Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz LordX #36 üzenetére

    Az már önmagában probléma, hogy az egyik architektúrára jön némi optimalizálás a konzolból, és azt csak javítgatni kell, míg a többi architektúra ebből nem profitál. Ez elég gáz az Intel és az NV számára, hiszen az AMD így előnyből indul. Azért a mai fejlesztéseknél igen sok jelentősége van annak, hogy a konzolra írt kódot lehetőség szerint használd fel PC-n. Minél több minden átmenthető, annál olcsóbb lehet a PC-s port.

    Simán elég lehet a gyenguska teljesítményhez, ha nem foglalkozol annyira a PC-s porttal, mert a DX12 különlegessége, hogy csak pár sor kell az Xbox One-ra írt kód elejére és futni fog PC-n. De mi van ha a kód nagyon Xbox One specifikus? A működés oké lesz, de a sebesség ... Szétverhetjük őket döglött hallal, de ettől még a programkód nem változik meg. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák