Új hozzászólás Aktív témák
-
Joci93
senior tag
válasz callmeakos #1 üzenetére
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz callmeakos #1 üzenetére
Tévedések sokaságában élsz fél éve a cikk szerint:
- A készüléket nem a ZTE gyártotta, csupán a neve alatt került ki
- A szoftvert sem a ZTE írta rá, soha nem is fogja. Egy repo-ból fordul 3 forrás, amihez nekik pont semmi közük.
- JB nincs pr2-es modellre, soha nem is volt, nem is ígérték. Arról volt szó, hogy a Grand X kap JB frissítést. Kapott. Csupán nem az Inteles verzió. A T82-es eleve JB alapon jött, a V970-es pedig JB-re frissült. A többi Grand X (a Tegra 2-es modell és a Qualcomm procis) pedig soha sem került európai forgalomba. Az első pr2-es modell még GB-t futtat. Még ICS-re akarják frissíteni...
- A hangerő értesítés EU-s előírás, nem validálja másképp a szolgáltató a szoftvered. Ezért dobta vissza a T a B05-öst.A készüléknek jelen pillanatban két elismert hibája van: lockscreen fagyás és WiFi. A WiFi-nél van nagyobb gond, ugyanis egynél több titkosított hálózatot nem tud megjegyezni....
A hálózati problémáknak nincs közük a szoftverhez. Simán jelentkezik 3 teljesen más készüléken is, mióta a T elkezdte felszerelni az LTE hálót...
Hogy miért nincs több frissítés erre, arra az a magyarázat, ami a 3 gyártó üzletpolitikáját jellemzi: nem kérték. Ha a szolgáltatók kérik, akkor lett volna JB, vagy akár KLP is. Nem kérik. Nem kérik a javításokat sem, így a GXI megfelel az elvárásoknak ebben a formában. A készletek elfogytak, másra nincsen szükség.
szerk:
Ez a következő tévedés. Ha nem kapcsol be a teló, akkor semmit sem fognak a "szervizben" meglátni. Egyrészt mert nem kapcsol be, másrészt mert nincs szerviz. Nincs bevizsgálás. A visszavitt készüléket (még bekapcsol) pedig annyi visszaszoftverezni gyárira, mint feltenni a másik romot...
[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
válasz callmeakos #7 üzenetére
Ezt a szolgáltatók harcolták ki maguknak. Nem kell supportálniuk, amit nem forgalmaznak. Nem kell OTA-zni.. stb. Csupán lehet. A ZTE meg nem hülye, hogy megrendelje a javításokat, ha nem kéri senki. Ezek szerint a telefon rendben van, akkor is, ha tudjuk hogy nem 100%-os, ők pedig nem fogják javítani, ha nincs mit. Pedig lenne: pl. a nem működő FM rádió ugye, amit mostanában nem emleget senki...
De mondom: ne hidd, hogy csak a ZTE hozzáállása ilyen. Nézd csak meg a koncepció modellt, a Lava Xolo x900-ast. Majdnem egy évig vártak az ICS-re. Ráadásul azt nem lehetett GB alatt még rootolni sem. Nem volt lehetőséged belenyúlni. Ha a gyártó nem adott volna ki ICS-t, soha sem készül rá még egy vacak custom rom sem.
A Grand X In ott vérzik el, hogy túl későn jött. Addigra már bevásárolt a többség az x900-asból és lemondott egyben minden fejlesztésről...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Videós, mozgóképes topik
- PlayStation 5
- Kutya topik
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen