hosszabbak a cikkek erről és például megemlítik, hogy arra számítottak, hogy a mai fiatal generáció már nem akar saját kocsit; például említik Seattle-t, ahol ez az egész car-sharing kilőtt, de aztán kb. olyan hirtelen meg is szünt és mára zéró lett a számuk, és erre nem számítottak, mert az egy high tech városnak számít és mint ilyen az ideális kísérleti telepnek tünt, ahol sok, legalábbi szavakban, környezetért aggódó ember él.
Amiről azt hitték, hogy a jövő trendje, úgy tűnik csak egy divathullám volt és nemcsak kicsit, hanem nagyon veszteséges:
" But these projects are generally big money-losers, and car companies increasingly find themselves unable to stomach the strain these services put on their budgets."
[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Hi!King
őstag
"Tehát nem az a cél, hogy most napi szinten közlekedsz a saját tulajdonú autóddal és helyette minden nap ilyen car sharinges cuccot használj. Hanem térj át közösségi közlekedésre, és abban a pl heti 1 vagy 2 esetben amikor az nem fedi le az igényeidet használj car sharinget."
Épp erre alkalmatlan az ilyen rendszer, mivel egy nagyvárosban viszonylag jól megoldható a napi szintű tömegközlekedés, autó viszont a távolsági utakra kellene egy napi szinten tömegközlekedő embernek. Arra viszont egyelőre még mindig a saját autó a legjobb megoldás, a sima bérlés macerás, a carsharing meg a nagyvárosok belső zónáiba korlátozódik, ahol meg épp legkevésbé van rájuk szükség.
(Én sem használok naponta autót, évi kb. 20 ezer km hétvégenként, szabadnapokon jön össze, ennek leváltására alkalmatlan a car sharing, de elektromos autó sincs jelenleg, ami leváltaná.)
Más:
Régebben bubiztam tömegközlekedéssel kombinálva, mikor máshol volt a munkahelye, mostanában újra néztem a lehetőségeket, mert tekernék néha úgy, hogy ne kelljen a saját bicajomhoz kötnöm magam, pl. reggel bicajjal jönnék, az nem jelentené azt, hogy azzal kellene hazamennem. Nos, pont az van, hogy délen a BUBI a Duna egyik oldalán ér el odáig, hogy villamos + gyaloglás helyett használjam, míg a Donkey Republic a másik oldalon. Olyan nincs, ami mindkét oldalon, pedig az egyik oldalon forgalmas csomópont van, a másik oldalon egy rakás irodaház...
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kés topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- - 44% OMEN by Hp 15"iPS 144Hz, 99% sRGB -- RTX3070-8G, Ryzen 7-5800, 16/512NVME WiFi6 2025/0317+SZLA
- ASUS TUF RTX 3070 8GB OC - eladó!
- iPad Pro 11" 2022 256GB M2 + Apple Pencil (2. gen) + Mous tok
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest