Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DWENNON

    tag

    válasz Püpi #16 üzenetére

    Nekem az lenne a kérdésem, hogy milyen képességeket fejleszt ez egy gyermekben a fejlődése szempontjából?

    A programozási képesség fejlesztésére a Microsoft mostanában indított kezdeményezéseket, mire alapozott ez a nagy igény a tengerentúlon?

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Püpi #16 üzenetére

    Lenne mit tanulnunk más nációktól, de mi szeretünk a saját utunkon menni a szakadék felé és még büszkék is vagyunk erre. Amúgy szerintem írni megtanítják a gyerekeket itthon az iskolákban, csak fantáziát, kreativitást és okot, célt nem adnak nekik, hogy írjanak valamit. Ahogy olvasást is megtanítják nekik, de mellé meg is utáltatják velük az olvasást, ahelyett, hogy megszerettetnék velük. A legtöbb itthoni kötelező olvasmány nagy műnek nevezhető, de a többségük unalmas és érthetetlen annak a korosztálynak. Rengeteg régi és új regény van, ami annak a korosztálynak lett írva, sőt még kifejezetten érdekes is nekik, de nálunk Antigoné kell meg Homérosz és Íliász. (szó se róla, én a legtöbb kötelezőt élvezni tudtam, de ahhoz az kellett hogy már iskolán kívül megszerettették velem az olvasást, mert gyakran kaptam a szüleimtől különböző nagyon izgalmas olvasnivalót, sőt egyik karácsonyra egy teljes Jules Verne gyűjteményt is) Meg kell találni azt a könyvet, azt a tevékenységet, ami annak a 6-14 éves gyereknek való, külön a fiuknak és a lányoknak.

    Ez is azért jó, mert nem megtanítani akarnak velük valami unalmasat, hanem elérni, hogy készítsenek valami érdekeset, hasznosat...amivel együtt jár a tudás elsajátítása is (és nem a tudás rájuk erőltetése)

    Pár napja olvastam, hogy Finnországban projekt jelleggel bevezetik pár helyen azt, hogy tantárgyak helyett témákat, tanítanak...pedig a skandináv országokban és sok nyugat-európai országban már mérföldekkel előttünk járnak az oktatás terén.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • Akos96

    senior tag

    válasz Püpi #16 üzenetére

    A két dolognak nincs közös része, ugyanis míg ez egy apró, megvásárolható készségfejlesztő játék, addig az írástudás fejlesztése oktatás, nevelés kérdése. Az más kérdés, hogy iskolákba is eljuthat, de attól még egy készségfejlesztő játék marad, nem pedig elsődleges tananyag. Szerintem abszolút jó, hogy van ilyesmire igény attól függetlenül, hogy ez a termék épp megfelelő-e.

    (#22) mufi: [link]

    "A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."

Új hozzászólás Aktív témák