Hirdetés

Részleges leállás lesz a Magyar Telekomnál

Nemrég a vállalt közleménye alapján számoltunk be arról, hogy a Magyar Telekom több területen is jelentős átalakítást hajt végre, és ennek része, hogy 2013 áprilisában megkezdik új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerük bevezetését. 2013 októberétől a teljes lakossági ügyfélkör vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyfélszolgálati folyamatát már az új rendszer fogja kiszolgálni, amely 2014-ben éri el teljes funkcionalitású, a mobil termékekre is kiterjedő működést.

Ami az ügyfelek, felhasználók számára jelen pillanatban lényeges információ: az integrált rendszer indításához szükséges informatikai átállás és adatmigráció miatt 2013. április 17. és 21. között egyes ügyintézési lehetőségek csak részlegesen lesznek elérhetők a Telekom üzleteiben, továbbá nem lesz mód önkiszolgáló ügyintézésre telefonon vagy online felületen. Április 20-án, szombaton az üzletek zárva tartanak. A tervezett rendszerindítás zökkenőmentes lebonyolítása érdekében a Telekom arra kéri ügyfeleit, hogy ezekre a napokra ne időzítsenek ügyintézést, ha az nem feltétlenül szükséges. A tervek szerint hasonló átállásra kerül sor 2013 júliusában és októberében is.

A Magyar Telekom által nyújtott szolgáltatások zavartalanul működnek az átállás ideje alatt is, a rendszerindítás nem érinti a létesítési és hibaelhárítási munkákat sem.

Modernizáció

A cég ígérete szerint a teljes funkcionalitás elérésével új formátumú, egyszerűbb és könnyen áttekinthető számlákat bocsát majd ki a Telekom, mivel az új generációs rendszer lehetővé teszi az egységes Telekom-számla megvalósítását is, valamennyi szolgáltatásra kiterjedően. További kedvező változások is lesznek a számlázásban, így például átláthatóbban jelennek meg az igénybe vett kedvezmények.

Az átalakítási projektet 2010-ben indította a vállalat. A közel 80 vállalati rendszert érintő projektet a cég több mint 300 fős szakértői csapata vezető rendszerintegrátorokkal és közel 70 beszállító céggel  szoros együttműködésben valósítja meg. A beszállítók mintegy kétharmada hazai kis- és középvállalat. A projekt méreteit jellemzi, hogy a tervezési dokumentáció több mint 70 ezer oldalt tett ki, és eddig több mint 10 ezer tesztelést végeztek a megvalósításán dolgozó szakemberek.

Azóta történt

Előzmények