- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ubuntu Linux
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Adobe Illustrator kérdések
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Eleve nem véletlenül nyerte meg a jelen generációt az AMD az APU-s megoldásával. Ha körbenézünk, akkor PS5-be sem találunk jobb alternatívát, legalábbis ami árban is szóba jöhetnek. Mert mi van még, az Intel max CPU-ban elég erős, az NVIDIA meg ütős GPU-t tudna adni. Ha a kettőt összerakjuk akkor ugyanazért az árért nem jönne össze jobb hardver, drágán meg nem viszik a játékkonzolokat. Lehetne esetleg Intel+AMD, de mi értelme lenne neki a Zen 2 mellett? Szóval nem véletlenül nem volt itt versenyeztetés.
<-ƘƘ->
-
KKaresz45
senior tag
... vagy inkább senki nem adta oda a hardverét annyiért amennyiért az AMD.
-
Ragnar_
addikt
Pedig szerintem Intel+Nvidia 1200 dodóból is kihozta volna ugyanazt
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
félisten
"Ha körbenézünk, akkor PS5-be sem találunk jobb alternatívát, legalábbis ami árban is szóba jöhetnek. Mert mi van még, az Intel max CPU-ban elég erős, az NVIDIA meg ütős GPU-t tudna adni. Ha a kettőt összerakjuk akkor ugyanazért az árért nem jönne össze jobb hardver"
Nem tudhatod , nem találhatunk e jobb alternatívát se azt hogy ezért az árért nem jönne e ki jobb hardver mert ezzel nem vagy tisztában.
Nvidia IBM kombó elég halálos szerverekben ráadásul ott Nvidia maximálisan ki tudja használni power alapon kártyáinak a tudását, mert nincs beszorítva bizonyos licenszek közé, amivel ő nem rendelkezik.
Mint a cikk is írja döntő volt a visszafele komatibilitás. Még szerintem minimum 3 évig a mostani gent piacon tartják és közben el kezdik fejleszteni az új generációs játékokat is. Nem hátrány, ha egy játék egyből 90 milliós bázist ér el nem pedig csak pár millióst ez döntő tényező."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
Pont ezt a témát nem feszegeti a cikk. Meg úgy még sokan mások sem.
A probléma az, hogy már most is két-két hardver van (Xbox One S / X illetve PS4 / Pro), most ezek mellé jön két harmadik. Eddig a konzolokon általában egy célhardverre kellett fejleszteni, most meg már háromra (izé, hatra). Azzal együtt, hogy egyszerűbb azért a fejlesztők élete (hiszen sok a hasonlóság közöttük), már most is mókásak a videók ill. képek, ahol a játékok képminőségét vetik össze - S / X illetve PS4 / Pro között. Ez is szintet lép jövőre.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Csapoati
nagyúr
A verseny híve vagyok úgy általában (nem úgy, mint a pár évvel ezelőtti fejlesztési miniszter ), de úgy gondolom, hogy tényleg nagyon fontos a visszafelé kompatibilitás, és az első napi teljes X1/PS4 kínálat nagyon is kell a sikeres rajthoz.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
A kompatibilitás elismerésre méltó, és fontos dolog ez nem vitás. De valószínű, hogy most sem adta volna ugyan úgy oda senki más a hardverét, mint az előző generációnál sem. Így nem is volt kérdés ez most igazából.
A nagy konzolpiacból láthattuk mennyit profitot termelt az elmúlt években az AMD, a többiek nem hülyék, nincsenek beoltva pénz ellen.
-
Sinesol
veterán
Mondjuk hosszabb távon van árnyoldala is, egyre több játék lesz ami egyik vagy másik konzol exkluziv lesz, hiszen azonos hardver mellett csak a szolgáltatások, játékok különböztetik meg a két gépet. A Microsoft is egyre inkább ráfekszik a témára, hogy sok exkluzívuk legyen, afelé haladunk, hogy a piac egyik felét ezzel, a másik felét azzal a géppel érhetjük csak el, emiatt valószínűleg drágulnak majd a játékok is, ráadásul megszűnik az eladás is, mivel a jövőben csak digitális forgalmazást terveznek. A másik negativum lehet, hogy a kompatibiláshoz való ragaszkodás miatt ellehetetlenülnek az igazán nagy dobások, áttörések.
Pl. videokartyak kapcsán is láthatjuk, hogy az Nvidia mekkora előnybe kerül azzal, hogy új architektúrát fejleszt a régi foltozgatása helyett. HA pl. az RTX-et hanyagolják és a teljes mag csak a megszokott shaderekből áll, kb. porba alázzák az AMD-t. Ugyanugy az Intel is ott cseszte el, hogy a régit foltozgatta, míg az AMD friss ropogós architektúrával simán behozta őket.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Hát igen a kompatibilistást nem véletlenül erőltetik, nem ( csak) azért hogy jó legyen a játékosnak, hanem azért hogy legyen sok elérhető játék már a startkor. Szóval ez valahol inkább az ő érdekük ( is) de abban nagyon igazad van, hogy így a legtöbb játék eleinte még visszafogottan használja ki az új hardvert. Főleg ha igaz ez a 20 TFLOPS ( amit kétlek).
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Sinesol
veterán
A Zen 2 sokat dob nyilván, viszont pl. az Arm is sokat erősödött, el tudnám képzelni, hogy egy IBM/ARM+next gen Nvidia alapú nagykonzol kemény gyomrost adjon a két nagynak mondjuk 2021-ben. Annál nem kell nagyobb reklám egy új konzolnak, minthogy a nemrég bevezetett nextgen gépeket oda vissza alázza képminőségben.
Ha a mostani, fél chipnyi shaderből is csúcskategóriás Nvidiat csak behozza a Navi, az kb. azt jelenti, hogy lassan 2 gen lemaradásban lesznek. Ugyanúgy az Intel nemsokára jövő grafikus kártyája is könnyen lehet nagy dobás, mivel minden kötöttség nélkül kerül fejlesztésre. Persze mindez csak spekuláció, de nagyon úgy tűnik, hogy kényszerpályán van az AMD vga fejlesztése és egyre inkább lemaradnak, ami előbb utóbb megbosszulja magát.
[ Szerkesztve ]
-
titán
No lám, csecse dobozos pécé?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#06658560
törölt tag
válasz CsonkaImo #14 üzenetére
Tisztában van vele szerintem. De amikor megjelenik egy új generációs konzol, akkor a fejlesztők nem azonnal dobnak el mindent, amit a korábbiakra fejlesztettek hanem egy ideig párhuzamosan jelennek meg játékok mindkettőre. Vagyis igaza van, lesz hat hardver, amire fejleszteni kell.
-
pepeno1
tag
Az exkluzivitás egyre inkább abban fog kimerülni, hogy az adott cím az egyik vagy a másik konzolra jelenik meg az adott pillanatban, de 6-12 hónap múlva megjelenik a másikra is. Azért a fejlesztőknek nem tudnak, vagy nem akarnak annyit fizetni a konzolgyártók, hogy teljesen exkluzív maradjon egy játék. A játékkészítők meg nem annyira naivak, hogy csak az egyik platform mellett kötelezzék el magukat.
Azért mert a kacsa nem tud úszni, még nem a víz a hülye.
-
pepeno1
tag
válasz Carlos Padre #17 üzenetére
Az nVidia Shieldje pedig nem lett akkora durranás, mint ahogy azt a cég várta volna.
[ Szerkesztve ]
Azért mert a kacsa nem tud úszni, még nem a víz a hülye.
-
nagyúr
válasz CsonkaImo #14 üzenetére
Élek a gyanúval, hogy a fejlesztők egy jó része márpedig így fog az új helyzetre tekinteni.
Sőt, azzal a gyanúval is élek, hogy a Sony és a Microsoft is így fog tekinteni a helyzetre, és a PS4 / PS4 Pro illetve az XBox One S és X is gyártásban marad, legfeljebb újabb kiadásokat (hardware revíziókat) élnek meg. Ezek lesznek az "olcsó" konzolok, az új Box és PS pedig a "drága".Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
laceszgamer
addikt
Azért itt nem igazán lehet azt alapul venni, hogy a PC_s iparban mire képesek a VGA-k, ha csak a papírt néznénk például a Radeon VII és a 2080Ti ugyanakkora számítási teljesítményre képes, a gyakorlatban meg ugye azért van különbség köztük játékokban.
Konzol esetében meg azért ezt ki tudják küszöbölni és a lehető legoptimálisabban kihasználni a kártyákat, a jelenlegi konzolokban sincs PC-s szemmel nézve, főleg VGA terén olyan kegyetlen erős hardver, mégis igazán szép játékokat ki képesek hozni belőlük, simán mert adott hardverre kell csak optimalizálniuk.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
kikikirly
senior tag
válasz laceszgamer #22 üzenetére
Arról nem beszélve hogy a GCN baromi jól skálázódik lefele,ezt az APU-k biz nyitották.
A konzolok fogyasztási tartományába pont baromi erős az AMD. Semi-costum részleg nélkül nehéz lenne Nvidiának/bárkinek beépíteni a saját hardverébe a Sony/Microsoft Ip-ket,már pedig ezek nem kevés boost-ot adnak a konzolnak.Visszafele kompatibilitást, ha nagyon akarják megoldották volna Nvidia&IBM stb kombóval is.De még csak hir se volt arról hogy puhatolóznának máshol(Valamelyik újság kreált egy hírt csak hogy legyen mit kitenni a címlapra,nem ide tartozik.).
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Remélem nem lesz az a hülyeség, hogy full online kell legyen a másik konzol, hogy bírjál játszani, mint most ha van 2 konzolod. Lesz valakinek PS5 elsődleges, és PS4-el mondjuk ne tudjon offline módban nyomulni és visszafele. Én csak az ilyen hülyeségektől félek.
Az AMD meg tud tervezni nyílván, az APU technológia már rendesen kinőtte magát.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
a fenti aggodalmaimat felteszem egy másik fórumra szálra bocsi A hozzászólásom utolsó harmada érvényes jó?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kikikirly #23 üzenetére
Arról nem beszélve hogy a GCN baromi jól skálázódik lefele,ezt az APU-k biz nyitották.
Én fordítva nézném: nincs (nem volt) igazán olyan iGPU fejlesztés, ami jobb lett volna nála. Figyelembe véve, hogy az Intel mit össze bénázott ezzel, vagy hogy az nVidia a saját fejlesztéseit milyen tág keretek között tudja skálázni, én bizony élek a gyanúval, hogy a Pascal vagy a Turing még jobban skálázódik...
A konzolok fogyasztási tartományába pont baromi erős az AMD.
Itt most megint csak indirekt példákat tudunk hozni. Az Intel alacsony fogyasztású platformokon éveken (évtizedeken?) át hülyére verte az AMD-t. Talán most fog megfordulni ez a trend - de ehhez is az Intel nekifutásból öntökönlövése kellett.
A Jaguar magokról sok mindent el lehet mondani, de hogy Teljesítmény / Watt téren kiemelkedőek lennének, azt éppen nem. Azt is tegyük hozzá, hogy az AMD sötét korszakában született, amikor a GloFo megrekedt a 28nm-en, miközben az Intel kihozta a 22nm-es gyártástechnológiát.
Semi-costum részleg nélkül nehéz lenne Nvidiának/bárkinek beépíteni a saját hardverébe a Sony/Microsoft Ip-ket,már pedig ezek nem kevés boost-ot adnak a konzolnak.
Azért ilyenkor gondolkozz már el, hogy a Playstation 3-ba hogy is sikerült akkor az nVidia-nak a Sonyval együttműködve létrehoznia a RSX-et? Vagy az első XBox-hoz az NV2A-t....
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tothl
addikt
Hardveresen már rég nincs akkora eufória, mint régen. Egy konzol mindig az aktuális szintnek megfelelő hardvert kapja, az idő a tényező csak, nincsenek nagy különbségek, max ha az egyik 1 évvel később jelenik meg mondjuk, de ezt igyekeznek kerülni.
A lényeg a szimpátián van, a hozzá adott szolgáltatásokon, kivitelezésen és exkluzív tartalmakon. -
[CsuCsu]
őstag
válasz laceszgamer #22 üzenetére
Ez igy igaz. A GCN egy zsenialis architektura, es kepessegkben laposra verte az Nvidiat mar evekkel ezelott. Mar akkor DX12 ready volt, amikor meg nem is letezett az API.
Ami miatt az Nvidia jott ki jobban az az, hogy ezeket a kepessegeket nem hasznalta ki senki, kulonben mas hardveren nem futottak volna a szoftverek, illetve volt egy nagyon eros Nvidia lobbi, hogy ez ne tortenjen meg. Az AMD ott hibazott, hogy ezt nem latta elore, es a modern architekturara es compute kepessegekre tette fel az osszes lapjat, pedig a kimenetel elegge varhato volt. Az Nvidia pedig a butacska, de brute force GPU-javal lenyomta az AMD kartyakat optimalizacio hijan. Az AMD kepessegek teren meg most is egy fejlettebb architektura, de PC-n ennek soha nem fogjuk elonyet latni, viszont a konzol profital.
-
nagyúr
illetve volt egy nagyon eros Nvidia lobbi, hogy ez ne tortenjen meg.
Egyszerűen csak támogatnia kellett volna az AMD-nek a fejlesztőket. Egy időben csinálták, ugyebár. Aztán elfogyott a pénz, kevésbé tudták csinálni, ehelyett az új technológia fejlesztő-platformjait nyújtották. De miért álljon neki egy játékfejlesztő a Mantle-ra fejleszteni, ha maréknyi hardware-en túl más nem hasznája ki?
Az AMD is rájött erre, csak kissé későn. Óriási szerencséjük (és munkájuk) lehetett abban, hogy a Vulkan-ként újraszületett a Mantle.
De ahogy a jelen állapotok is mutatják - egyfelől a VGA-k piaci helyzete, másfelől, hogy jelenleg az nVidia mutat inkább előre az RTX-el -, még mindig csak próbálják utólérni az eseményeket...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Carlos Padre
veterán
Teljesen logikus, hogy így lesz. Korábban a Microsofttól jött a hír, hogy két konzollal indítják a nextgent, ahol a kisebb konzol az Xnél gyengébb lett volna, de a legújabb pletykák szerint dobta ezt az egyébként elmebeteg ötletet és csak az erősebb konzol jön ki.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
laceszgamer
addikt
Ahhoz, hogy ez megtörténjen, azért gondolom egy elég tetemes tőke is kéne, most így hirtelen ami utolsó játék eszembe jut AMD-s logoval az elején az a Far Cry 5, de gondolom akkor a New Dawn is, NV logot viszont sokkal több játéknál látni.
Igazából NV-nek ez mindig ment, mármint igyekeztek magukat így bebiztosítani, bár legalább akkora botrány mint anno a Crysis 2-nél volt, már nem született, viszont azért nyilvánvaló, hogy igyekeznek úgy alakítani a dolgokat, hogy a saját hardvereiken jobban menjenek, kicsit piszkos megoldás, de működik.
Na de mielőtt NV haternak tűnnék, most is az van, de volt sok Radeonom is, lehet a kövi is az lesz majd, még elválik pár év múlva.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Carlos Padre
veterán
Ne írj ilyeneket mert mindjárt jön bé kolléga megsértődni
Egyébként ez az új PC-s game pass nagy lökést adhat az AMD-nek, mert a forza horizon 4 megmutatta mire lehet számítani, a konzolrol áthozott játékokhoz érdemes elgondolkodni rajtuk az nvidia helyett.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
laceszgamer
addikt
válasz Carlos Padre #33 üzenetére
Heavy Rain és társaira leszek iylen tekintetben kíváncsi, ugye XO-nál alapvetően MS-nek is érdeke a jó PC-s futás, de kíváncsi vagyok, hogy egy PS4-ről portolt játék esetében is kijön-e úgy majd a különbség mint az említett FH4-ben.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Carlos Padre
veterán
válasz laceszgamer #34 üzenetére
A Detroitnál valószínű, sokat dolgoztak az optimalizáláson, de a másik kettőnél nem hiszem, azokba ps4en sem fektettek túl sok energiát a hardver kihasználására, ps3ról portolták.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
laceszgamer
addikt
válasz Carlos Padre #35 üzenetére
Mondjuk igaz, Detroit ilyen tekintetben tényleg kilóg kicsit.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Dvix
senior tag
válasz Carlos Padre #32 üzenetére
Köszi! Nem tudtam csak 1 éve van konzolom
-
Sinesol
veterán
Az a helyzet, hogy lényegtelen milyen felesleges fejlesztések vannak benne, inkább butaságnak tűnik, mint zseniálisnak az, hogy olyan funkció van benne, aminek gyakorlatilag semmi értelme az adott pillanatban. Aztán persze később kisebb beégés volt, hogy DX12 alatt alig támogattak valamit a nagy DX12 ready kártyák, amik annyira jövőállóak voltak. Az elméleti számítási teljesitmény ugyanúgy főleg csak epénisz méregetésre jó, a lényeg, hogy a valóságban mire képes a kártya.
Képességek terén azt mondanám, hogy számomra nem azt jelenti a fejlett, hogy telezsúfolják minden kacattal, amire nagyrészt senkinek sincs szüksége és nagyrészt elfelejtődik.[ Szerkesztve ]
-
ribizly
veterán
Nem hiszem, hogy lesz itt kiömlősebben nagy verseny. Mindenkinek lesz szépen egy PS-e meg egy XBOX-a (vagy erős PC) és le vannak fedve az exkluzív címek. Még hozzávesszük a Nintendo Switch-et és akkor aztán már tényleg nem marad ki cím. A MS nagyon jól teszi, hogy a két platformot közelebb hozza.
A hw (pl. nvidia megjelenése) kérdése meg szerintem kb esélytelen. Nem tudnának akkorát ütni, mert azt ki lehet már majd hozni az új konzolokból nvidia nélkül is.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Carlos Padre
veterán
Mintha most látnád először, hogy az nvidia, meglátván valami új, jövőbeli trendet gyorsan piacra dobja a saját, semmivel nem kompatibilis megoldását mint áttörő újítást, hogy mire kijön a szabványos megoldás, addigra megpróbálja a saját megoldásához láncolni a fejlesztőket és a vásárlókat.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
nagyúr
válasz Carlos Padre #41 üzenetére
Szerintem Sinesol arra célzott, hogy a GCN és a világmegváltó DX12 konkrétan évekig pár techdemo szintű játékon kívül sehol sem hozott látványos hasznot. Szóval a jövőbemutatás gyakorlata egy kissé lábon lett lőve...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Sinesol
veterán
Igen, pontosan erre céloztam.
Az meg külön beégés volt, hogy a jövőállónak kikiáltott GCN a kevés parancsmotor miatt később semmire sem volt jó dx12 alatt, nem is támogatta rendesen és talán csak a GCN3-al lett valóban használható, DX12 képes. Szal eladták nagy újításnak a kártyákat, miközben valójában ugyanarra volt jó, mint a konkurrens.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Carlos Padre #44 üzenetére
Figyelembe véve, hogy az nVidia a GPU-ira épített üzletéből másfélszer akkora forgalmat és tízszer akkora nyereséget termelt, mint a teljes AMD, CPU-stól, GPU-stól, Semi-Customostól, a siker fogalmát viszonylagosnak nevezném. Hogy a konzolok piaca az övék, az szép, de a jelek szerint nem dőlt ettől még zsákszámra a pénz a kasszába...
Félreértés ne essék, én nem védem az nVidiát. Az AMD-t ekézem, mert ahogy az Intel a CPU-knál, úgy az AMD a GPU-knál lőtte tökön saját magát. Én a versenynek örülnék. Ami terén elég szomorú, hogy leginkább az Intel dVGA megjelenésétől várom személy szerint azt, hogy végre újra verseny legyen...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Sinesol
veterán
válasz Carlos Padre #44 üzenetére
Nem annyira meggyőzésről, hanem inkább arról van szó, hogy kb. az egyetlen opció, más nem nagyon gyárt custom chipeket, vagy nincs egyben cpu és vga architekturaja, esetleg nem ad teljes dokumentációt, stb.
-
-
hombre[EU]
veterán
Illetve szerves része lesz a mainstream cloud gamingnek
xcloud/psnow(?),stadiaLife, Uh, Finds A Way
-
Carlos Padre
veterán
Nem nagyon emlékszem ilyen kombóra, inkább az IBM-ATI párosok hagytak maradandó emléket, nvidia csak egy maradt meg, a Ps3, de az meg nem két évvel a megjelenés után avult el, hanem már jóval a megjelenés előtt. A Sony pályafutásának legnagyobb baklövése volt az nvidia rsx.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Házi hangfal építés
- Könyvajánló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ubuntu Linux
- További aktív témák...
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen