Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz Uzi74 #26 üzenetére

    Itthon nagyon kevesen tesznek meg ilyen hosszú utakat. Évi 3 alkalomra teljesen felesleges a phev, aki meg sokat megy és ilyen hosszú távokat azoknak legtöbbször még inkább a belsőégésű az ideális.

    [ Szerkesztve ]

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Uzi74 #30 üzenetére

    Milyen ügyfélhez? Lemész vidékre a szülőkhöz vagy elmész kirándulni.. átlagról beszélünk még mindig.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Uzi74 #32 üzenetére

    Cégesnek autónak meg aztán tényleg teljesen felesleges a plugin, mert nem töltögeti senki sem. Ugye mennyire releváns az üzleti használat? :N
    Ha az átlag megengedhet magának 10m-es új autót, akkor persze tévedek
    Mert aztán a 10 milliós plugint megtudja venni a magyar átlag.. Akkor mit vesz a magyar? Ja külföldről behozott használt autót? Ami lehetne villany is.
    Ne azzal magyarázzuk már meg a plugin értelmét hogy a csóró magyar nem tudja megvenni a hasonló árú villanyautót..

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • MrPetya19

    addikt

    válasz Uzi74 #40 üzenetére

    "1 phev lábnyoma szerintem kisebb mint egy BEV + ICE, még ha kevesebbet is megy az ICE"
    Jelenleg kb a PHEv a legjobb ebből a szempontból, arról nem is beszélve, hogy egy autó kevesebb helyet foglal, mint kettő.

    ,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog

  • Noukoum

    veterán

    válasz Uzi74 #40 üzenetére

    Az hogy két autó van az nem azért van mert a villany alkalmatlan egyedülinek hanem mert eddig is 2 volt vagy pedig vettek egy kis városit a belsőégésű mellé.
    Amit leírtál “hibák” abból kb annyi igaz hogy azok megfognak előzni akik nem tartják be a sebesség határokat. Mekkora tragédia.. :))
    Jó poén ez a bérlés, de az a 24 kWh-s leafhez való. Rég nem ott tartunk.
    Nem nő gyorsabban az e-autók száma mint a töltőké itthon.
    Kwh jóváírás. Mint a mesében. Még mindig nem a környezetvédelem miatt vesznek plugint. Jó lenne már egyszer az életben megérteni hogy a környezetvédelem tényeken alapul, nem pedig lehetőségeken. Magyarul baromi jó lehetne a plugin, de valóságban nem jó.
    100km-t… Ja. Nyáron városban 50-60km-nél járunk bruttó 13 kWh aksiból. Összehasonlításként egy alap model 3 bruttó 55 kWh-ból nyáron városban 400-450km. 4-ed annyi aksiból 8-ad annyi hatótáv. Sokatmondó.
    1 autót meg teljesen felesleges összehasonlítani kettővel.
    Értem én hogy én globális dolgokról beszélek, ti meg arról hogy a magyar megveszi 3 milláért a használt amperát és szinte villannyal használja és mennyire jó. A magyarnak talán jó, egyébként sajnos nem az.
    Most abba bele se gondoljunk hogy mi lesz 10-20 év múlva ezekkel a pluginokkal ha már nem lesz zöldrendszám, és mondjuk a töltés is majd annyi lesz ac-n annyi mint a benzin, otthon pedig valamivel olcsóbb. Ki a franc fogja töltögetni mindig ahelyett hogy sokszáz km-t elmenne egy tankolással? Lesz egy csomó belsőégésű (vagy hibrid) autónk, a sok “zöld” plugin-hibridből. Fantasztikus. Ahelyett hogy minden évben legyártanánk +x villanyautót.
    Sokkal bonyolultabb ez annál mint hogy a magyar mit tud megvenni.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Noukoum

    veterán

    válasz Uzi74 #43 üzenetére

    Neki mernék természetesen.
    Minek szeretnél rengeteg ionity töltőt itthonra? Hova szeretnél menni? Budapest nekem +200km , Balaton +250km 1 töltéssel leérnék simán. Bécs +450km 2 töltéssel leérnék simán. És nem kategóriában a legjobb elektromos hatótávot kínáló autókról beszélek hanem pici id3, peugeot 208e amik 45 kWh aksival rendelkeznek. Persze nem azt mondom, töltőből sosem elég. De 5 éve nem volt átjárható az ország, mostmár bőven az. És a villámtöltő ezért kell.
    Tudok olyan céget meg felejtsük el. Van 10 cég, van 100 cég. 1db az semmi, az arány a lényeg.
    Tehát mivel lesz@rják a környezetvédelmet ezért nem is lesz töltőkártya. Pont erről beszélek.
    Miért tartana 2-3 órával tovább? Honnan szeditek ezeket basszus? De komolyan. Az asszony lesz az első aki sír hogy álljunk meg. Csak úgy szólok.
    Tehát jön egy autó, meg kapható az x5 ami 87km-t tud a wltp szerint 24!!! kWh órányi bruttó akkumulátorból. Fantasztikus. Milyen jó hogy ez is benzinnel fog menni.. :))
    Hát kíváncsi leszek hogy mennyire fogják tölteni, ha már Németország ott 3-szor annyiba kerül az otthoni áram mint nálunk. Ami tény hogy picit luxus azért plugint gyártani mert a magyaroknak majd jó lesz használtan.
    200 kWh.. Azért hogy tudjak menni 1000 km-t egyseggel amit az életben nem fogok megtenni. Kösz de nem.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák