Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Abu85 #32 üzenetére

    Ezt kétlem. Lehet most még nagyjából igaz lesz, de igaz lesz pár év múlva is?

    Teszem azt a PC már a GCN 3-4-et tolja majd a konzol még lehet GNC 1.x... ott már igenis lehetnek olyan eltérések amik egész más optimalizációt igényelnek.

    De már most is ahogy láton néha az 1.x generációk között is nehéz megfelelő optimalizációs csinálni, vannak már most is máshogy futó optimális/kevésbé optimális vagy használhatatlan Mantle megvalósítások játékokban.
    Ha teljesen más cache-memória menedzsment lesz mögöttük pl, akkor hiába optimalizálod le a kódod az egyikre a másikon lehet szarabbul fut majd mert nem lesz optimális. Vagy a régin fut jól, akkor nem használja ki az újat vagy fordítva... stb stb.
    És akkor még arról nem is beszélve hogy maga a GCN low level architecktúra belső felosztása is mennyit változhat akár, ezzel megszabva milyen kód optimális rá...
    Vagy ha ragaszkodnak egy adott felépítéshez, akkor meg lehet sokkal hatékonyabb low-level ötleteket kénytelenek kukázni a kompatibilitás oltárán. Akár hw, akár sw oldalon.

    Nem low level API kellett volna ide, hanem megnézni mi a korlát és arra egy szabványos megoldást találni amit mindenki implementál, ahogy tud HW-ben, architektúrában. Amiről a DX mindig is szólt pl.

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák