- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Microsoft Excel topic
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Amazon Prime Video
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft OneDrive (korábban SkyDrive)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Proxmox VE
- Rendszergazda topic
- Hálózati / IP kamera
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
Akkor mégegyszer: teszek rá, hogy miért olyan jó a rendelkezésre állása. Ééérteeem? Lehet beszélni arról, hogy nem bízol meg bennük, de amiről eddig beszéltél, az értetlenkedés és bullshit volt.
És akkor az sem igazán érdekel, hogy miért akkor a különbség a többi egyedi szerveres szoftvernél.
[ Szerkesztve ]
-
erdoke
titán
Vállalati környezetben nem a legfontosabb paraméter a rendelkezésre állás, illetve sok más, legalább olyan fontos tényező van, ahol az ilyen Gmail szinrű webes ratyiság még a látókörbe se kerül. Persze ha te Garázs Bt-ben gondolkodsz (ahogy talán a Google is, ha erre hegyezi ki a -- rossz szóhasználattal tovább hiteltelenített -- összehasonlítást), akkor kirakhatod a céges levelezést Gmail-re. Csak meg ne tudd, hogyan néznek azokra a "vállalati" felhasználókra a többiek, akik garazsbt@gmail.com-ról lépnek velük munkakapcsolatba...
A legjobb aláírás a héten
-
Fecow
aktív tag
Jézusom!!! Ezt azért ne! Oké, hogy utáljátok a google-t, de hogy vállalati környezetben nem az egyik legfontosabb a rendelkezésre állás????? Hát kinek fontos, Náncsi néninek kell az öt kilences, a heti két level küldéséhez, meg három fogadásához. Az alább "Darwin díjas garázs bt" cégeknek lehet gratulálni. [link]. Az meg a másik, amióta google apps létezik azóta van custom domain....
Nyergeld meg a nagyot
-
floatr
veterán
Ez az egész vita egy vicc. Van egy állítás, élből belekötöttetek, mert el sem olvastátok, csak a kiragadott két mondat nem volt szimpatikus. Amikor kezd derengeni, hogy nem volt annyira sík idióta, aki az eredeti írást összehozta, akkor a reakció az értetlenkedés, szavakba kötőhurkolás, terelés, és a mozgó célpont. Nem tudok többet mondani, kéremkapcsojjaki...
(#53) Fecow nyilván ezért indított többek közt a t-systems is idehaza hasonló outsourcing-alapú tevékenységet, mert lézerség. Az a baj, hogy itt a guglit hozták ki jól, és ez annyi embernek bántja a csőrét... A múltkor volt egy csontig leffentő biztonságos cikk az ie-ről, na attól teljesen el voltak ragadtatva Ez egy ilyen szakma
[ Szerkesztve ]
-
Fecow
aktív tag
Most nyilván kenegetjük a szart, már elnézést a kifejezésért. Nyilván mindegyik azon a határon belül fontos, mint amennyi hasznot termel a cégnek, illetve amennyi kárt a kiesése okoz. Sarkítok, ha engem nem tudnak elérni az üzleti partnereim és én se őket, kenhetem a hajamra az adatbiztonságot, ide értve a biztonsági mentést is. Ráadásul biztonsági mentés, és külső támadó elleni védelem (aka adatbiztonság) a Google-nél is van, tipikusan jobb is mint a legtöbb kis és közép vállalatnál. Így megint csak a "tolvaj gugli" ellopja az adataim problémához érkeztünk, ami már nagyon sokszor ki lett tárgyalva.
Azokat a cégeket én is sajnálom akik cég@gmail-es címről küldenek, hiszen már az ingyenes google apps akár 50 fő részére is nyújt custom domaint, a fizetős meg pláne. De ettől függetlenül a Gmail for businesses szolgálja ki a levelezésüket, ami semmiképp sem rossz sőt technikailag biztos vagyok, hogy jobb mint a legtöbb kkv "magán" levelezés szolgáltatás akciója .
[ Szerkesztve ]
Nyergeld meg a nagyot
-
Jim Tonic
nagyúr
Mert annak lenne értelme, hogy a gmail megbízhatóbb, mint a hotmail, de annak, hogy a ház megbízhatóbb, mint a tégla, nem sok.
Upsz, elfelejtettem reggel óta frissiteni az oldalt, most látom, már tovább haladt a téma.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
A baj az, ugyebar, hogy hiába van a cégemnek domain címe és hozzá tartozó fiók, ezeket átirányítottam gmailre. Muszáj az online verzió. Jó lenne a hotmail is, csak nekem hiányzik a céges levelezéseknél a chat felépítés.
Ezzel együtt tudom, hogy kommersz, és veszélyes megoldás, de nem igazán van alternatíva. Nem az adataimat féltem, hanem engem pl. padlóra rakna, ha egy napra eltűnnének a leveleim. Tehát én vagyok az, akinek jó lenne a felhő, és akire nézve veszélyes a felhő.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
hohoo
senior tag
A lényeg az, hogy moonman félti a munkáját a cloudtól, mert ha nagyon elterjed akkor már max otthon sufniexchangelhet ingyen. Na meg ugye van egy ilyen kötődése az ms-hez, miszerint ami nem tőlük van az szar.
T-home extra csomag monopolterületen 6500 ft/hó, versenyterületen ahol Digi vagy UPC is van pedig 2990 ft/hó. Köszönjük!
-
Fecow
aktív tag
válasz Jim Tonic #60 üzenetére
ŐŐ, ezt nem tudom miért nekem írtad, illetve most így hirtelen nem is tudom mit írhatnék rá.
Én amondó vagyok, hogy ha a "gugli ellopja az adataim" problémakörön felülemelkedünk, nem sok technikai érvet látok a gmail ellen, főleg ha azt egy saját készítésű email szolgáltatással vetjük össze.Más, nem csak neked: Hajlamosak vagyunk kihangsúlyozni, "jaj a felhő elveszíti a leveleim". Itt tényleg soha nem volt az ezzel egyetértőknek "saját" rendszerén semmi problémája (áramszünet, szerver lehal, rossz hdd, rossz konfiguráció, stb)? Ha most az egyedi esetektől eltekintünk, a felhő statisztikailag sokkal jobb rendelkezésre állást és adatbiztonságot tud nyújtani adott árszinten, mint a saját magunk által összerakott email szolgáltatás. Ez tény, ezen kár vitatkozni, egyedi esetek lehetnek, de nagy átlagban így van.
Ne még ezt nem bírom, ki, hogy a kis nevesincs garázscég (Motorla Mobile Devices, 20000 fő) véleményét ne linkeljem be.
Nyergeld meg a nagyot
-
erdoke
titán
A legfontosabb az, hogy kiválóan működjön a meglévő infrastruktúrával. Egy Outlook nem csak online/offline levelezésre való, hanem szinkronizálhatod bele a SharePoint-on kiválasztott oldalakat/könyvtárakat, lehet benne online/offline CRM elérés, teljes szervező, kommunikátor integráció, stb. Hangsúlyozom, hogy mindezek offline is működnek, és biztonságos nethez jutva gyorsan szinkronizálnak a szerverrel. Emellé jön az adatbiztonság, és hogy ne 20 óra alatt jöjjön vissza az esetleg kiesett tartalom (lásd Gmail 2 napja), hanem max. a tizede alatt. 2 órás Exchange kiesés talán előfordult az utóbbi 12 év alatt, mióta különböző cégeknél használom, de 20 órásról még csak nem is hallottam.
A 99,999 és a 99,99 %-os rendelkezésre állás között általában nem az a különbség, hogy az egyiken egyszer 20 óra kiesés van, a másikon meg két óra, hanem hogy az egyiken (tízszer) többször fordul elő rövid kimaradás, mint a másikon. Pár perces, vagy akár fél órás nem tervezett kiesés nagyon kevés cégnél okoz mérhető üzleti kárt, mert a telefon még mindig létező kapcsolattartási mód.A legjobb aláírás a héten
-
Snoop-y
veterán
Azért azt ne feledjük el, hogy szolgáltató cégeknek egyszerűen nem is sejlik fel az ötlet, hogy gmail. Az alábbi ok amiért pl a cikkben szereplő T miért nem viszi oda a levelezést.
Se a külsőt se a belsőt:Adatbiztonság. Nem tárolhatóak ügyféladatok harmadik félnél. Belső infókat és üzleti titkokat meg rábíznál egy olyan cégre aki azzal kufárkodik, hogy mindent tud arról mit csinálsz mikre keresel mit nézel használsz aztán célzott reklámozóknak elad téged?
Harmadik feles szolgáltatóknál nem annyira jól megoldott a support. Nálunk mindig köpködnek ha szóba kerülnek. Nehézkes a hibajavítás. Az a tuti amit házon belül üzemeltetnek.És igen azért nem költenek rá mert nem hoz bevételt. Csak a nyűg van vele.
Nem nagyon tudsz mutatni olyan fizetőképes felhasználót ( tömegesen ) akiket az érdekel, hogy legyen naptár meg notifikáció( sms,e-mail,békegalamb akármi ) meg felhasználó által letörölt fileok visszanyerése, widgetek, óriásfile feltöltés, röptében tömörítés,accountok összevonása és még sorolhatnám estig. Ja és persze mindezt ingyen.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
MichaelSD
őstag
Ezt a "nekem ha nincs emailem meghalok" mentalitast nem ertem. Nélunk a banknál volt olyan hogy nem volt email egy napig, OK, 20 év alatt egyszer és nem az értékpapírosoknál, de akkor se kapott senki sírógörcsöt.
A Gmail esetében pedig minimális számú usert érintett és mindenki visszakapta a leveleit. Nekek saját domian, a fizetős verzió, de még nem volt gondom vele. Bacupolni it is lehet.
Kicsit túl van lihegve a dolog szerintem.
XMPP: sdmichael@kdetalk.net
-
Snoop-y
veterán
válasz MichaelSD #68 üzenetére
Ez akkor nincs túllihegve ha szolgáltató vagy és az ügyfelek bedöntik a Callcentert mert ők ezért fizetnek. Egy 20 órás leállás elég megterhelő anyagilag, presztízsben meg pláne. Súlyos milliókban lehet mérni az ilyen károkat.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
MichaelSD
őstag
Nem érzem, hogy az itteni hozzászólások erről szólnának.
Pont a nagyok MS, Google azért elég megbízhatóak ezen a téren. Hiba meg mindenhol lesz és igen, akkor bedölnek a call centerek. Le kell kezelni. ez van.
XMPP: sdmichael@kdetalk.net
-
moonman
titán
-
Fecow
aktív tag
Nem tudom, miért jó beidézni egy mondatom felét, majd arra szerinted viccesen reagálni. Válaszként beidézem az általad idézett mondatom második felét, rád bízom, hogy rakd össze.
"..adott árszinten, mint a saját magunk által összerakott email szolgáltatás"
Ha meg azt válaszolnád, hogy a belső vállalati exchange privát felhő, akkor javaslom a Haarspalterei szó nézegetsét. Nyilván a mögöttes infrastruktúra nem mindegy.(#66) erdoke: Aha, és most tulajdonképpen miről beszélsz, és hogy kapcsolódik ahhoz, amit írtam? Na mindegy biztos jó volt megint kicsit dicsőíteni az MS termékeket. Megint teljesen irreleváns a te egyedi tapasztalatod az exchange-dzsel.
A rendelkezésre állásos agymenésed nem tudom, honnan jött, de ismét kijavítanálak, hátha hasznát veszed.
A rendelkezésre állás képlete ez: Availability= MTBF/(MTBF+MTTR)
Tudod az eloszlás nem szerepel csak a puszta időintervallumra aggregált időtartamok, vagyis az is a 3 kilences rendelkezésre állás, amikor egy évben egyszer elmegy 8 órára egyszer a szolgáltatás, meg az is amikor egy évben 8 szor egy órára. Nyilván úgy vállalja valaki a megfelelő SLA-t, hogy megfelelő recovery és disaster tervvel rendelkezik. Ha ezt nem teljesíti kötbért fizet amennyiben köteles rá. Ennyi a sztori.(#67) Snoop-y:
Kicsit zavaros, hogy mit akarsz mondani, de a T többek közt azért nem viszi a Google-höz a levelezését, mert ebből akar megélni, nem pedig csak használni szeretné.Adatbiztonság:
"Nem tárolhatóak ügyféladatok harmadik félnél."
Nem vagyok jogász, nem is ismerem pontosan az erre vonatkozó jogszabályokat. De ha ez úgy általában igaz lenne, nem létezne outsource, már pedig az nem egy mai csirke.
A googli ellopja az infót unalmas, és én is utáltam már rá többször, kérdezd meg a Motorola nevű garázscéget, hogy hogyan dolgozzák föl ezt a tényt. Én nem szeretnék ezzel többet foglalkozni.
A külső support rossz, bezzeg házon belül minden jó meg külön vicc nem is érdemes belemenni.(#71) moonman:[link], 24/7 support, SLA, jó reggelt. Nálatok a cégen belül ugye kötöttetek SLA-t az IT-vel és OLA-t a felhasználókkall? És ha tudjátok, hogy kit kell elővenni exchange-nél akkor mi van kirúgjátok és? Ne szánalmaskodjunk már mert így tényleg értelmetlen.
Nyergeld meg a nagyot
-
moonman
titán
"biztos jó volt megint kicsit dicsőíteni az MS termékeket"
lényegében a felhő vs. saját levelezés a téma, az Exchange csak azért került elő, mert a "tanulmány" ezt hangsúlyozta. az Outlook pedig tényleg fényévekkel több, mint egy egyszerű levelezőkliens+naptár, a Google online szolgáltatásai egyelőre nincsenek látótávolságban sem az Exchange/SharePoint/Outlook csomag funkcionalitásához képest - és ez nem reklám meg dicsőítés, hanem egyszerű tény. aki dolgozik vele, az pontosan tudja.
és ha már Gmail, miért van az, hogy Google Apps Sync csak úgy képes Outlook-ban működni, hogy a profilban ő az egyetlen beállított kapcsolat, és miért tart órákig, míg leszedi a leveleket és miért eszik közben ~80% CPU-t, amikor Exchange-kapcsolaton ugyanez megvan 15 perc alatt és közben még a gép is használható marad? indításkor is néha perceket kell várni, hogy Gmail-ről elkezdjen szinkronizálni... pedig elvileg ez is EAS. (ja, az említett céget jövő hónapban migráljuk saját Exchange-re, mert elegük lett a Gmail-ből. ha kell, megadom az igazgató számát, elmondja neked is. és hozzáteszem, nem kis cég.)
[ Szerkesztve ]
-
Fecow
aktív tag
Az én problémám az volt, hogy nem kapcsolódott ahhoz amit írtam, ennyi.
Feature háborúba nem megyek bele, főleg ilyen konkrétakba, hogy nincs látótávolságba, meg ez tény. Maradjunk annyiban, hogy szerinted, mások szerint meg nem, vagy hidegen hagyja őket az amivel ne adj isten többet tud.
A Gmail-es kálváriádra nem reagálnék, ha nem gond, nem google supportos vagyok. Inkább azt válaszolnám, ahogy figyeltem itt a fórumot, általában ha sokaknak valami windows/microsoftos problémája van az nálad megy, ha nálad valami google probléma van az meg másoknál megy. Nem tudok másra gondolni, mint pszichoszomatikus (vagyinkább pszichotechnológikus ) problémára visszavezetni.Nyergeld meg a nagyot
-
Jim Tonic
nagyúr
Erdoket felreertetted. Olvasd el megegyszer.
Aranyaiban beszelt. A ketkilences az evi husz ora, a haromkilences meg ket ora. Erre irta, hogy nem a ketto kozti elteres a sokatmondo, hanem az, ha 2 ora az alap, akkor a ketkilencesnel tizszer gyakrabban fordulna elo. Tehat megsem mindegy, hogy meyikrol beszelunk.
Amugy ha nekem pl. 2 orara kiesne, az nem gond, de ha nyolcra, annak mar anyagi kara lenne.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
erdoke
titán
Úgy tűnik, a faragatlan stílus a vesszők nagy részének elhagyásával együtt domborodik csak igazán...
"jó volt megint kicsit dicsőíteni az MS termékeket"
Messze nem erről volt szó, csak a probléma komplexitását próbáltam érzékeltetni. Azt, hogy miért nem csak a rendelkezésre állás körül forog a világ.
Nem mondtam, hogy bármelyik eloszlás ne számítana kimaradásnak, csak azt, hogy az egyik gyakoribb és sokkal kevésbé káros, mint a másik.
Értelmezve olvasni nem tudsz, de kijavítanál, "hátha hasznát veszem". Vicces."Nyilván úgy vállalja valaki a megfelelő SLA-t, hogy megfelelő recovery és disaster tervvel rendelkezik. Ha ezt nem teljesíti kötbért fizet amennyiben köteles rá."
... és nyilván úgy reklámozza a magas rendelkezésre állást, hogy közben a felhasználók nagy többsége felé semmiféle kötelezettséget nem vállal. Vagyis nincs felelős a 20 órás kiesésért, ahogy korábban moonman is írta. Vállalati Exchange szerver esetében az illetékes rendszergizdák egy részét simán fenékbe billenti a főnök egy ilyen után, és jelentősen javulnak az esélyeid, hogy legközelebb rövidebb lesz a kimaradás. "Ennyi a sztori."A legjobb aláírás a héten
-
moonman
titán
megy az, csak nyögvenyelősen. lehet, kicsit más léptékű a levelezésük, mint amire a GAS-t tervezték vagy nemtom...
egyébként nem nálam nem megy, hanem egy x cégnél, ahova én azért megyek, hogy betoljam alájuk az Exchange-et, aztán meglökjem, hadd guruljon. ott, ahol egyébként dolgozom az éves archiváláson kívül nem nagyon szoktam bejelentkezni a szerverbe.
az meg, hogy melyik tud többet és kinek mire van szüksége, most valóban nem téma, csak ne essünk abba a tévedésbe, hogy 1:1-ben kiváltható lenne egyik a másikkal, mert nagyon nem.
[ Szerkesztve ]
-
attila9988
őstag
Mekkora csúsztatás ez a felmérés az exchange -es összehasonlítással...
Egyébként ami azt illeti, hatalmas égés ez egy ilyen vállalatnál. Főleg azért, mert igazából emberi mulasztás okozta. Egy kis dzsunka cégnek még elnézném, de hogy a kuglinál éles fiókokon kísérleteznek ahelyett hogy rendesen letesztelnék az új dolgokat..... az elég nagy baj. Már a hülye zümmögővel is hasonló okokból kifolyólag fáztak rá, és a "véletlenül letároltunk minden wifi adatot" botrány is arra enged következtetni, hogy a nagy G -nél bizony túl lazán kezelik ezeket az ügyeket.
„Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)
-
julius666
addikt
Vállalati Exchange szerver esetében az illetékes rendszergizdák egy részét simán fenékbe billenti a főnök egy ilyen után, és jelentősen javulnak az esélyeid, hogy legközelebb rövidebb lesz a kimaradás. "Ennyi a sztori."
Nyilván nem lesz ennek az "adatvesztéses" (ahol igazából nem is volt adatvesztés) sztorinak a Google-ön belül semmi következménye...
-
moonman
titán
válasz attila9988 #79 üzenetére
"Mekkora csúsztatás ez a felmérés az exchange -es összehasonlítással..."
nekem egyébként erről a részről rögtön ez ugrott be...
#80: és ez az érintett ügyfeleket rendkívüli módon meg fogja nyugtatni.
[ Szerkesztve ]
-
Fecow
aktív tag
Hm grammár nácizmus, ennyire szíven ütöttelek? Ejj, de sajnálom.
Nem csak a rendelkezésre állásról szól a világ, viszont az adatbiztonság, és a biztonsági mentéssel szembe állítani dilettantizmus, vagy szándékos csúsztatás. Én utaltam rá, hogy az utóbbira tippelek.
Persze hogy "nem tudok értelmezve olvasni", főleg ha meg is ismétled ugyanazt a képzavart. Ha már mindenképp a "valóságból merített gyakorlati" tapasztalatokra akarjuk kihegyezni. Akkor 5 kilences és 4 kilences között, az adja a különbséget, hogy a MTTR tipikusan sokkal alacsonyabb 5 kilencesnél, melegtartalékkal, védelmi úttal megtámogatva, az eszközök meghibásodási valószínűsége tipikusan azonos, vagy kis különbségű. Az hogy melyik gyakoriság a cég szmpontjából jobban tolerálható, az közvetlen megint csak nincs benne a rendelkezésre állásban. De vicces, hogy továbbra is te vagy még felháborodva, miután valótlanságokat állítasz.
Felhasználók felé semmilyen kötelezettséget nem vállal?? Nézd már meg a linket amit korábban linkeltem. Ott az SLA feketén fehéren. Mert a Google ezt csak lenyeli, nyilván nem keresi meg a felelőst, ha tudja. Illetékes rendszergazda megtalálása esetén, nyilván összeszedi magát, és mindjárt meg is nő, a rendelkezésre állás, hát persze. SLA nélkül jobb, tisztább, szárazabb érzés különben is.
Na hagyjuk egymást.
További szép estét.[ Szerkesztve ]
Nyergeld meg a nagyot
-
Samus
addikt
A cikket olvasva egy picit én is megijedtem...szerencsére nem érintett a Gmail-es probléma, de az ijedtség nem múlt el, főleg mert én is szinte csak weben használom (illetve mobil alkalmazással).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Suker10
aktív tag
Szerintem a különbség az, hogy amíg egy rendszergazdát simán kirúgnak, addig ők elintézik annyival, hogy elnézést kérnek és egy "többet nem fordul elő" szöveggel megnyugtatnak.
Nem is tehetnék meg, mert azzal elég rossz hírnevet szereznének maguknak. Persze, azért volt már rá példa, hogy emiatt megváltak alkalmazottaktól és nyilvánosságra került, de ezt a végtelenségig nem fokozhatják. Legtöbbször megpróbálják másra hárítani a felelősséget.Müzli 38% gyümölccsel: "Száraz, hűvös helyen tárolandó. Az elemzés értékeit a természetes termékek biológiai variáció. Hiszen ebben a gabonafélék természetes termék tartalmazhat nukleáris alkatrészek, részek és kő shell alkatrészek is." De legalább természetes.
-
Paarthurnax
senior tag
Nalunk a komplett ceges levelezes (fizetos) Gmail-en keresztul megy. Eddig nem hallottam panaszt a rendszerre.
Diablo 3 - BoGyesz#1484
-
Snoop-y
veterán
Levelezésből megélni? Mikor az adatforgalom 80%-a szemét és full ráfizetés üzemeltetni?
A szolgáltatáshoz kapcsolódó e-mail postafiókok nem hogy hasznot hoznának hanem rabolják az erőforrásokat...
Hát harmadik féltől olyan rendelkezésre állást ami egy ilyen mögé kell meg azonnali supportot kérni elég zsebbenyúlós ( annak fényében, hogy egy fillér hasznot nem hoz ). A majd megvizsgáljuk aztán hetekig nincs semmi válasz meg vakarózás téma itt nem nagyon engedhető meg. Ahhoz képest, hogy az ügyfelek nem használják azért a pár százezer aktív postafiókért is sikítozni szoktak ( természetesen jogosan ) ha nem működik megfelelően vagy ha csak késnek a levelek akkor is.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Fecow
aktív tag
Ezt kérlek fejtsd majd ki a T döntéshozóinak és technikai vezetőinek is. [link]
Hát, hogy mennyire zsebbe nyúlós vagy sem azt mindenki a maga büdzséjéhez méri. De ugyanazon szolgáltatás szintért továbbra is kétlem, hogy a saját olcsóbb lenne mint az előfizetett, csak ugye sajátnál nem olyan egyszerű számolni azt a fránya TCO-t.
Egyébként rohadt egyszerű a dolog, ha neked nem fér bele az egy hét, akkor nem kötsz olyan SLA-t amibe ez belefér. Ha mégis, nem fizetsz, kötbért fizet a cég, otthagyod őket, vagy akármi.
Várj, belső IT-nál ugye nincs tökölődés, sose ugye? Mindig minden pikk pakk megvan..
De legalább a maximum annyit tehetsz, hogy kirúgod a fél IT-t vagy az egészet aztán izzadhatsz, hogy hol találsz záros határidőn belül legalább ugyanilyen jókat, de ugye az eset után inkább jobbakat, tényleg sokkal jobban hangzik...Nyergeld meg a nagyot
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen