Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    Topikgazda

    válasz oroszkrisz #40762 üzenetére

    Ezekre, itt, szinte mindre találhattál választ, ha kerestél.
    Én nem tudok olyanról itt, akinek mégis cserélték volna ( más topikokban sem...), szóval se könnyedén, se nehezen nem cserélték senkinek sem. Én 1 valakiről tudok (szóval nem zárom a tudatlanságom lehetőségét) a másik topikban, akinek méltányosságból javították, de eleve más "megközelítéssel" indította az ügyét. Az összes többiről az található, hogy végül zsebből fizette, vagy készülékbiztosításra, vagy valamilyen más biztosítása fedezte (vagy színezte a "történetét").

    De, mivel leírásod alapján kerestél a topikban, láthatod hogy nem újkeletű a dolog, ismerjük, és konstatálhattad azt is, hogy a kérdéses szrvizponttal kapcsolatban számos pozitív poszt is van.... - Akárcsak a Samsung, és a szervizek megközelítését is a témában. Nem véletlenül vam benne ez is évek óta, az Összefoglalóban...

    Hidd el, én is pontosan tudom, hogy mennyire kellemetlen ez, mert a rokonságomban nekem is volt, aki hasonló képpen járt. Pedig, még figyelmeztettem is előre a lehetséges kockázatokra. Az eredmény az lett, hogy én lettem ama " ... -t a falra festő" + mindenféle g...i + közel ~1év mosolyszünet...

    Amennyiben biztos vagy az "igazadban", akkor tedd amit tenned kell. Opció az is hogy beadod másik szervizbe, és kéred a nyomáspróbázást is, ahogy azt már más javasolta.
    Szerintem, ha igazolni tudsz sok más Samsung terméket amelyeket korábban regisztráltál, akkor van esélyed méltányosságra, ha a vizsgálat is azt állapítaná meg, hogy túlterhelés okozhatta ( merthogy a tömörségi teszten "átment" a készülék..).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák