Új hozzászólás Aktív témák
-
Romvr
őstag
Nem tartom ennyire lehetetlennek a dolgot, hogy fognak egy alaptörténetet, pár mellékszálat és rákódolják a procedurálisan generált világot. Adaptív algoritmusokkal meg lehet oldani hogy a nekünk kellő eredmény szülessen. Egy dollármilliós, száz fős játékstúdió szerintem meg tudná oldani, ha akarná.
(#6) Xaels: Csak említettem egyet a közelmúltból. De pl a Mass Effect is jó történettel volt megáldva és az nem könyvadaptáció."(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser
-
GypsFulvus2
őstag
Teljeen procedurálisan generált világgal valószínűleg tényleg nem lehet összehozni egy fix történetet, de részegységek generálására jól használható. Pl. a Star Citizenben a bolygófelszíneket pg-al állítják elő (erről még csak bemutató videó van), vagy pl. az aszteroida mezőket (ez már működik) is. Aztán a pg bolygófelszínbe ültetik bele a kézzel megalkotott bázisokat, leszálló zónákat stb, de attól még a pg. bolygófelszín is bejárható lesz. Elvileg a 2.7. patch-ben ez már benne lesz; nagyon kíváncsi leszek rá, hogy működik majd a gyakorlatban.
A NMS-t szeretném majd kipróbálni azért, de az ár nekem is túl borsos; mondjuk egy GOG karácsonyi akció keretében 30-40 USD közötti áron már megvenném. Bízunk benne, hogy a Sony is hamar rájön, hogy ez a 66 USD eléggé öntökönlövés.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Cathfaern #14 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek, még ha némileg ellentmondtok is egymásnak.
Mister_X: "a monolithokból kinyert történelmek is részletes képet festenek a fajról. " - Ez eddig a legbíztatóbb info sztámomra. Ez a játék akkor köthet le hosszabb időre, ha nem csak mennyiségi, hanem minnőségi felfedezni való is van benne. Ha mondjuk lennének ősi, kipusztult civilázációk, amelyek története részletesen megismerhető (és ezek nem egy kaptafára készültek).
Lehet, hogy a játék mélysége (ha van), csak sok tíz óra belerakása után jön elő. Persze ez az optimista hozzáállás."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #97 üzenetére
Ezzel nincs is baj, szerintem a klasszikus értelemben vett zárt belsős béta teszteknek már leáldozott (emlékszik még valaki arra, hogy ezért régebben fizettek is?), a jövő az lesz, amit leírtál.
Ha jó a community, akkor ez mindenkinek jó. Jóval nagyobb tömeg tud tesztelni, több a visszajelzés. A gond ott van, ha a vérpistikék hangja nagyobb az átlagnál és rossz irányba viszik el a fejlesztést.Én SC esetében arra gondoltam, hogy a lufi már most is hatalmas, egyre többet ígérnek, egyre hihetetlenebb dolgokat (egyre tágabb és tágabb fejlesztési határidőkkel), aztán amikor jön az update, hogy ki lehet próbálni, akkor a megvalósítás mindig alulmarad az ígérethez képest. Pl: Open world helyett jelenleg ott tartunk, hogy 32-64 ember nem bír összekapcsolódni rendesen egy lobbyban. Ehhez még jön a mérhetetlen sok számítási igény, a hajók belső saját fizikája. stb. És lehet, ha vennék egy 18.000 dolláros csomagot és nem azt kapnám, amit ígértek, akkor én is morci lennék.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #104 üzenetére
Kevés is. Elite-ben is igazából egy jobb társaság alig tud összejönni, mert a limit közelében próbálja a szerver "szétszedni" a csoportokat.
SC-ben pedig az elején arról volt szó, hogy nyílt világ lesz, de aztán gondolom rájöttek, hogy ilyen részletes fizikával azt képtelenség megvalósítani. Az a baj ott is, mint az NMS-nél volt, hogy nagyon sokan ülnek a Hype vonaton és amikor a vonat megáll, akkor nagy lesz csodálkozás, hogy hát ez nem olyan lett, mint mondták. De amíg megy - márpedig SCn-nél még hosszú évekig megy -, addig vígan integetnek ki az ablakból és közben bőszen veszik meg a különböző hajó pakkokat egy olyan játékhoz, aminek még a normálisan működő alapjait sem sikerült lerakni az elmúlt évek alatt... De ez már nagyon OFF és SC hívőknek valószínűleg lassan flame is.
X Factor: mondjuk azért az értékelések ilyenkor azért elég csalókák. Steamen a negatív kommentek kb. 60%-a még 2 órát sem játszott a játékkal. Az arány pedig fokozatosan javul, bár valószínűleg ezt a multis félreértést sosem fogja kiheverni teljesen a játék.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Cathfaern #104 üzenetére
Nem kifejezetten helytálló az "open world" definíciód. Még többi játékos (NPC vagy emberi) sem kell hozzá, lehet ez akár egy teljesen lakatlan, élettelen játéktér is.
"Open world or free roam are terms for video games where a player can move freely through a virtual world and is given considerable freedom in regards to how or when to approach particular objectives, as opposed to other video games that have a more linear structure to its gameplay." - [link]
(#105) Dr. Akula: Semmi gond nem volt azzal, attól sci-fi a sci-fi, hogy a science mellé jut valamennyi fiction is. Aligha lehetne olyan nagyra értékelt sci-fi irodalmat vagy mozit hozni példának, amiben ne lennének megmosolygató, tudománytalan látványelemek, amik a cselekményt hajtják előre. Ha ezeket kiveszed, akkor az már nem sci-fi többé.
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Cathfaern #199 üzenetére
És visszatérünk ugyanoda. A játék tökéletes. Ha valakinek nem tetszik, csakis az ő hibája lehet.
Csakhogy itt kategóriákról beszélsz. Teljesen fals érvelés. Az analógiádnál maradva, az autós játékok között is vannak jobb illetve rosszabb alkotások.
CactuS: Én a mai kommentemről beszéltem. Amivel a mai hozzászólásodra reagáltam. És még te beszélsz értésről...
Már rég nem írkálok véleményt a játékról, mert engem nem érdekel már abszolút.. Csak a keresztes hadjárat zavar amit folytatnak "egyesek", minden logikát nélkülözve elvakult módon. Pl. ez a "szerves része a játéknak" dolog. Attól még lehet egy játékban a gyűjtögetés jó és rossz. Az, hogy a szerves része nem jelenti azt, hogy jóra és érdekesre csinálták meg.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #212 üzenetére
Valahol mindig az a vége, hogy megcsúszik a történet, itt se jött jól, hogy "felkarolta" a kis stúdiót egy nagy cég. A legrosszabb az lesz, ha az ígéretekkel ellentétben tényleg fizetős DLCkez hoznak ki. Azt már tuti, hogy nem fogják megfizetni és lehet bármennyire is jó, alig fogják páran megvenni.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Epson EcoTank L3250 nyomtató!
- Új Lenovo ThinkPad L15 Strapabíró Érintős Laptop -40% 15,6" Bivaly i7-1265U 10Mag 16/512 FHD IPS
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen