Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chipesz

    őstag

    válasz atosan #1132 üzenetére

    Simán felmentem a Nokia support oldalára. Oda kellett regisztrálni egy fiókot, illetve IMEI számot meg kellett adni, de ennyi. Nekem a SIM tálca szorult be, mert másnaposan sikeresen fordítva tettem bele.
    Ki kellett választani a hibát (SIM hiba), aztán másnap jöttek érte. Folyamatosan nyomon lehetett követni a javítás állapotát. Egy keddi napon vitték el, következő héten szerdán már a kezemben volt.

    Nekem a Telenorban ajánlották ezt, hogy az online szervizt válasszam, az iQor a HMD Nokiák hivatalos szervize Magyarországon. Azért mondták ezt, mert állításuk szerint jóval gyorsabb, illetve szerintük a garanciát megvonták volna ha a Telenoron keresztül csináltatom, mert "nem rendeltetésszerű használat".

    Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB

Új hozzászólás Aktív témák