Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • erdoke

    titán

    válasz Fecow #53 üzenetére

    A legfontosabb az, hogy kiválóan működjön a meglévő infrastruktúrával. Egy Outlook nem csak online/offline levelezésre való, hanem szinkronizálhatod bele a SharePoint-on kiválasztott oldalakat/könyvtárakat, lehet benne online/offline CRM elérés, teljes szervező, kommunikátor integráció, stb. Hangsúlyozom, hogy mindezek offline is működnek, és biztonságos nethez jutva gyorsan szinkronizálnak a szerverrel. Emellé jön az adatbiztonság, és hogy ne 20 óra alatt jöjjön vissza az esetleg kiesett tartalom (lásd Gmail 2 napja), hanem max. a tizede alatt. 2 órás Exchange kiesés talán előfordult az utóbbi 12 év alatt, mióta különböző cégeknél használom, de 20 órásról még csak nem is hallottam.
    A 99,999 és a 99,99 %-os rendelkezésre állás között általában nem az a különbség, hogy az egyiken egyszer 20 óra kiesés van, a másikon meg két óra, hanem hogy az egyiken (tízszer) többször fordul elő rövid kimaradás, mint a másikon. Pár perces, vagy akár fél órás nem tervezett kiesés nagyon kevés cégnél okoz mérhető üzleti kárt, mert a telefon még mindig létező kapcsolattartási mód.

    A legjobb aláírás a héten

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés