Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kelly416
veterán
válasz EQMontoya #665 üzenetére
A három F a Ford, Fiat, Francia, ha jól tudom. Mivel a puncis orrdíszű modell Francia, most meg Fiatokról volt szó az előző h.sz-em előtt "
Jöhet a helyére egy Doblo", én a Fordra céloztam volna, de ezek szerint nagyon nem voltam egyértelmű.
(Amúgy én semmilyen Olaszt sem vennék, nem csak Fiatot.) -
nagyúr
Üdv!
Úgy néz ki, elmarad a tavi csónakázásom, így lehet azon a szombaton kapok kimenőt asszonypajtástól, és le tudok nézni közétek idegesíteni Bitporkot a hülyeségeimmel és tovább erősíteni a Japán vonalat
De mivel ez még nem tuti, kajára-piára nem fizetnék be, éheznem meg nem árt.
Jól rémlik a Júni 18?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Francia91
veterán
válasz kelly416 #669 üzenetére
Ahhoz képest, hogy mennyire szidják a francia kocsikat, én nem sok negatívat tapasztaltam velük. Szüleimnek egy '94-es Citroen Xantia-juk van (1.6i). 2002 óta van meg, de alig kellett hozzányúlni. A 14 év alatt első féktárcsákat, kézifékhuzalt, valamint 1 pár hidraulikagömböt kellett cserélni benne. 14 év távlatában szerintem nem rossz... Arról nem beszélve, hogy rohadt kényelmes egy autó. Unokabátyám Audi A6-osa nincs olyan kényelmes, mint a Xantia. Mind beltérileg, mind rugózásilag még ma is etalon ez a kocsi szerintem. A kasztnin sehol egy rozsdapötty sem, meg alig kellett hozzányúlni.
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Qru
MODERÁTOR
Tsebacsi: Igen, Júni 18.
kelly416: A Punyesznek soha semmi baja nem volt. Pedig volt hogy egy szuszra belevertem 1000 km-t. Egyetlen gubanc volt vele csak az utólag behekkel riasztó időnként meghülyült, aztán ki is dobtunk a francba. Szóval egy ilyen egyszerű szívóbenzinest még ők sem tudnak elrontani.
#nincsbennetarcsi
-
válasz Tsebacsi #670 üzenetére
Qru mán megaszonta és igen, akkor van. De el kell hoznod a nissant
(#672) Francia91 : a kényelmet szerintem kár ide keverni, mert embere válogatja. Ex-sógoromnak volt 1.6i xantia kombi és nekem spec 150 km-ként ki kellett szállnom belőle, mert megfájdult a hátam. Azt meg halkan jegyzem meg hogy a pumpás ülésmagasság állító kar a combom hátulját feszt teli helyezte véraláfutással. Sőt, volt nekem Renault 25 is. Azt is kényelmetlennek találtam hosszútávon.
Motorja ment, azzal sem volt kiugró gond,Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
PAtr0n
addikt
válasz Francia91 #675 üzenetére
Ódi 80-as se nem van rosszul összerakva. Ha már ódi. Malacorrú Folslágen nem tetszik? Az is kimegy a világból.
Amúgy Xantia, lehat már meséltem: Ismerősnek se volt baja vele, ugyanúgy 1.6 berzin, 75km-ről jártak be hatvanba dolgozni napi szinten, de egyszer csak a házuk előtt hellószia kigyulladt és szarráégett. Most ezt nem rónám a franciák hülyeségére feltétlen, előfordulhat bármilyen (főleg benzines) ótóval, de na. Ki tudja mi lehetett a baj, és belegondolva a sok elektronika malőrre amit a franciák vétenek, simán lehetett konstrukciós dolog is."Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
-
válasz EQMontoya #677 üzenetére
Én anno nagyon szerettem volna egy 560SEC-et, de amit megnéztem...nos szerencsésen túléltem. Kívül gyönyörű volt. A motortérbe behajoltam és megtámaszkodtam a jobb oldali lengéscsillapítónál - ami majdnem kiszakadt a súlyomtól a szép fényezéssel együtt. Uh gyorsan megköszöntem és leléptem. Pedig majd megszólalt az az autó.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
EQMontoya
veterán
Nyugi, leég a dízel is ugyanúgy. Nem az üzemanyag meggyulladása a lényeges probléma, elektromos tűz esetén kigyullad a mindenféle szigetelés, műanyagok, és az úgy ég, mint a bozót egy hét kánikula után.
Egy turbósított Corolla gyulladt meg nemrég a ringet, a turbó mellett túlzottan átmelegedett valamilyen műanyag szigetelő elem, és lángra kapott. Egy-két perc alatt a műszerfal környéke totálkárra égett, szélvédő repedt, stb. Aztán eloltották, szerencsére jó helyen történt a dolog. De nem kellett a tűzhöz semmilyen üzemanyag.
Same rules apply!
-
kelly416
veterán
válasz Francia91 #672 üzenetére
Anyámnak van egy 96-os 1.9D Clio-ja. Én abba toltam bele egy hét alatt 3000Km-t úgy, hogy 4-en mentünk Erdélybe, a jobb egyen csücsülő barátom egész úton a lába közt tartotta a csöves hátizsákot, Húgom meg a pasija hátul nem tudtak egymás szemébe nézni, mert köztük volt két utazótáska... szóval azon kívül, hogy kicsi, semmi baj nincs vele. Ameddig nem lesz elektronikus baja. Na onnantól kapáltak. Ez a baja a Francia autóknak, ha valami villanyosan k*ródik el benne, akkor a szakszerviz is szívesebben vezetékelné újra az autót, minthogy kikeresse a hibát.
Ugyanennek a Clio-nak egyszer lemerült az akkuja. Előfordul, feltöltöttük, másnapra lemerült. Akku gariba vissza, kiderült, semmi baja. Ment az autó villamosságishoz, két hetet legelt rajta 3 részletben, kiszedett belőle szinte mindent, a gyári riasztóval kezdte, végül csak a gyári riasztó nem került vissza bele (a saját f@szsága miatt, a gyantával kiöntött dobozból tőből csípte le a madzagokat a barom, esélytelen volt vissza tenni, pedig kiszedés után is ugyanúgy lemerült az akku fél nap alatt), azóta sem tudjuk, mi okozta a merülést de egyszer abba maradt és azóta sem jött elő soha.
-
Francia91
veterán
Nézegetem a 80-asokat is, azok is tetszenek
Na pont a Xantia volt az a típus, amiből kiherélték a felesleges elektronikát, leváltva a Citroen XM-et. Az XM-et nagy újításnak szánták volna, ennek örömére teletömték elektronikával, amivel később csak a bajok voltak.... Aztán rá pár évre jött a Xantia, hogy az XM-et leváltsa, de gyorsan, és ebben már csak annyi elektronikát hagytak, amennyi szükséges. Aztán jött a C5-ös, hogy leváltsa a Xantiát, nos az első szériát ebből is teleelektronikázták, aztán a C5-ös második szériájánál észbekaptak, hogy megint felesleges szarokat pakoltak bele..
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
Üdv a csapatban! Aztán csak óvatiag a motorral, mert Szeged-Siófok toronyiránt olyan xar amíg átérünk az ország fejlettem felébe, hogy Teddy is sírva könyörög a kíméletért.
MOD
Jelezném, hogy meg is érkezett!
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
raczger
őstag
1 hétig tudtok még jelentkezni a pulled porkra, eddig úgy néz ki, hogy csak 6 adagot csinálok
Ez biztosan, hogy később lesz kész, mint a bitpork féle oldalas, kb valamikor a délutáni órákban, 3-4 körül, persze ez függ attól, hogy mikor sikerül majd elkezdeni (mindössze 8 óra kell a húsnak).
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen