Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz UnA #2 üzenetére

    Ha ez szerinted általánosítás, akkor nem vagy tisztában a magyar valósággal, ilyenre meg én nem lennék büszke.
    Itt is újhelynél 1 hónapja volt egy vonatbaleset, 5 napig tartottak a helyreállítási munkálatok és az nem fért bele, hogy a több mint fél éve szarul működő, gyakorlatilag veszélyes váltót megjavítsák ha már úgy sem volt szinte semmilyen forgalom, de nem baj, inkább 1-2 percet veszítenek a vonatok az emberek értékes idejéből, mert ugye 5-10 km/h sebességgel kell rajta átmenni, különben aláválthat, plusz addig várnak vele, míg valamilyen komolyabb baleset lesz, aztán majd rákenik a hibát valamelyik alkalmazottra és ez csak egy kisebb történet, az hogy elég gyakran fél órát késnek a vonatok, arról ne is beszéljünk, arról szintén nem, hogy ahogy belül némelyik kinéz, az okádék, örül az ember ha a legkevesebbett kell a vonaton tartózkodni és egyes vagonokban azt is inkább állva teszi meg az ember, mert egy cigányputri különb mint némelyik személyszállító vagon.
    Az új webes jegyértékesítő felületükről meg ne is beszéljünk. Ha van valami üzenet, egy sütiben nem tudják letárolni, hogy te már azt láttad és ne jelenjen meg újra, nem tud bizonyos adatokat megjegyezni, hogy ne kelljen újból beírni ha jegyet akarsz venni, gyakorlatilag egy hulladék az egész, amit valami hozzá nem értő csinált google-n található "hogyan csináljunk jegyértékesítő rendszert" gyorstalpaló videóból.

    Persze az OTP-nél ugyan úgy lehet, sőt szokott hiba is lenni, mert az sem különb, nagyon könnyű párhuzamot vonni a két cég között, mert mindkettő magyar és bő 10 éve a magyar vezetéseket az jellemzi, hogy hozzá nem értő 20. századi nagyon buta emberek vannak vezetői pozíciókban, aminek ilyen következménye van mint fentebb leírtaknál ugye a MÁV-nál, de ugyan így az OTP-nél is, éveket kellett várni az azonnali utalásra holott már előtte is létezett és nem lett volna nagy etwas úgymond "általánossá" tenni, de a netbank is egy kalap szar, ráadásul hetente van valami karbantartás és hétvégén általában nem lehet utalni emiatt vagy hasonlók, a kártyás terminálrendszerük meg olyan mint egy kártyavár, az utóbbi 3 évben nem egy olyan alkalom volt, mikor részben, vagy teljes egészében használhatatlan volt az egész és én mint 21. századi ember, eléggé kellemetlenül éreztem magam, sőt rendesen égett a pofám, mikor nem tudtam kártyával fizetni mert hol működött hol nem, szerencsére csak 10 percig kellett próbálkozni és tudtam fizetni, de ez azért elég gáz és nem a 19. vagy 20. században, hanem a 21. században élünk, még ha sokak szellemileg nem is tartanak ott, hanem 1-2 századdal le vannak maradva, nem véletlen tart ott az ország is ahol, na de röviden ennyit a MÁV-ról meg az OTP-ről és ez nem általánosítás, hanem tény, a kettő között meg hatalmas a különbség.

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz Dilikutya #8 üzenetére

    Itt is járnak IC vonatok, de azok sem mindig és azokon sincsenek különb személyvagonok. Az 1. osztályú vagon gyakorlatilag ugyan olyan, mint némelyik személyvonaton vagy más IC-n a 2. osztályú vagon, nem tudod megmondani a különbséget a kettő között, legalább is belül, csak kívül az egyiken egy 1-es van, a másikon egy 2-es, hogy mi alapján, azt nem tudom, ahogy azt sem hogy az egyik esetben az 1. osztályú vagonból csináltak 2. osztályút, vagy egy 2. osztályúból 1. osztályút, bár igazából egyik sem olyan, amit én 1. osztályúként reklámoznék, szóval valószínűleg az utóbbi.
    Na meg ha pont akkor mikor nekem kell mennem nincs IC, sem 1. osztály, akkor tök mindegy merre próbálnak terelni, azért nem fogok 2 órával később menni, mert akkor talán éppen vállalható állapotú vagonokkal közlekednek a vonatok, mondjuk néha kérdés a mozdony is, főleg mikor IC elé betesznek egy 80-ra lekorlátozott Szilit ami gyorsítani se tud annyira amivel behozhatna perceket néha ... egy vicc az egész cég, mondjuk az ország is, de az most mellékes.

    [ Szerkesztve ]

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz vndlczndr #16 üzenetére

    Nem csak a MÁV IT háttere egy kupac szar, hanem az egész országé, főleg mióta ez az idióta bagázs vezeti, azóta kémszoftver is csak külföldről jöhet szóba, mert helyben hülyék hogy egy ilyet összerakjanak (meg ahhoz is hogy titokban tartsák a használatát, ha már olyan hülyék hogy külföldről veszik ezt is), azt akkor elvárjuk, hogy bármelyik a magyar állam által finanszírozott alkalmazás is működjön átlagos terhelés alatt és ne omoljon össze, majd ne fogják az átlagos használatra, hogy DDOS támadás, azon csodálkozom hogy eddig még nem indítottak feljelentést a rendszer felhasználói ellen állami rendszer megbénításának vádjával, persze ugyan ez igaz az ügyfélkapu használóira is, mint minden állami rendszer felhasználóira.
    Pedig nem egy nagy etwas ma már egy nagyobb terhelést is elviselő rendzsert összerakni, csak magyarországon nehéz, ahogy normális vasutat is működtetni, németben, japánban ez már több évtizede gond nélkül megy, sőt utóbbi helyen egy perc késésért cirkusz van, meg hullanak a fejek, ha itt Japán lenne, a MÁV-nak már egy dolgozója nem maradt volna és nem csak foglalkoztatásban nem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák