- Linux kezdőknek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Google Photos
- Mozilla Firefox
Új hozzászólás Aktív témák
-
botond187
csendes tag
Az a baj ezzel a topical, hogy egy pár régi eset kapcsán jönnek a negatív hozzászólások.
Így aki idetéved és elolvassa, az azt szűri le, hogy nem szabad semmit se vásárolni. (A pozitív hozzászólások mintha itt se lennének. Pl a negatív hírkeltők közül az egyiknek pozitív a tapasztalata, mégis mániákusan szapulja a céget..Az ilyen véleményére biztos lehet adni..)
Hogy működhet így a cég, miért nem büntetik meg, xiaomi nevbitorlas, stb.
Mindezt már jópár éve...
Lehet azért mert a több akárhány ezer mellett volt ez a néhány eset ami végül is lezárult? (Hogy 14 nap helyett 15 napra kapta vissza a pénzt, persze jogos)
Mindig a negatív tapasztalat az erősebb, ha valami rendben zajlott, azt nem szoktak nagy dobra verni.Többen írták hogy változtak a dolgok náluk azóta, ezt a "kemény mag" nyilván nem tudja, vagy inkabb nem akar tudomást venni róla.
Nekik csak az a lényeg hogy rontsák a hírnevet, ami nálad be is talált.. -
botond187
csendes tag
Mindenkinek lehet véleménye, csak aki úgy ír dolgokat - ahogy említetted azok közül - tapasztalat nélkül, azt hívja a köznyelv hitelrontásnak és az szerintem nem igazán hasznos, sőt.
A hasznosság az itteni felbújtók miatt megkérdőjelezhető számomra.
Az hogy leírja 80x a történetét, hogy negatív tapasztalata volt, minek? Leírta 1x és kész. Ha olvassák a forumot, akkor úgyis olvassák a hozzászólását. Így olyannak tűnik a forumon, hogy a cégnél csak negatív tapasztalatok vannak. Az amit csinálnak, az már lejárató kampány a részükről és ezzel van a problémám nekem, no meg a stílus is ahogy ír.P.S:
A "tényszerű konkrét információ" részemről nem tényszerű, mert nem tudom a számokat, így csak írtam egy direkt nagy számot az érzékeltetés szempontjából.
Pont az lett volna ezzel a mondandóm - bár szerintem Te is értetted - , hogy mondjuk minden 1000. vásárlónál történhetett ilyen eset, ami szerintem arányokat nézve egész jó (kivéve aki beleesik abba a kivételbe).A negatív tapasztalat erősebb, mint a pozitív meg szerintem egy általános mondás kereskedelmi körökben.
Jó példája eme topik (és a fenti példa, hogy minden 1000. vásárlónál volt probléma jelentése:
hiába a 99,9%-os pozitív működés, tehát ott rendben zajlott minden ha nem írja le a véleményét, ha a 0,1% meg egyből hangot ad neki).
Tehát pl te is 99,9% eséllyel pozitívan jöttél volna ki a vásárlásból (a példám szerint), mégis úgy döntöttél, hogy máshol vásárolsz.Azért szerintem az emberek többsége ilyen, hogy ha minden jól ment, nem fog tapasztalatot leírni, használja a megvásárolt dolgot és kész.
Ha probléma merül fel vásárlás során vagy utána, esetleg elkezd kutakodni és ha talál valamit, leírja a véleményét.Én nem akarlak meggyőzni természetesen, hogy hol vásárolsz, az mindenkinek szíve joga.
De - szerintem - te is átsiklottál a pozitív hozzászólások felett és inkább a negatív hangot hagytad meg magadnak és emiatt vásároltál a Lurdyban.
Itt is kijön ez a negatív jobban nyomot hagy egy emberben, mint a pozitív, tehát szerintem amit leírtam, nem öngól, félreértetted akkor vagy én erre gondoltam legalábbis.
Te sem tudhatod, hogy milyen véleményed lett volna vásárlás után.
Más is írta, hogy vásárolt aztán minden normálisan zajlott.P.S.2:
A hírnév nyílván egy folyamatos dolog.
De szerintem az is fontos, hogy mi alapján nézzük valaminek a hírnevét?
Ha valaki elolvassa ezt a topikot, akkor negatívan jön le a cég működése, hiába, hogy több mint 3 éve volt az a néhány eset. -
botond187
csendes tag
Ezzel én is tisztában vagyok.
Csak hogy ki hogyan építi le (itteni nem jogos hozzászólók) az a nem mindegy és ez a bicskanyitogató részemről.
Szerintem meg a vásárlók számához képest kevesebb pozitív vélemény keletkezik, mint ahány negatív és ez torzulást is okoz egy megítélésben.(bár ez mindenre igaz, kereskedelem, vendéglátás, stb)Az, hogy Te nem fogsz vásárolni, oké, saját döntésed, bár ahogy visszanéztem (de ha nem, akkor elnézést), nem vásároltál a webshopból, mégis negatívan állsz hozzájuk.
-
botond187
csendes tag
Akkor nyílván másképp látjuk a dolgokat, ezzel nincs is gond szerintem.
A magyarázkodás inkább annak szólt, hogy vannak lejárató emberek, akik mintha fizetett emberek lennének, mindenáron nyomják, súlykolják a negatívumot.
Lehet normálisan is negatív véleményezni.
Nem kell minden hozzászólás után egy kb. 10 éves szintjén leírni, hogy így meg úgy, csalók, stb.
A nem jogos hozzászólóknál arra gondolok, akik nem vásároltak és úgy mondanak negatív véleményt. Vagy akik ellenekezője, pozitívan zajlott le a vásárlás, mégis ócsárólja.
Így itt a "szerintem" szót szándékosan nem tettem bele és úgy a helyes részemről.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen