- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#33253120
törölt tag
Ne kezd már újra. :)
Vedd meg a csatlakozó szabványt, és olvasd el.
Ha a gyártó kijelenti, hogy IP68, akkor vagy IP68, vagy átverés. Szabványtól eltérni nem lehet negatív irányba, mert akkor az nem IP68, hanem csak mondjuk 65.
Tehát ha egy IP68 telefon beázik az vagy hiba, vagy user error.
Most az van, hogy jelelnleg nem vizsgálják hogy melyik, hanem autmatikusan a user error-t vélelmezik. És ez az ami nem jó, nem pedig a készülék besorolása.[ Szerkesztve ]
-
amoledus
aktív tag
válasz oroszkrisz #40748 üzenetére
Alapból problémás a helyzet mivel a telefon deformálódik pl ráülsz,elejted, vagy kint van hagyva napon forrósodik ne adj Isten tescos autótstöltővel nyírod amitől szintén forró , melegből ki a mínuszokba télen stb. Ilyen esetben a ragasztás itt ott elenged, ezzel nincs mit tenni ,ezt utólag senki nem tudja bizonyítani,hogy megtörtént e vagy sem a telefonok használati utasításában is le van írva pl 2-35fok közt ajánlott használni, arra nem vállalhat garanciát a gyártó ,hogy vagy betartja az user a dolgokat vagy nem . Pl. Sony tulajokkal nagyon nehéz volt megértetni,hogy nem vízálló a telefon a nyeklő-nyakló kerettel hajolva meg végképp z3 z5 compactok stb. Szervizesként sok ilyen esetet hallottam,volt aki elkezdett mindenhová járkálni majd bevizsgálták a készüléket és 99% user hiba volt márkától függetlenül,képtelenség ,hogy 2évig ne ejtsd le ne ülj rá ne feszítsd meg a tömítéseknél jack-sim-usb ,megfelelő hőmérsékelt stb. Jaaa és az se árt ha nem ablakmosóval van takarítva a telefon 2naponta -nemrég dicsekedett egyik ázott telefonos ügyfél :)
(bár önmagában hülyeség ez az egész vízállóság a telefonok nagy része csak cseppálló)
#ÜDV!# 12-év tapasztalattal vállalok Okostelefon Szervizt Javítást Sony Samsung HTC Iphone LG stb. Budapesten minőségi alkatrészekkel dolgozom ,garanciát vállalok a munkámra ,várom minden kedves érdeklődő jelentkezését ! :)
-
őstag
Én ezt a vízállóságot úgy értelmezem, hogy pl. beleejtem a vízbe, utána semmi baj, míg más teló kuka, ennyi.Semmi esetre sem azt, hogy órákat bohóckodok a vízben vele, nagy valószínűséggel azt is kibírja, de nekem ez nem számít rendeltetésszerű használatnak egy nem dedikált eszköznél.
Amazfit Bip- emnek meg sem kottyant egy egész napos pancsolás a sós tengervízben, pedig az nem IP.XXX
-
oroszkrisz
tag
válasz amoledus #40753 üzenetére
Valahogy a te véleményedet érzem a legközelebb a valósághoz. Két megjegyzésem van hozzá:
Az egyik, hogy egy készüléket nem azért vásárol az ember, hogy vitrinbe tartsa, ennek okán néha a gyerek eldobja, farzsebben persze néha ráül az ember, néha nincs kéznél gyári töltő...ezek egy készülék "átlagos" felhasználójánál (nálam nem, valószínűleg az itt kommentelők nagy részénél sem) fordul elő...
Teljesen megérte(né)m, hogy ezek a körülmények mind befolyásol(hat)ják a termék ezen tulajdonságát, én az erről való kommunikációt érzek rettenetesen rossznak - teljesen hiányzónak... Az általad (is) leírt dolgokat az ügyfélszolgálat munkatársa is elmondhatná, de nem...a user manualban a fent beillesztett képnyi info van a vízállóságról. Egy mondatot megérne, hogy a leesés, sérülés, nem sim tűvel nyitás, szélsőséges hőmerséklet, nem gyári tartozék használata befolyásolják a vízállóságot. A sim tű (nem)használata meg eszembe sem jutott, pedig meglehetősen odafigyelős vagyok minden kütyümmel.
A másik megjegyzésem pedig a garanciális telefon pénzért való bevizsgálása, illetve annak azonnali elhárítása, hogy esetleg nem user hibából ázott be a telefon, hanem valóban hibás valahol. Én azt az eljárás gondolnám "fairnek", hogy garis, ok megnézzük, merítjük, leteszteljük, ha valóban user hiba, akkor adunk árajánlatot, vagy visszautasítjuk az ingyen szervizt, de hogy kapásból "fizetős" ez a szolgáltatás, szerintem nem okés. Ha én viszem be, valószínűleg nem hagyom ott.[ Szerkesztve ]
-
oroszkrisz
tag
válasz Freiherr #40754 üzenetére
Ip68 meghatározása elég egyértelmű. 1,5 méter, max 30 perc. Olyan szélsőséges körülményt említesz, ami az ip68-at bőven meghaladja. Itt viszont a Balaton 85 centis mélységéhez képest 20-30 centis merülés volt, messze nem 30 pecre. Ha ip68-nak állítják a készüléket, akkor ez bőven a rendeltetésszerű használatig terjed, de ahogy írtam is korábban, a készülék új korában tudta is ezt, hiba nélkül.
-
senior tag
válasz oroszkrisz #40756 üzenetére
Kérj saját költségre nyomáspróbát. Ha a készüléken nincs külsérelmi nyom, mechanikai defekt, és az első évben vagy (jótállás), és a készülék elhasal a nyomáspróbán, akkor _szerintem_ ragaszkodj hozzá, hogy az IP68 képességet jótállás keretében állítsák helyre. Viszont ha ezt megteszik, akkor azzal elismerik, hogy a készülék rendeltetésszerű használat során is ugyanúgy beázhat(ott), ezért a járulékos kárt (beázás) is javítani kellene. Én beleállnék békéltető testületig legalább.
Persze ha a nyomáspróba OK, akkor egyértelműen user error történt.[ Szerkesztve ]
-
gerner1
Topikgazda
válasz oroszkrisz #40756 üzenetére
Az IP68 -ból a 8-as azt jelöli, hogy 1-3 m közötti mélységben, édesvízben, 30 percig ellenáll a hidrosztatikai nyomásnak, azzal a kiegészítéssel, hogy a megadott tartományban a gyártó határozza meg azt az értéket, amelyre hitelesít.
Ez, az S7 esetében 1,5m.Ezen a mélységen van egy nyomásértéke a vízoszlopnak, és tulajdonképpen ez az, amelynek a készülék ellenáll.
Ez a nyomásérték könnyedén elérhető úgy is, hogy a készülékház valamely nyílását (usb-port, minijack, hangszórók, mic, stb) éri ilyen víznyomás, például fröcsögő víz egy zuhanyfejből, vagy egy medencében a mellém detonáló jófej cimbora által keltett nagysebességű -és ez által nagy nyomású- vízfröccs. Tehát, könnyedén túlterhelhető úgy is, hogy kvázi vízbe se merítem (a hagyományos értelemben..).
Aztán lehetne sorolni a végtelenségig a lehetséges kombinációkat, és pont ez az amiért nincsen minden lehetőség felsorolva. Továbbá, azért is így van meghatározva, mert ez életszerűbb, mint az hogy mondjuk odaírnák, hogy X/Y pascal, vagy Bar nyomásig értendő az IP68, hiszen ilyet mérni képes műszert sem viszünk magunkkal.
Helyette, a józan észre alapoz, és véletlenül sem reklámoz, sugall olyasmit, ami ezzel kapcsolatosan már a sport célú felhasználás kategóriája.
Tehát, ha én nem vagyok kellően körültekintő, vagy tájékozatlan / figyelmetlen vagyok, vagy direkt teszem ki kockázatnak a készüléket, stb,stb ... - ezek szerintem sem a gyártó felelőssége, mindegy hogy melyikről van szó.Úgy gondolom, hogy az évek alatt több mint elégszer merült már fel ez a problémakör mindkét topikban, és generált már most is annyi OFF -ot, amely elérte a tolerálható határt.
A konklúzió mindig ugyan az marad, mert a beázás garancia vesztést eredményező esemény. A gyártó, az alkalmazott technológiája okán (LID érzékelők a készülékben, zárt ISO a szervizekben,stb) bizonyítani tudja, hogy a készülék, a közzétett, hitelesített értéken felül lett terhelve, amely a beázást/meghibásodást eredményezte. Ezeken felül, ez az érték mindig alacsonyabb, mint az elméleti maximum.Arra kérek mindenkit, hogy a jogi dolgokkal kapcsolatos gondolatokat próáljuk a megfelelő topikba terelni, ott amúgy is nagyobb eséllyel vannak jelen olyanok, akik jogi szakterülete is ez, mint itt... Köszönöm👍
-
MODERÁTOR
válasz oroszkrisz #40756 üzenetére
Ha pl. beleugrasz a vízbe, mobillal a kezedben, máris nagyobb nyomás érheti a telefont, mint amire az IP68 ad igazolást. Nem állítom, hogy te ezt tetted, ez csak egy példa volt. Volt itt a fórumon nem egy olyan fórumozó is, aki élményfűrdőbe vitte a telefonját, aztán persze nem sokáig bírta a készülék. Pont azért nem annak garanciát a vízállóságra, mert nem lehet bizonyítani, hogy a körülmények valóban megfeleltek az IP68-nak, vagy nem. Mi van, ha valaki 2-3 méterre is lemerül vele a vízbe, aztán garanciáztatni akarja beázás miatt, és azt mondja, hogy csak fél méter mély medencébe vitte be? Félre ne értsd, nem rágalmazlak semmivel, hogy ilyet tettél volna, ezek csak példák volták, hogy miért nem lehet garanciát adni erre.
***
-
oroszkrisz
tag
válasz gerner1 #40758 üzenetére
Engem az érdekelt volna, hogy ha belül voltam az ip68-nak, azaz, a Balaton partszéli részén eleve kizárt a 1,5m 80-85centis vízállásnál, és addig volt a zsebembe a telefon, míg a gyereket betettem a úszógumijába, meg kivettem, aztán fotózgattam tovább. Itt nem volt sem extrém körülmény, se vízbe dobás, se direkt vízsuger, sem semmi ami az ip68 határainak túllépését jelentené, de
1.ezt sem bírta ki
2. a Hivatalos szerviz azonnal elhárította a "felelősséget" és eleve fizetős árajanlatot készített, és a beázást nem garanciális problémának tulajdonította szemre, (!!még mindenféle bevizsgálás előtt) ott az üfsz pultnál!
Szerettem volna, ha ezt egyébkén más S7 tulajok is tudják, hogy tudják mire számítsanak a váci úti szerviztől, másrészt gondoltam hátha van valakinek információja arról, hogy 2016-os és 2017-es hozzászólások között az találtam, hogy általában ha nehezen is, de javították/cserélték a beázott telót garanciában.
Esetleg tudja-e valaki, hogy ez most ez az ausztrál vesztett per, vagy megváltozott piaci stratégia miatt van-e.
Nem gondoltam jogászkodásnak, de akkor ha ez off, akkor offolom is a Samsungot. Béke!!![ Szerkesztve ]
-
gerner1
Topikgazda
válasz oroszkrisz #40762 üzenetére
Ezekre, itt, szinte mindre találhattál választ, ha kerestél.
Én nem tudok olyanról itt, akinek mégis cserélték volna ( más topikokban sem...), szóval se könnyedén, se nehezen nem cserélték senkinek sem. Én 1 valakiről tudok (szóval nem zárom a tudatlanságom lehetőségét) a másik topikban, akinek méltányosságból javították, de eleve más "megközelítéssel" indította az ügyét. Az összes többiről az található, hogy végül zsebből fizette, vagy készülékbiztosításra, vagy valamilyen más biztosítása fedezte (vagy színezte a "történetét").De, mivel leírásod alapján kerestél a topikban, láthatod hogy nem újkeletű a dolog, ismerjük, és konstatálhattad azt is, hogy a kérdéses szrvizponttal kapcsolatban számos pozitív poszt is van.... - Akárcsak a Samsung, és a szervizek megközelítését is a témában. Nem véletlenül vam benne ez is évek óta, az Összefoglalóban...
Hidd el, én is pontosan tudom, hogy mennyire kellemetlen ez, mert a rokonságomban nekem is volt, aki hasonló képpen járt. Pedig, még figyelmeztettem is előre a lehetséges kockázatokra. Az eredmény az lett, hogy én lettem ama " ... -t a falra festő" + mindenféle g...i + közel ~1év mosolyszünet...
Amennyiben biztos vagy az "igazadban", akkor tedd amit tenned kell. Opció az is hogy beadod másik szervizbe, és kéred a nyomáspróbázást is, ahogy azt már más javasolta.
Szerintem, ha igazolni tudsz sok más Samsung terméket amelyeket korábban regisztráltál, akkor van esélyed méltányosságra, ha a vizsgálat is azt állapítaná meg, hogy túlterhelés okozhatta ( merthogy a tömörségi teszten "átment" a készülék..).[ Szerkesztve ]
-
oroszkrisz
tag
válasz gerner1 #40763 üzenetére
Csak hogy teljes legyen a kép itt vannak a hozzászólások, amiket első körben találtam az esetekről ahol a szerviz hozzáállása is más, illetve javítás is történt, hogy lásd nem a levegőbe "beszéltem" :
kivizsgálták - nem tudom mi lett az eredmény
https://mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_s7_paratlan_galaxis/hsz_10100-10100.html
méltányossági javítás:
https://mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_s7_paratlan_galaxis/hsz_28644-28644.html
ő csak érdeklődött, de nem utasították el a beázás garanciális mivoltát:
https://mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_s7_paratlan_galaxis/hsz_5103-5103.html
neki sok javított beázásról van infoja:
https://mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_s7_paratlan_galaxis/hsz_40537-40537.html
vodával karöltve történt kavarás, végül levásárolható kupon:
https://mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_s7_paratlan_galaxis/hsz_14314-14314.html
...így utolsónak...bebukta nick nevű kartárs, pedig bebukta...
https://mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_s7_paratlan_galaxis/hsz_28608-28608.html... nyilván pozitív kimetel ellenkezőjéről is olvastam jó pár hozzászólásban...
Az összefoglalalóban kerestem először, de megnézem mégegyszer, mert ott nem találtam vonatkozó infot, biztos rosszul kerestem.
Mindenestre kösz, még várok a központi válaszra, legalább a bevizsgálási díjra mondják hogy ok, az nem jogos. Nem a hatalmas összeg, az elv...[ Szerkesztve ]
-
gerner1
Topikgazda
válasz oroszkrisz #40764 üzenetére
Ne haragudj, de azt te magad is láthatod, hogy ezek nem igazán támasztják meg az aspektusodat.
- Egy javítás utáni beázás sem azonos eset azzal, amelyik nem volt még szervizben (igen, volt már rá példa, hogy a szervizben nem sikerült valami, ott is emberek dolgoznak).
- Az S5 példái nem tartoznak ide (IP67), szóval hogy anno, arra mit mondtak valakinek (egy poszt is mindent elbír, akárcsak a papír...), mert ha érdemi keresést végzel az S5 topikban, akkor ott összeszámolva szintén van egy arány, hogy mennyit javítottak "garanciában" (ami akkor is inkább a méltányosság kat. volt) és mennyit utasítottak el.
- chubby206 esete említését nem értem, mert nem is hivatalos szerviz amiről ír, ráadásul zsebből fizette azt, amit cseréltett (az övé nem beázásos eset...), szóval nem tudom milyen "sok beázásról van infója" van (?) erről úgy, hogy az a te esetedre releváns …
- Igazából egy leejtés miatti üveg repedés után keletkezett "beázás" javítása is jól érzékelhetően inkább a méltányosság halmaza lehetett, miután jól láthatóan maga a poszt írója jegyzi meg, hogy temérdek Samsung termék volt a nevére regisztrálva...
- Az utolsó általad említett pedig, jól példázza mindazt, amiről eddig is szó volt: beázás = garanciavesztés.Eddig is próbáltalak valós információkkal segíteni, szóval nem kötekedésből, de én itt (⇑) (nyilván az én fogyatékosságom) egyikben sem látom/érzékelem, hogy valaki a veled történt körülményekhez legalább erősen konvergáló hasonlósággal írt volna, és megállna az, hogy ha nehezen is de egyértelműen "a garancia" égisze alatt javították volna a beázott készüléket, és nem méltányosságból, vagy saját zsebre, vagy biztosításra, stb..
Nyilván, még mindig a történtek miatti "keserűség" is jelen van, de ez nem ok arra, hogy kínos helyzetbe hozza magát az ember. Mi, tiszta lelki ismerettel, nem mondhatunk mást, mint ami a realitás. Többségünk ezért sem "bólogatott" veled együtt, melletted, stb mert nem hitegethetünk hamis illúziókkal, rendkívüli kivételre való jelentős eséllyel, stb.. Nincsen okosba "megoldó mondat", se tel szám, se név, stb..
A bevizsgálási díjat ……... ⇒inkább már privátban, mert nem jó ez a "vektor" ... -
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Hasznal valaki foliat a telefon hatlapjan?
