Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... 80%-uk SUV, Crossover ... " - jaja! "Autó formájú" autó nincs. Kombi, szedán? Csak ezek a kívül nagy, belül kicsi malomkerekű autók.
Az ID.3-at se mondanám egy szépségnek és klasszikus formának. Nem is értem miért akadt meg rajta a szemed. Arról nem is beszélve, hogy elég nagy kapufa az az autó (és itt most nem csak a szoftveres hibákra gondolok). Persze, veszik, mert Volkswagen, de hogy ebből népautó nem lesz, - ahogy arra a névadásnál is utalni próbáltak - az tuti." ... akkor is marad belül a gagyi kopogós műanyag." - pontosan!
Vannak autók, amiket egyszerűen nem érdemes felextrázni, mert nem lesz annyival jobb. -
k-adi
nagyúr
"Közel 20 milláért.
Na mondom akkor ezt is felejtsük el gyorsan."
annyiért már bőven van értelmes szedán.. ja az nem elektromos de nem is értem, mikor még gyerekcipőben jár a technológia, ha ekkora kereted van, miért nézel most még elég kompromisszumos (hatótáv, töltés, beltéri anyaghasználat, stb.) elektromost? mert trendi? -
k-adi
nagyúr
"Nem a trendiség miatt. Csak látok benne fantáziát és mindig is érdekeltek az újdonságok."
ez tök jó, de akkor most még marad a szopoka-nyalóka
szerk.
engem is érdekel alapvetően az eautózás, hisz itt vagyunk mindketten a topikban... de ha szedán kell... és van rá lóvé is... akkor most még nem kérdés mit vegyél inkább (szerintem)[ Szerkesztve ]
-
Kinder
senior tag
Model 3 Performance tulajként azt kell mondjam, hogy megértem azt az előítéletedet, miszerint "igénytelen, egyszerű, fapad".
Lassan 1 éve használom, és én is erre gondoltam, mikor előtte a képeket nézegettem, meg ki is próbáltam egyet, hát milyen műszerfal ez, meg amerikai, jó eleve nem lehet egy ( több ) német gép után, de majd kárpótol a hajat letépő gyorsulás, a többit meg majd előzékenyen nem veszem tudomásul.Nos, azt kell mondjam, ilyen jó autóm még sosem volt ( és most tekintsünk el attól, hogy mindenkit is legyorsul, és jobban kanyarodik, mint egy BMW ), pedig nem szarból ültem át.
Nem nyöszörög. Járdára felállásnál sem. Zéró kellemetlen hang.
Nincs előttem a műszer, de nem is kell, a városban 99%-ban a radaros tempomattal közlekedek ( mondjuk az autópályán is, csak ott a kormányzást is engedem neki, ott nincs kátyú ), ami úgy van beállítva nálam, hogy 3%-kkal lépheti túl a maximális megengedett sebességet, így nem is érdekel, hogy óra szerint mennyivel megyek, mert tudom, max mennyivel.
(Egyébként az, hogy lefelé nézel egy picit a km-órára, vagy srégen le és jobbra, kb olyan mindegy, hidd el, ez is benne van a látótered csücskében, de legalábbis 2 nap alatt meg lehet szokni.)
Nekem felüdülés volt, hogy nincs előttem semmi.
A menürendszer olyan, hogy 2 nap után azon gondolkodsz, a többi autóban miért nem ilyen? Annyira magától értetődő, és pofon egyszerű, hogy csak na.
Pl mindegyik elektromos autó gyártó szent küldetésének tartja, hogy a fogyasztást/energiafelhasználást/visszatöltést egy bazi nagy, leveles madárcsicsergős ábrán mutassa, elfoglalva a kijelző 99%-át, és akkor semmi más nem látszik. Ezt is persze menüből előhívva.
Na a Model3-ban ez egy csík. Mint ez itt: -------------------------
Ha a közepétől balra szinesedik be, akkor visszatermeli, ha jobbra, akkor fogyasztja az energiát. 1 millimétert foglal el horizontálisan, és mindig látod. Végtelenül egyszerű, de végtelenül zseniális.
Az ablaktörlőre mondják még, hogy de csak menüből érhető el, és baleset lesz, mire megtalálod.
Na. Az indexkar végén van egy gomb, azzal mindent el tudsz intézni az ablaktörlővel kapocslatban. ki/be, szakaszos-ok közötti váltás, automata. Más mi kéne?Aztán, ordas nagy a csomagtér, és elöl is van, de még sosem kellett használnom, minden befér hátra. Az elsőt csak a téli/nyári ablakmosó folyadék csere miatt nyitottam ki.
Beltér, valami fél mű fél igazi bőr ülése van, semmi, de tényleg semmi nem hagy rajta nyomot, pedig az enyém fehér belsős, és van 2 fiam ( 8 és 13 éves ), akik nem feszes vigyázzülésben egy helyben ülnek az utazások végéig, hanem mocorognak, játszanak, hátrafordulnak, stb.
Múltkor kóla cseppent rá, barna maró cucc a fehér ülésre, és ott is maradt egy darabig, mire észre vettem. Nedves törlő, és nyoma sincs.Egyszerű belső = 2 perces portalanítás.
Vettem egy 800 forintos ilyen kihúzható nyelű, szivárványhupililarózsaszín pamacsot, végigrohanok vele havi 1x 2 perc alatt a belsején, és nem poros semmi. ( Nyilván a lábteret proszívózni kell, de azt minden autóban )Akkora a hátsó tér, hogy a kisebbik gyerek a nagyobbik oldalán is ki tud szállni úgy, hogy a nagyobbik bent ül, és hozzá sem ér a kiszállás közben.
Panoráma tető.... na ettől is féltem, hogy majd nyáron agyonver a nap és a jéghidegre állított klíma kettőse, de nem jön át rajta a nap melege, sötétedik is, szóval napszemüveg sem kell, a klíma pedig olyan szinten szuper, hogy ilyen kb a Maybacban sincs. Pl oda kevesebb hideget fúj, ami árnyékban van.... ezt is figyeli.
SZóval én semmit sem kötöttem rá az árán felül, és jobban használható, mint egy német prémium. Tudom, hogy ez nonszensz, és csak a Tesla buzi mondja, de nem így van.
Gondolkodás nélkül ment volna a levesbe a kocsi, ha szar, mert csak a gyorsulás nem elég.
De nem ment, sőt, sosem, akarom eladni.Köszi, ha elolvastad, nem akarok bántó lenni, semmi ilyesmi, csak a vélemynem írtam le.
-
8th
addikt
"80%-uk SUV, Crossover" Az autógyártók megnézik az eladási számaikat és azt gyártanak amire igény van. A városi terepjáróknak is megvan a maga előnye. Nem nagyobbak mint egy alsó-középkategóriás autó de könnyebb ki-beszállni belőlük mint egy jóval alacsonyabb üléspozíciójú szedánból ami a rohamléptekben elöregedő nyugat-európai társadalmakban fontos szemponttá vált. Mást ne mondjak nézd meg EU-ban mekkorát futott a Nissan Qashqai első generációja. Vitték az öregek mint a cukrot a csóró kis Magyarországon is. A kétezres évek derekán a Nissan körül gyülekeztek a fekete felhők mert nem volt semmi piacképes modelljük. Micra, Note, X-Trail és annyi. Nem nagyon vették egyiket sem akkortájt gyakorlatilag a Navara vitte a hátán a Nissan autós üzletágát. Az utolsó pillanatban jött a Qashqai és mindent vitt. Hosszú időn keresztül a legtöbbet eladott crossover volt Európában. A Qashqai sikerét megirigyelve a többi gyártó is ráfeküdt a témára. Ha ez nem lenne elég a kínai piacon is crossoverre van igény leginkább. A gyártóknak lassan már fontosabb az a piac mint az európai, így ha a kínaiaknak suv kell akkor Európa is azt fog kapni. Szokj hozzá ez csak rosszabb lesz.
-
#16820480
törölt tag
Amúgy jó eséllyel igen, mert nem csajok előtt villogásra szánták, hanem sebességre, és ezért spórolnak a súlyon. Teslánál is amúgy részben ez az indok, számítanak a grammok, másrészt meg persze biztosan olcsóbb is. Ellenben az új Teslák beltere legalább matt, nem olyan csillogós vacak lakkozott fával meg krómozott csíkokkal, mint az európai prémium gyártóknál.
Nevezheted fanatizmusnak, de ezeket Tesla nélkül is utálom az autógyártókban, hogy a minőségi beltér egyenlő az egymásra halmozott gombokkal, kapcsolókkal, tekerőkkel, fa, króm meg bőr kiadásban. És közben úgy érzed magad mint egy tankban, annyira rád hajlik a műszerfal meg középkonzol. No thanks -
Kinder
senior tag
Az tény, hogy a Tesla drága, de megveszed, és kész, utána alig költesz rá, és hidd el, a feeling, amit ad, megfizethetetlen. A szomszédok ( egyik 2020 A6, másik 2019 E classe ) már bánják a saját autóikat, amióta nekem ez van, ilyet akarnak ők is. ( Csak nem merik eladni a gépeket, mert irtózatosat buknának )
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...