Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    Miért nem használnak egy integrált rendszert? Azt hiszik, hogy marketing/pr szempontból jó azt hangoztatni, hogy 80 rendszer meg 300 dolgozó meg 70 alvállalkozó, holott ezzel csak annyit mondanak, hogy kupleráj van a cégen belül?

    Nincs ott senki, aki azt merné mondani, hogy 80 vállalati rendszer az hiba, csak a 70 alvállalkozó felesleges etetésére való?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz burgatshow #2 üzenetére

    ha úgy nézem, akkor 80 rendszer valóban nem sok, mert a sok az nagyon enyhe kifejezés erre, moderátormentes környezetben ennél sokkal durvább jelzőt mondanék...

    Annak az esélye, hogy 80 rendszerbe szétszórva tárolják az ügyfelekkel kapcsolatos adatokat és a 80 rendszerben mindig mindenhol konzisztens adatok vannak, nulla. Ezen állításomat a tékozló homár blog böngészésével könnyedén igazolhatja bárki.

    bár úgy is lehet értelmezni a cikket, hogy most 80 rendszert kihajítanak a kukába és lesz helyette egy, akkor ez jó lépés.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz Derrewyn #7 üzenetére

    csak ez normális cégnél nem úgy működik, hogy vesszük kilószám a kábeltv-s szolgáltatókat és utána nem történik semmi, amíg nem kezd ezerrel égni a ház, hanem úgy, hogy megvesszük, integráljuk, jöhet a következő. Minél előbb integrálni kell, mert a szigetrendszer üzemeltetése folyamatosan bazira sokba kerül. Nem várom meg, míg annyira összegyűlik a munka, hogy 2010-től 2013-ig tart *megtervezni* az átállást és 300 saját ember meg 70 alvállalkozó kell hozzá...

    Az, hogy most ekkora gigantikus munka Augiász istállójának a kitakarítása, egyértelműen annak a jele, hogy évekig/évtizedekig mindenki belecsinált az egészbe. A Wikipedia szerint a kezdetektől is matáv tulajdonú w900-at 2004-ben nevezték át t-mobile-ra és 2006-tól matáv lány. mire vártak 7 évet a w900 beolvasztásával???

    "Itt korántsem arról van szó, hogy egy ügyfél 80 rendszer mindegyikében ott lenne, mert például egy prepaid kártyás ügyfél nem szerepel a hoszting adatbázisban.": ahha, és aki triple-play-t játszik, azzal mivan? mégiscsak szerepel három adatbázisban? nekem pl. mindig külön számlát küldött az axeleró/thome meg a w900/t-mobile. mire vártak? mire számítottak, hogy majd jön a jótündér és majd megoldja helyettük az egészet???

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák