- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
válasz Feketelaszlo #56 üzenetére
Hat a mozdony nem hinnem, hogy osszefugg ezzel. Szerintem ha veszem a hibrid hajtas felaranak ketszereset, kivonom a robbanomotor arat es hozzaadom az akksi aranak felet, akkor kb. ott vagyunk, amennyivel tobbe kerul. Nem tud ez sokkal tobbe kerulni.
-
lenox
veterán
válasz Feketelaszlo #66 üzenetére
Kicsit problema, hogy teljesen osszekevered egy nagyon regi, szarra optimalizalt gyartasu egyszeru motor bekerulesi arat az uj, kis szerias motor vegfelhasznaloi araval. Szoval ez igy nem tul meggyozo, ugyhogy en tovabbra is azt gondolom, hogy siman tudnak olcsobban adni ezeket, ha akarnak, es ha fog erosodni a verseny akkor fogjak is. Persze az akksi kerdes (tehat, hogy lesz-e eleg nyersanyag, kornyezetszennyezes stb) az nem tudom, hogy oldodik meg, ha egyaltalan.
-
lenox
veterán
Termeszetesen adoval terhelt ertekeket kell nezni, es ha az egyiken emelnek az adot, akkor a masikon is, szoval kb. egyforma lesz az. Atmenetileg meg nem, ertem, pont most esetleg megerne a fogyasztas miatt, ha nem lenne a vetelara annyival tobb, de tobb.
Autopalyan nyilvan nem ugy fogyaszt egy hibrid (amugy a villanyos se, a hatotavrol ne is beszeljunk), de varosban amugy nincs tul messze. Es tovabbra sem adtad hozza a toltes hatasfokat. -
lenox
veterán
Generális elvi hibás a gondolatmeneted.
Szerintem a tied.
Ha a benzinesek kevesebbet kezdenek fogyasztani, akkor a benzines adót emelni kell a fogyasztás csökkenésének arányában. A villanyos átlagfogyasztás nem csökken, tehát az marad változatlan kilométerenként, az mi a túrónak emelkedjen?
Pl. itt, eloszor azt mondod, kilometeraranyosan, de itt mar szetvalasztanad, hogy ugy tunjon, neked van igazad. Vagy akar azt is mondhatnam, hogy a 120 forintos jovedeki ado afajat nem vontad le. Meg a toltesi hatasfokot nem szamoltad.
Amugy az se egyertelmu, hogy kilometeraranyosan kell fizetni, az csak hasrautes.
Szoval az eredeti allitasoddal szemben, miszerint kevesebb, mint harmada a koltseg valojaban arrol van mar szo, hogy esetleg 20-30%-kal olcsobb-e vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Ez beszelgetesi alapnak realis szerintem, tehat agyreszt a 66 Ft-os aram adotartalma is hasonlo akkor, tehat jogos hasonlitani, es a 24% se tunik elrugaszkodottnak.
A vege szerintem nem pont ugy van, a Tesla draga kocsikat gyart, es ezert tudnak megfelelo tomegsporolast elerni, de olcsobb kategoriaban nem lehet ilyet. M3 1611kg, P E-208 1455 ugyanaz a nagysagrend, egy 208 meretu mezei auto amugy 1000-1100 kg. Vagyis az E208 szerintem kb. annyit fogyaszt mint az M3.
-
lenox
veterán
ev-database.org-on kisebb adat van TM3 fogyasztasra megadva, mint PE208-ra, szoval szerintem nem fogyaszt kevesebbet. Nekem az volt a benyomasom, hogy a gyari hatotavot az elektromos autok sem hozzak, mint a benzinesek, en ennel nem kivanok tovabb menni, maradnek a gyari adatok osszehasonlitasanal. Arrol ugyanis nehezen gyozol meg, hogy az elektromosok tulteljesitik, a benzinesek meg alul.
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest