- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- YouTube
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Samsung Galaxy S6 Mielőtt felteszed a topikban a kérdésed, kérjük olvasd el az összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Essien
aktív tag
Na kis történet a Polus centerben levo Samsung szervizről. Hétfőn leadtam a telefont pár nappal ezelőtt észlelt kijelzőelválás miatt. Szóltam hogy rögzítsük a karcmentesseget. Kedden sms hogy kész és 8ig mehetek érte. 7 körül beestem komplett kijelzőcsere, atnezem keret jobb sarka sérült. Megemlitem, erre a válasz az volt hogy olyan pici alig látszik. Látták hogy nem hagyom annyiban és akkor mondták hogy cserélik. Gondoltam megvarom de erre közölte hogy nincs alkatrész és majd vmikor szólnak ha kész. Kicsit ideges lettem de elindultam haza. 20 perces út és mire hazaértem jött az SMS hogy kész a telefon.... kicsit leszivattak . Ma megkaptam eppsegben legalább is remélem hogy belül nem b@sztak szét.