Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    Miért nem használnak egy integrált rendszert? Azt hiszik, hogy marketing/pr szempontból jó azt hangoztatni, hogy 80 rendszer meg 300 dolgozó meg 70 alvállalkozó, holott ezzel csak annyit mondanak, hogy kupleráj van a cégen belül?

    Nincs ott senki, aki azt merné mondani, hogy 80 vállalati rendszer az hiba, csak a 70 alvállalkozó felesleges etetésére való?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • burgatshow

    addikt

    válasz bambano #1 üzenetére

    A 80 rendszer egyáltalán nem sok. Az hogy kupleráj van az másik kérdés, mi akik nem látunk be a cégbe azoknak kivülről nyilván ez jön le, de mégegyszer mondom, 80 rendszer egy ekkora góliát cégnél egyáltalán nem sok.

    Bevallom őszintén én jóval többre tippeltem volna, ha felteszik nekem a kérdést.

    [ Szerkesztve ]

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz burgatshow #2 üzenetére

    ha úgy nézem, akkor 80 rendszer valóban nem sok, mert a sok az nagyon enyhe kifejezés erre, moderátormentes környezetben ennél sokkal durvább jelzőt mondanék...

    Annak az esélye, hogy 80 rendszerbe szétszórva tárolják az ügyfelekkel kapcsolatos adatokat és a 80 rendszerben mindig mindenhol konzisztens adatok vannak, nulla. Ezen állításomat a tékozló homár blog böngészésével könnyedén igazolhatja bárki.

    bár úgy is lehet értelmezni a cikket, hogy most 80 rendszert kihajítanak a kukába és lesz helyette egy, akkor ez jó lépés.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • Dilikutya

    nagyúr

    Ideje lenne rendet rakni, mert a szolgáltatások kezelése és a számlázás egy vicc, tudnék mesélni személyes élményeimről.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • ViZion

    félisten

    válasz Dilikutya #4 üzenetére

    Hívd fel őket :) ;)
    Múltkor megkérdeztem, h a 5× hívás, végigzongorázás után szétkapcsolt... erre nincs vmi visszatérítés? Azonosítás a tel. bepötyögve, majd szóban újra... szal. ~3 perc jó esetben a kezelő agyhalottzombidroidig ;]
    A rendszerük olyan jó, h 2 hétig nem volt 3 G, többen jelentettük, többször. Persze mindenkinek: "indítsa újra, telepítse újra, nem jött bejelentés, újraindítottuk a tornyot, túllépte a keretét, kint voltak megmérni és jó" sablon droid szöveget nyomták. A viszonteladójuk meg wifis laptoppal "demózza" a 3G-t... muhaha.
    Szal. én nem tudom mennyi a sok (80 azé' nem tűnik kevésnek :U ), de hogy qrva nagy káosz van náluk, az biztos. Vidéken még sok helyen monopol helyzetük van, élnek is vele :(((

    [ Szerkesztve ]

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

  • zoli62

    addikt

    Akkor gondolom ezért állítottak ki ebben a hónapban már 9-én számlát a megszokott 15-20-ka helyett. :) Viccet félretéve a T-Gome számlázás színvonala katasztrófa. Még a T-Mobile-é is fényévekkel jobb. A rendszerintegrációval vajon megint kiöntenek több gyereket azaz hasznos fejlesztést a fürdővízzek együtt? Erre már volt példa anno Távszámka bevezetése esetén is. A számlareklamációk kiviszgálási ideje rövidül? Hatékonyabbá válnak a hibajavítási folyamatok főleg vezetékes szolgáltatások terén? Én már régóta sulykolom a CRM egyszerűsítését.

  • Derrewyn

    senior tag

    válasz bambano #3 üzenetére

    Itt korántsem arról van szó, hogy egy ügyfél 80 rendszer mindegyikében ott lenne, mert például egy prepaid kártyás ügyfél nem szerepel a hoszting adatbázisban. Aránylag kevés átfedés van ezek között a rendszerek között és ami van, annak is megvan az oka.

    A jelenlegi Telekom több vállalat fúziója, csak pár példa: Westel900, Matáv, Axelero, és akkor még a kismillió kábeltelevízió szolgáltatóról nem is szóltam.
    Ezek a nagyobb cégek mind saját számlázási és háttérrendszert használtak, és ez az "örökség" mai napig kísért. Ez fog most eltűnni.
    Korábban is voltak már törekvések ennek a helyzetnek a megszüntetésére, de ez egyáltalán nem triviális probléma ekkora ügyfélbázissal.

    Vállalati szektorban más ágazatok esetében is igen hosszú életciklust élnek meg az ehhez hasonló rendszerek, és sok helyen még most is karakteres képernyőn dolgoznak néhány programban.

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Derrewyn #7 üzenetére

    csak ez normális cégnél nem úgy működik, hogy vesszük kilószám a kábeltv-s szolgáltatókat és utána nem történik semmi, amíg nem kezd ezerrel égni a ház, hanem úgy, hogy megvesszük, integráljuk, jöhet a következő. Minél előbb integrálni kell, mert a szigetrendszer üzemeltetése folyamatosan bazira sokba kerül. Nem várom meg, míg annyira összegyűlik a munka, hogy 2010-től 2013-ig tart *megtervezni* az átállást és 300 saját ember meg 70 alvállalkozó kell hozzá...

    Az, hogy most ekkora gigantikus munka Augiász istállójának a kitakarítása, egyértelműen annak a jele, hogy évekig/évtizedekig mindenki belecsinált az egészbe. A Wikipedia szerint a kezdetektől is matáv tulajdonú w900-at 2004-ben nevezték át t-mobile-ra és 2006-tól matáv lány. mire vártak 7 évet a w900 beolvasztásával???