Ha igen, milyet, hol vette?
Itt a kulonbozo, mintas vagy eppen matt foliakra gondolok.
Koszonom! -
őstag
Van két régóta frusztráló dolog böngészés közben : az egyik, hogy fogadjam el a cookie - kat, a másik, hogy értesítést szeretne küldeni az oldal. Egyik sem érdekel. Nem lehet ezeket teljesen kiiktatni?
Pc-n chrome - ból az utóbbit már sikerült.[ Szerkesztve ]
"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
Poiro7
aktív tag
TMX-nek tud valaki telefonos elérhetőséget?
-
nikkor
aktív tag
Sziasztok!
Hol lehet beállítani a képek automatikus forgatását?
Már többször átnéztem a beállításokat, ill. a galéria és a kamera menüjét, de nem sikerült megtalálni. -
LilProphet90
senior tag
Használ valaki Redmi Airdots-ot S7-tel? Folyamatosan átugrik a balansz a bal oldali fülesre, közben lassan de biztosan deszinkronizálódik a két füles. Szüneteltetve, majd újraindítva a zenét rövid ideig jó megint.
Csak azért kérdem, mert más eszközzel használva nem áll fenn a probléma. Próbáljam újrahúzni a telöt?
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
peti_s
addikt
válasz amoledus #40753 üzenetére
Igen, de akkor sokkal korrektebb lenne alapból úgy reklámozni, hogy korlátozottan vízálló, és részletesen kifejteni mi az ami a vízállóság megszűnésével jár.
Én nekem csak pozitív élményem van, egy régi Galaxy Y-vel voltam szaunában, gőzfürdőben, vízben, az USB rohadt csak szét rajta, miután vízben állt sokat, maga a telefon hibátlanul ment tovább. (és ha az akkut a készüléken kívül töltöm fel, még mindig megy)
Barlangtúrán az S3-om teljesen víz alá került, semmi baja nem lett, ki sem kapcsolt, ment tovább, az S7 meg mivel tóparton élek rendszeresen került vízbe, tegyük hozzá hogy törés után, nem javíttattam, hanem másikat vettem a horror javítási ár, és a vízállóság megszűnése miatt.u.i. a nyomáspróba izgalmasan hangzik, nem károsítja a telefont ha elviszem rá?
üdv. peti_s[ Szerkesztve ]
-
LilProphet90
senior tag
válasz LilProphet90 #40776 üzenetére
Folytatásaként újraakartam ma tenni a telefont Odinnal, de az USB ismeretlen eszközként (sikertelen eszközleíró-kérés) látja. Megpróbáltam fogkefével kitisztítani a portot, több gépen két kábellel is próbáltam, de semmi változás. Erre valami ötlet? Drivert is újrahúztam.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
Szirtimorc
aktív tag
Sziasztok!
Problémám lenne. Pár napja az értesítések (SMS és Tavihar app, másom nincs ami üzenhetne) nem működnek. Ha ránézek, látom hogy jött sms-m vagy változott a viharjelzés, de hangot se ad és a státusz le se jelez. Új appot nem raktam föl, és már minden beállítást ami eszembe jutott leellenőriztem. Újraindítás is volt természetesen. Hogyan tovább?
Köszönöm!
-
gerner1
Topikgazda
válasz Szirtimorc #40779 üzenetére
Gyorsítótár, mikor volt utoljára törölve ( wipe cache partition ), Recovery alól ?
-
#33253120
törölt tag
válasz Szirtimorc #40779 üzenetére
Ne zavarjanak üzemmód, vagy ilyesmi nem lett véletlen bekapcsolva?
-
gerner1
Topikgazda
válasz Szirtimorc #40784 üzenetére
Elképzelhető, hogy esetleg valami 3rd party app okozza. Lehetőség van még, egy FR -re, vagy esetleg egy firmware újra telepítésre FR -rel együtt ODIN -nal, és amennyiben ezek sem hoznának eredményt, akkor marad a szerviz.
-
Szirtimorc
aktív tag
válasz gerner1 #40785 üzenetére
Lehet, de az az érdekes, hogy semmi változás se volt a telefonon hónapok óta, se telepítés, se törlés semmi ilyesmi. HW hibára nem gyanakszom, mert külön-külön minden működik.
Az Odinozást szerettem volna elkerülni (mert csak trollkodom a fórumon meg lapítok, mert az enyém S7 Active), és keserves hozzá rootolt működő romot találni, a régit meg már nem tenném vissza. -
Szirtimorc
aktív tag
válasz Szirtimorc #40779 üzenetére
Ma délutánra megjavult, magától.
A mai informatikát egyre kevésbé érzem egzakt tudománynak... -
őstag
válasz Szirtimorc #40788 üzenetére
Mi lesz, ha bejönnek a kvantumszámítógépek? Egyszerre fog minden működni, és nem is?
[ Szerkesztve ]
"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
peti_s
addikt
Üdv Mindenki!
Gerner topicgazdának a hozzászólását olvastam, hogy használt telefon vásárlása esetén mit érdemes, kell megtenni.
Én vettem a dual sim funkció miatt egy használt S7-et, ahol az eladó a menőben gyári beállítások visszaállítását választotta ki. Ennek ellenére csináljam meg a linkben szereplő műveleteket, vagy így "ugyanott" vagyok?
Köszönöm előre is,
üdv. peti_s -
gerner1
Topikgazda
válasz peti_s #40790 üzenetére
Nos, ha a saját gmail fiókodat elfogadta, és érdemben használni tudod a készüléket, akkor most ~ugyan ott vagy. Sajnos az OS alól indított FR, nem minden esetben végződik FRP-Lock mentesen, mert nem csak a gmail kijelentkezés hiánya/figyelmen kívül hagyása aktíválhatja azt. Ezért, a leírás, ahhoz nyújt egy ellenőrzött műveletsort, amellyel biztosan elkerülhető az FRP-Lock, és -a vevő "megérkezéséig" a készülék nem indul újra- gyártósor utáni alapállapotba kerül.
[ Szerkesztve ]
-
davidovi
tag
Sziasztok, gyári böngésző reklám blokkolói közül ki mit használ?
-
awakening87
aktív tag
válasz gerner1 #40780 üzenetére
azt ugye tudjátok, hogy a /cache partíción kb. csak a recovery naplófájljai vannak? plusz a Magisk is odarakja a naplóit.
a wipe cache-nél ezt a partíciót formázza újra, semmi más nem történik.SM-G930F @ BlackDiamond.NFE.PIE.V4.0 | https://www.youtube.com/watch?v=8P6QbTJsb-U&hd=1
-
gerner1
Topikgazda
válasz awakening87 #40796 üzenetére
Ennél a készüléknél, a gyári OS gyorsítótárja csak így törölhető, OS alól nem. Elkülönül az app -okétól.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Üdv Emberek!
Voltam Samsung márkaszervizben még korábban, így az ott kapott 55000+5000 Ft-os árat a kijelzőcserére, a Samsung hivatalos árának gondoltam. De, a Samsung hivatalos árlistáján, az ajánlott ár 37000 Ft.
Beszéltem a Samsung Magyarország ügyintézőjével, aki nem tudott választ adni nekem, hogy melyik szervizük dolgozik az ajánlott áron. Ti nem tudtok esetleg ilyet?
Illetve, van hivatalos út a gyári kijelző megrendelésére, mármint szolgáltatás (csere) nélkül?
Köszönöm,
üdv. peti_s
Új hozzászólás Aktív témák
Az S7 és S7 edge variánsok nagy átfedése miatt, mindkét topik egyformán használható bizonyos kérdésekre. Íme, a
OFF témával kapcsolatban pl:
- Android alkalmazások (3rd party app -ok, pl: Nova launcher, Poweramp, stb)
- Facebook / Messenger app
- Android OFF
- Galaxy OFF
- Telekom Mobile
- Vodafone
- Yettel
- Digi Mobil
- Garancia & Fogy.védelem
- Mobiltelefon beárazás
- Melyik "telefont" vegyem ?
- E-Robot topik
- Tasker topik
- Reklámblokkolók topikja
topikok valemelyikének a haszná-
lata javasolt!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás! Amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos a warez, az FRP-lock, és a készülékfüggetlenítés
⇒nem-hivatalos módon témái, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás !
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...
- iPhone 11 Pro 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 97%/p3363/
- iPhone 13 128GB Független Megkímélt/1 Hónap gar./Akku 87%/p3362/
- iPhone SE2022 3Gen. 128GB Független/Újszerű/2024.10.15.Apple Gar./p3361
- iPhone 12 Pro 128GB Fekete Független Újszerű/1 hónap gar/Akku 86%/p3360
- Samsung Galaxy S23 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával