- OpenWRT topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Microsoft Excel topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Router gondok
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
justaview
őstag
válasz
fordfairlane #15 üzenetére
Korábban a cég azt nyilatkozta, hogy a kocsiban lévő autopilot szoftvere béta verziós még.
Lehet, hogy a sofőr ezt nem tudta.... -
#06658560
törölt tag
válasz
fordfairlane #15 üzenetére
-
gerii
addikt
válasz
fordfairlane #26 üzenetére
Kell a Teslához vezetői engedély? Kell.
Aki nem értené:
Minden cselekedetért te leszel a felelős. A vezetéssegítő eszközöket az emberi beavatkozás felülbírálja minden esetben> te leszel a felelős, ha leszarod is. -
dabadab
titán
válasz
fordfairlane #15 üzenetére
"önvezetőnek mondott rendszerek"
Ugye ez pont nem volt önvezetőnek mondva. És ha ezt én tudom, akkor egy Tesla tulajdonos pláne tudja.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
válasz
fordfairlane #144 üzenetére
Igen, de az ilyen vészhelyzet történetesen 200.000.000 (kettőszázmillió) km után adódott először!
Azt persze nehéz megbecsülni, hogy hány esetet mentett a Tesla -- de mivel még egyéb komoly balesetekről sem tudunk, azért alaposan feltételezhető (különösen, hogy műszakilag indokolt), hogy számos egyéb esetben pont jól jöhetett az Autopilot, nemde?
Vagy nézzük meg a full autonóm Google autók statisztikáit!
MaC
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
it A felügyelő hatóság mind a sofőrök, mind a gyártók figyelmét felhívta arra, hogy pontosan tisztázni kell, hogy mit tudnak a vezetéssegítő rendszerek.