Új hozzászólás Aktív témák

  • BonFire

    veterán

    válasz Bici #192 üzenetére

    Az a jó, ha irritál! ;] Ha bármilyen érzelmet is kivált a reklám, akkor jó. Soha többet nem tudod a fejedből kiverni a rájfájzent, beleégett az agyadba. És életed során bizony előállhat olyan helyzet, amikor a választási lehetőség leszűkül az ismert (de utált) rájfájzen, és néhány ismeretlen (ezáltal nem megbízható) szolgáltatás köré. Ebben a szituációban pedig hagyni fogod, hogy az ismert (de utált) cég egy kedves ügyintézője meggyőzzön téged, hogy a csacska reklámjuk ellenére ők pénzügyi téren valóban megbízható cég. Mivel akkor már egy esetleges befektetés, vagy kölcsön lesz a tét, esetleg még nagyobb dolog forog kockán, nyugodtan túl fogod magad tenni a sok-sok évvel ezelőtt látott, „balul sikerült” reklámjukon. ;)

    Mindamellett minden marketinges tudja, hogy van egy réteg, az emberek egy bizonyos hányada, akikre semmiféle reklámmal nem tudnak hatni. De ezt a veszteséget nyugodtan lenyelik, hiszen ez az embereknek csupán a töredéke. De tényleg. Ezrelékekben kifejezhető mennyiség. A többi embernek meg igenis el lehet adni dolgokat a már jól bevált marketingeszközökkel.

    A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

Új hozzászólás Aktív témák