    "Itt korántsem arról van szó, hogy egy ügyfél 80 rendszer mindegyikében ott lenne, mert például egy prepaid kártyás ügyfél nem szerepel a hoszting adatbázisban.": ahha, és aki triple-play-t játszik, azzal mivan? mégiscsak szerepel három adatbázisban? nekem pl. mindig külön számlát küldött az axeleró/thome meg a w900/t-mobile. mire vártak? mire számítottak, hogy majd jön a jótündér és majd megoldja helyettük az egészet???

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • ViZion

    félisten

    válasz bambano #8 üzenetére

    Jah, a külön adatbázisokhoz egy kis T. Homár történet, sajna velem történt/történik...
    Naiv ügyfél (én), ~6 év mobilnet előfizuval -mivel anno Emitellel nem lehetett megegyezni (ami szintén Matáv volt), újra próbálkozik: legyen vezetékes net is otthon, mert jobb lehet, mint a mobilnet :D
    Ügyintéző menyecske jelzi, h van egy kis tartozás, ki kellene fizetni. Nem tudja mennyi mert már a "behajtóknál" van...
    Oh, wattafakk? Hiszen ügyfél vagyok évek óta, mégis mit nem fizettem be? Lavóros TV-t. Mondom az itt sosem volt, illetve csak Digi. Pedig a címemen van, 2 éve volt, nem fizettük. Név az más, de én tartozom, mert az én címem? :U Adatot nem adhatnak ki, mert nem én szerződtem.
    Mondom akkor milyen papírok alapján írtak szerződést? Hol a lakcímkártya scan, valami? Aki beszerelte az aláírta, stb... látni szeretném. Nem lehet, nem én vagyok az ügyfél...
    Csak az adós vagyok? lol. Mondom sem felszólítás, sem más nem kaptam a bő 2 év alatt, mégis mire vártak? Hogy végrahajtót küldhessenek? Nagy nehezen felírták az "előfizető" adatait, persze ez tilos.

    Mivel sem a központban, sem a képviseleten nem tudtak semmi érdemlegeset mondani, nem tudták mi van, hogy történhetett... de megszűntetni sem lehet, mert hát TARTOZOM... Szal. rendőrségi ügy lett, természetesen a név és a személyi adatok is hamisak, okirathamisítással indult eljárás ismeretlen tettes ellen... de ez sem elég, hogy a "tartozásom" megszűnjön, szal. ennyit a tré csoportról. Megjegyezném, h ennyit tévedni több, mint gyanús, csak azt nem tudom mire kell nekik egy set-top box és a lavór? Nem akkora biznisz, h rendőrségi ügyet kockáztasson vki miatta sztem. Igen, vádaskodom: a trések vastagon benne vannak, mert ennyi adatot "elnézni" lol...

    A rendőrség még "nyomoz"... :D

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

  • bul07

    nagyúr

    Nekem csak pozitív tapasztalatom van
    Bár az igaz hogy az ügyfélszolgálatukat délután öröm kivárni volt hogy a 45percnél feladtam, viszont délután eggyig pár perc és van ügyintéző

    Ügyintézők között is van jobb meg rosszab , hang tónusából meg az első mondatából a problémára ell lehet dönteni hogy sikerűlni fog az ügyintézés vagy nem
    Ha kétes szó nélkül le kell rakni és újrahívni, mert a következő ügyintézővel már lehet boldogulni

    Öcsém kapot már 10e Ft-os jóváírást is pár telefon után, arról nem is beszélve hogy a 10/0.5 nettje valóságban 10/5-ös, nagyobb a feltőltési sebessége(valós) mint nekem a 30/5-nél, jó tudom hogy egyedi bállítási hiba de mégis

    Hibabejelentésre másnap már itt a szerelő, az előző szolgáltatónál volt hogy nekem kellet újraindítani a tornyot mert lefagyott(réggi dunaweb wifis hálózat , és volt kulcsom a helyiséghez édesanyám révén)

    Ha meg vesz valaki egy ingatlant mindenképp elenőrizni kell hogy nincs e tartozása a címnek(víz, gáz, áram, tv fajták internet) , ez alap dolog még itt falun is

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A70 / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • ViZion

    félisten

    válasz bul07 #10 üzenetére

    Nem adóssággal vettem az ingatlant, ez a poén. Már mi laktunk ott 3 éve, amikor _hamis adatok alapján_ szerződtek, kihelyeztek, beállítottak _tányéros TV-t_ amit ugye nem a kispolgár visz haza a bótbó', hanem a szerelőjük viszi ki...

    Másrészt minden szolgáltatót keressek meg vásárlás előtt? ugyan már. A szerződést nem az épület írja alá. :U

    [ Szerkesztve ]

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

  • bul07

    nagyúr

    válasz ViZion #11 üzenetére

    Hát pedig így lehet megspórolni nem kevés bosszúságot , le kell csekkolni mindent ami az ingatlanhoz tartozik

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A70 / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • ViZion

    félisten

    válasz bul07 #12 üzenetére

    Ismételném magamat: már ott laktunk, 2005-ben vettük. A szerződést 2009-ben kötötték és 2012-ben derült ki a dolog. Tehát nem az ingatlannal vettük a tartozást. Másrészt ha végigjársz minden szolgáltatót (ilyen alapon Digi, UPC, esetleg helyi wifis-netes cég, a tucatnyi egyéb szolgáltató...) akkor arra rámegy pár heted. Azért 2009 szeptemberétől küldhettek volna levelet, h tartozás van, szal. érdekesek azért.

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

  • bul07

    nagyúr

    válasz ViZion #13 üzenetére

    Elhiszem , amúgy én a hozzászólásod második tagolására írtam azt amit írtam

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A70 / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés