Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Fecow

    aktív tag

    válasz moonman #65 üzenetére

    Nem tudom, miért jó beidézni egy mondatom felét, majd arra szerinted viccesen reagálni. Válaszként beidézem az általad idézett mondatom második felét, rád bízom, hogy rakd össze.
    "..adott árszinten, mint a saját magunk által összerakott email szolgáltatás"
    Ha meg azt válaszolnád, hogy a belső vállalati exchange privát felhő, akkor javaslom a Haarspalterei szó nézegetsét. Nyilván a mögöttes infrastruktúra nem mindegy.

    (#66) erdoke: Aha, és most tulajdonképpen miről beszélsz, és hogy kapcsolódik ahhoz, amit írtam? Na mindegy biztos jó volt megint kicsit dicsőíteni az MS termékeket. Megint teljesen irreleváns a te egyedi tapasztalatod az exchange-dzsel.
    A rendelkezésre állásos agymenésed nem tudom, honnan jött, de ismét kijavítanálak, hátha hasznát veszed.
    A rendelkezésre állás képlete ez: Availability= MTBF/(MTBF+MTTR)
    Tudod az eloszlás nem szerepel csak a puszta időintervallumra aggregált időtartamok, vagyis az is a 3 kilences rendelkezésre állás, amikor egy évben egyszer elmegy 8 órára egyszer a szolgáltatás, meg az is amikor egy évben 8 szor egy órára. Nyilván úgy vállalja valaki a megfelelő SLA-t, hogy megfelelő recovery és disaster tervvel rendelkezik. Ha ezt nem teljesíti kötbért fizet amennyiben köteles rá. Ennyi a sztori.

    (#67) Snoop-y:
    Kicsit zavaros, hogy mit akarsz mondani, de a T többek közt azért nem viszi a Google-höz a levelezését, mert ebből akar megélni, nem pedig csak használni szeretné.

    Adatbiztonság:
    "Nem tárolhatóak ügyféladatok harmadik félnél."
    Nem vagyok jogász, nem is ismerem pontosan az erre vonatkozó jogszabályokat. De ha ez úgy általában igaz lenne, nem létezne outsource, már pedig az nem egy mai csirke.
    A googli ellopja az infót unalmas, és én is utáltam már rá többször, kérdezd meg a Motorola nevű garázscéget, hogy hogyan dolgozzák föl ezt a tényt. Én nem szeretnék ezzel többet foglalkozni.
    A külső support rossz, bezzeg házon belül minden jó meg külön vicc nem is érdemes belemenni.

    (#71) moonman:[link], 24/7 support, SLA, jó reggelt. Nálatok a cégen belül ugye kötöttetek SLA-t az IT-vel és OLA-t a felhasználókkall? És ha tudjátok, hogy kit kell elővenni exchange-nél akkor mi van kirúgjátok és? Ne szánalmaskodjunk már mert így tényleg értelmetlen.

    Nyergeld meg a nagyot

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés