Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
"Arra picit luxus ennyi plugint gyártani hogy a balkánon jó lesz használtan" - Az gyártanak amire igény van, kinek luxus gyártani? Itt az élettartam alatti kibocsátásokról beszéltünk PHEV alatt, milyen arányban lesz a különböző módokban használva - globálisan ez a lényeg, nem? Vegyen inkább ICE-t mint PHEV-t azt mondod tök mindegy? (talán nézegesd spritmonitor.de- n a testvérmodelleket)
"50 kWh is megfelel a célnak." - ha van szabad jobb mint a semmi. Mégis, mi a fájdalomküszübüd, hány órával hosszabb utat tolerálnál még?
"Tehát az ilyen kabaré szintű max 1 pisiszüntetet felejtsük már el." - nem sok embert ismerek, aki az autópályaparkolók nagy kedvelője, miért állnának meg gyakrabban, 2-3 óra annyira extrém hosszú?
"Meg hogy be kell tartania a szabályokat." - sorry, elfelejtettem mindenki milyen szabálykövető állampolgár, különösen az újautóvásárlók, 140 fel sem merül senkiben..
"Azért a 37 forintos otthoni bruttó kWh óra ár mellett ilyen sírást leadni." hol hallottál sírást? Csak azt mondtam, hogy a másik autó kulcsát rakom el, ha nagyobb távra megyek, - mert nem sok racionális érv van amellett, hogy akkor is az elektromost vigyem.
Szerintem neked azzal van probémád, hogy megértsd, mindenki máshogy árazza be a saját idejét. Valakinek nem fér bele + 2-3 óra, valakinek meg igen. Meg a célközönség szerinted tényleg nem jár külföldre, vagy csak pár évente ritkán? (vagy inkább repüljön, mert túl sokáig tartana eautóval?)
Ebből mind az követketik, amit az elejétől mondok - és mindekinél ezt látom a gyakorlatban - --egy bizonyos jövedelmi szint fölött eleve több autó van a családban,
-több autó esetén az egyik legyen BEV egy ICE/PHEV maradjon meg, akkor jársz a legjobban - megfelő eszközt a megfelelő célra - rövid utakra legyen a BEV felülreprezentálva.
-Erre te azt mondod legyen csak BEV - én azt mondom azzal van egy sor kompromisszum jelenleg (ezt te is elismered, csak bevállalod )
"Semmi nem garantálja azt hogy olyan ember fogja használni utána aki tud fix helyen tölteni. Ezzel kár is kalkulálni." - mint fent írtam a spritmonitor.de-n ha megnézed, érdekes módon a hibridek kevesebbet fogyasztanak mint a nem phev társaik, szóval nagy átlagban meg tudod mondani hogy fogják használni. Aki nem akarná töltögetni miért venné magánemberként az drágább phev-t?
"Meg jönnek ezek a 30 kWh fogyasztások." - üdv a valóságban, a most divatos emeltebb-suv szerű családi méretű autók ennyit esznek pályán (már a megadott wltp is > 20, Etron, eqc, ipace.). [link] Nekem és ismerősöknem is ez szokott lenni, nem katalógusadatokról beszélek.
Kisebb autók, kisebb légellenállással, gyengébb motorral, idealis időjárással lehetnek 20 körül, de inkább 25 a tipikus -
axioma
veterán
Ha nem tunt volna fel, megismetlem: ketto adatot mondtam, az egyik hogy miota nalunk van 1.5 l benzin jut 100km-re, de azt is hogy elettartamra 2.3 l. De akar azt is megadhatom, hogy amikor mi vettuk, akkor ugy allt 2.8l-en a mutato, hogy aki hazahozta meg furikazott kicsit vele az nem toltotte egy pillanatra sem (ez ugye kapasbol tobb mint 1000km sok palyaval, eleg szepen huzta fel az atlagot).
Tehat a mi konkret autonkat a megvasarlas elott (az importalot kiveve) is rengeteget hasznaltak elektromos uzemben, meg azota mi is. Hol van a problemad???
Az ion nem valo hosszu tavra, hosszu tavra valo (nekem kulfold se kell mindenaron, de Mo. csucskeig menjen azert el) auto meg nekem [hasznaltban persze de] draga. Igy meg termeljuk az aramot es toltjuk az autokba, engem nem fogsz megingatni abban hogy ez egy zold dontes is volt a penzugyi erv mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Napelem
- Robot fűnyírók
- Milyen autót vegyek?
- Gaming notebook topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- További aktív témák...