Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Alteran-IT

    senior tag

    válasz UnA #2 üzenetére

    Ha ez szerinted általánosítás, akkor nem vagy tisztában a magyar valósággal, ilyenre meg én nem lennék büszke.
    Itt is újhelynél 1 hónapja volt egy vonatbaleset, 5 napig tartottak a helyreállítási munkálatok és az nem fért bele, hogy a több mint fél éve szarul működő, gyakorlatilag veszélyes váltót megjavítsák ha már úgy sem volt szinte semmilyen forgalom, de nem baj, inkább 1-2 percet veszítenek a vonatok az emberek értékes idejéből, mert ugye 5-10 km/h sebességgel kell rajta átmenni, különben aláválthat, plusz addig várnak vele, míg valamilyen komolyabb baleset lesz, aztán majd rákenik a hibát valamelyik alkalmazottra és ez csak egy kisebb történet, az hogy elég gyakran fél órát késnek a vonatok, arról ne is beszéljünk, arról szintén nem, hogy ahogy belül némelyik kinéz, az okádék, örül az ember ha a legkevesebbett kell a vonaton tartózkodni és egyes vagonokban azt is inkább állva teszi meg az ember, mert egy cigányputri különb mint némelyik személyszállító vagon.
    Az új webes jegyértékesítő felületükről meg ne is beszéljünk. Ha van valami üzenet, egy sütiben nem tudják letárolni, hogy te már azt láttad és ne jelenjen meg újra, nem tud bizonyos adatokat megjegyezni, hogy ne kelljen újból beírni ha jegyet akarsz venni, gyakorlatilag egy hulladék az egész, amit valami hozzá nem értő csinált google-n található "hogyan csináljunk jegyértékesítő rendszert" gyorstalpaló videóból.

    Persze az OTP-nél ugyan úgy lehet, sőt szokott hiba is lenni, mert az sem különb, nagyon könnyű párhuzamot vonni a két cég között, mert mindkettő magyar és bő 10 éve a magyar vezetéseket az jellemzi, hogy hozzá nem értő 20. századi nagyon buta emberek vannak vezetői pozíciókban, aminek ilyen következménye van mint fentebb leírtaknál ugye a MÁV-nál, de ugyan így az OTP-nél is, éveket kellett várni az azonnali utalásra holott már előtte is létezett és nem lett volna nagy etwas úgymond "általánossá" tenni, de a netbank is egy kalap szar, ráadásul hetente van valami karbantartás és hétvégén általában nem lehet utalni emiatt vagy hasonlók, a kártyás terminálrendszerük meg olyan mint egy kártyavár, az utóbbi 3 évben nem egy olyan alkalom volt, mikor részben, vagy teljes egészében használhatatlan volt az egész és én mint 21. századi ember, eléggé kellemetlenül éreztem magam, sőt rendesen égett a pofám, mikor nem tudtam kártyával fizetni mert hol működött hol nem, szerencsére csak 10 percig kellett próbálkozni és tudtam fizetni, de ez azért elég gáz és nem a 19. vagy 20. században, hanem a 21. században élünk, még ha sokak szellemileg nem is tartanak ott, hanem 1-2 századdal le vannak maradva, nem véletlen tart ott az ország is ahol, na de röviden ennyit a MÁV-ról meg az OTP-ről és ez nem általánosítás, hanem tény, a kettő között meg hatalmas a különbség.

Hozzászólok Aktív témák