Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#06658560 #74 üzenetére
Dízelek már a 35%-ot elérik, és elméletileg nem lehetetlen az 50+%.
Ideális körülmények között, nagyon nagy méretű hajómotoroknál, ha jól tudom már 50% körül vannak, de azért ez nem opció az életben közúti járműveknél.
Az ideális rendszer jelenleg egyébként egy sima range extenderes megoldás lenne, a belsőégésű motor csak akkut töltene, direkt hajtásban nem venne részt. Ekkor elég lenne egy munkapont neki. E mellé kétakku, egyik merítés, másik töltés állapotban, valamint a fékezési energia tárolására szuperkondenzátor. ekkor a hajtáslánc minden eleme a számára ideális körülmények között dolgozhat.
Ez ideális mondjuk városi környezetbe, de hosszútávú közlekedésre (pl. autópálya) pont, hogy kisebb a hatásfoka, mint egy hagyományos autónak, hiszen az aksik, szuperkondenzátorok és miegyebek holt és haszontalan súlyként cipeled magaddal.
Ez a hibrid elképzelések rákfenéje, és ezért opció például már régóta az elektromos autó kis távolságú közlekedésre (PSA elektromos autói az 1990-es években, amit például postások használtak). Viszont általános rugalmasság terén nem megoldás.
Ezen kívül megjegyezném, hogy most egy picit leragadtunk a személyautóknál. Pedig az üzemanyag-felhasználás egy nagyon nagy része nem személyautókhoz köthetőek, lásd még munkagépek, teherautók, stb.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
it Kell a készpénz a megfizethető árú Model 3 gyártói kapacitásának bővítésére, a piac érzékenyen reagált a hírre.
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- GoPro Topic
- nVidia GeForce GTX 1070 / 1070 Ti / 1080 (GP104)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...