Új hozzászólás Aktív témák

  • Bossi

    őstag

    Sziasztok,

    valaki igénybe vette már a Samsung prémium assistance szolgáltatást, aminél ugye futár viszi javításara majd a javított hozza a készüléket?
    Nekem mára volt időpont, hogy elviszik és azt mondták a Samsungnál, hogy a futár hívni fog...
    Most értem haza nem hívott a futár viszont anyós közölte, hogy hoztak nekem készüléket...!? Mondom ok, de elvinni ki fogja a javításra váró S6-ot? Felhívtam a Samsungot , hogy most akkor mi van? Erre közölték, hogy majd jön másik körben a futár és elviszi... ez biztos így van? A másik dolog a doboz amibe küldeni kell számomra nem tűnik elég korrekt csomagolásnak, egy normál kartondoboz belül egy kis zsebbel és ennyi.
    Félek, hogy ebbe sérülhet a készülék...

Új hozzászólás Aktív témák