Új hozzászólás Aktív témák
-
thboxx
aktív tag
Napi 1000 km-re még mindig kapni dízelt... Miért nem tűnik fel senkinek,hogy az elektromos autók nem hosszú távokra vannak /lesznek tervezve. Arra ott lesz a tüzelőanyag cellás hajtás...
Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!
-
8th
addikt
"durva árak ezek, ahhoz képest hogy a hatótáv 320... mármint 260km"
Legyen a tényleges hatótáv csak 230-240km. Az már pont elegendő arra, hogy a munkavégzés helyének 80-100km-es körzetéből ingázzon az ember úgy, hogy csak otthon töltögeti. Az végül is annyira nem rossz és annál többet csak nagyon kevesen mennek naponta. Én van, hogy 350-400km-t megyek egy nap így nekem nem pálya az elektromos. Feladathoz a szerszámot. Viszont ha városlakó lennék és hosszabb távra terveznék egy új autóval, valószínűleg én is szánnék rá néhány millióval többet mert 6-8-10év alatt az olcsóbb üzemeltetést és csekélyebb értékvesztést is beleszámolva hosszabb távon kijön a matek. Engem pedig más nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
Itthon már több mint 100e (nem néztem utána pontosan de 300e körüli adat rémlik) az itthoni napelemesek száma, bárki akinek van tetője annak lehet napeleme. Főleg idén volt nagy lehetőség 50%-os támogatással és szaldóval együtt telepíteni napelemet, de aki nem lépet erről már lekésett.
Nem gondolom, hogy annyira speciális a mi helyzetünk, mert a hazai autók 40 km-et mennek átlagban naponta... Természetesen van aki ennél kevesebbet, az ne vegyen elektromos autót (vagy használtan valamit olcsón) vagy sokkal többet megy akkor megint csak nem jó neki az elektromos autó, de a hazai új autó piac felének legalább (aki új autót vesz évente cirka 130-140e autós) annak megfelelők lehetnének a mostani elektromos autók is.
Idén is lesz pályázat ha tippelnem kellene május-június között lesz már róla információ. Így aki akar az tud pályázni idén is... Persze időben kell odaülni a géphez. -
<Lacy85>
addikt
Nem a trendiség miatt. Csak látok benne fantáziát és mindig is érdekeltek az újdonságok.
De sajnos be kell látni lassan, hogy ez egyelőre nem igazán alternatíva.
Talán még a Model 3 jöhetne szóba. Az is elég igénytelen belül, de van már itthon olyan cég, aki rak bele plusz 1 kijelzőt a kormány mögé, megcsinálják a zajszigetelést, a teljes belső kárpitot kicserélik pl. alcantarára, stb.
Csak hát az alapból sem túl olcsó autóra költhetsz még egy zsák pénzt.... -
7Heads Drago
veterán
Én nem számolnám a 100kw töltést. Olyan ára van hogy nem éri meg vele tölteni. Minden csak épp nem zöld.
Én egy autóban biztos nem tölteném a telomat vezeték nélkül. A gyors töltéssel fél óra alatt kapsz legalább + fél napot. Ezen meg jó ha plusz 10%-ot és cserébe legalább jó meleg is lesz a telo. Miközben nap a szélvédőn keresztül amúgy is pirít. Persze marha kényelmes, de nekem pont ezért van olyan telom amit nem kell sűrűn tölteni, de ha mégis akkor vezetéken pikk-pakk megvan.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-