- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- VMware
- Mobilinternet
- TP-LINK routerek
- Joomla! topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
M5Norbi
őstag
Persze nyilván én sarkítva írtam ezekről
Egyértelmű hogy a te írásodból az jön le hogy ez a jó hozzáállás és követendő pelda.
Én örülök ha ez terjed.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
Noukoum
veterán
De miért hozol fel egy olyan példát amiben elektromos árammal töltöd mikor a felhasználók nem töltik azzal? Ahhoz nem kell 10 kWh aksi hogy régi priusként működjön az autó..
Eddig sem a litiium volt a gond, csak a sajtó írta ezt az emberek meg elhitték.MrPetya19: Ez a para csak annak áll fent aki nem használ villanyautót. A mostani autóknak már bőven használható a hatótávja elsődleges autónak is. Áramhálózat folyamatosan fejlődik, 5 éve átjárhatatlan volt az ország és alig voltak utcai töltők.
Pazarlás a Suv csak azzal elmész 200km-t tisztán, a pluginnal meg nem. Most az hogy drágább-e azt ki kell számolni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nem húzom le, egész egyszerűen az a baj hogy belsőégésű autók helyett plugint gyártunk és ugyanúgy használjuk mint a belsőégésűt.
Amperára írtam is hogy itthon azért veszik mert spórolni akarnak és sokkal alacsonyabb a vételára mint egy nagyobb akkus villanynak.Igen ha belsőégésűt vett volna plugin helyett az aki sosem fogja töltögetni akkor több villanyautót tudnának gyártani.
Eldöntöttem hogy sz@r? Mi van? Én tényeket írok, azt hogy te mit írsz azt szerintem te sem tudod.
Komolyan gondolod hogy az amperások akkor is kínlódnának a töltögetéssel ha ugyanannyiba kerülne mint az benzin? Hát akkor miről beszélünk.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Elmondtam. Arra picit luxus ennyi plugint gyártani hogy a balkánon jó lesz használtan.
Uzi74:
kiváncsi vagyok mennyi idő alatt érnél le pl. Zadarba.
Hát ha neadjisten véletlen odakeverednék évente egyszer akkor kibírnám hogy lassabban érek oda. Te minden nap Zadarba mész?
Nincs nagyon 100Kw+-os töltőből
50 kWh is megfelel a célnak.Benzinessel 6 óra alatt szokott lenni a táv, de 10%-al a megengedettnél gyorsabban 5 óra alá is be lehet hozni - ilyenkor megállás nélkül is el lehet lenni, max 1 gyors pisiszünet..
Na hát megint itt tartunk. 680 km minimum 2-3 megálló bármilyen autóval. Nem nepper vagyok hanem ember. Megengedettnél többel?….
Tehát az ilyen kabaré szintű max 1 pisiszüntetet felejtsük már el. És abba bele se menjünk hogy ki mikor megy 700 km-t egyáltalán. Mondanom sem kell, nem az átlag. De ha évente egyszer (vagy többévente egyszer) véletlen odakerülne akkor kibírja azt hogy pl. a balkánon nagyon rossz a töltőhálózat. Vagy azt hogy meg kell állni 150-200 km-enként “kényszerből” pihenni. Meg hogy be kell tartania a szabályokat. Ezek tényleg szörnyű kompromisszumok ám. De valóban, mennyivel jobb a plugin már, hiszen ott egyseggel kijutok Münchenbe. Minden álmom ez, amit a villannyal nem tudok megtenni.
Mikor még az Ionity 8Eur-ba került töltésenként akkor legalább olcsóbb volt elektromosan menni és megvacsoráztam a várakozás alatt a különbségből, most már ez az előny sincs (sőt 79c Kwh árnál már fordított a helyzet).
Azért a 37 forintos otthoni bruttó kWh óra ár mellett ilyen sírást leadni. Jó hogy nem fizessenek azért mert villannyal jársz….
ha feltesszük, hogy cégautót senki sem tölt, akkor is kifut a tipikus céges lízing 3 év után, a közetkező magánszemély tulaj már fogja nézni mi mennyibe kerül és a saját pénztárcájának kedvez...
Semmi nem garantálja azt hogy olyan ember fogja használni utána aki tud fix helyen tölteni. Ezzel kár is kalkulálni.
autópályán jó lesz az 600-nak, 30Kwh/100 km-el . Ha hívna a természet, az nem egyenlő 40 perc töltéssel azért.
Nem minden autó eszik 30 kWh-t száz km-n pályán, főleg hogy nem tudsz végig 130-cal menni, főleg nem télen. Ezt sem tudom honnan szedted.
Teljesen felesleges kommunikálni ha ilyen idióta érveket hozunk fel minthogy 700 km egy pisivel… Ezért nem jó a villany, ezért kell gyártani plugint…. Meg jönnek ezek a 30 kWh fogyasztások. Mi eszik ennyit a kis aksis id3? Ja hogy a nagy suvok télen 140-nel talán? Nem az volt hogy az drága? Döntsd már el.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Eredeti játékok OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tippmix
- További aktív témák...
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH