- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
"szvsz az Exchange-nél jobb levelezőrendszert eddig alig láttam."
Én egyszer láttam masszív levélelveszést (egy nagyobbacska cég komplett levelezése), azt pont egy Exchange produkálta. Aztán kiszállt az MS szakértői csapata, vakarták a fejüket, aztán nem tudtak vele semmit se kezdeni.
Ettől még persze lehet jó
DRM is theft
-
floatr
veterán
Ja, a hülye hasonlatok megint (akkor már inkább autóval járni megbízhatóbb, mint busszal -- bár ennek is hasonlóan sok köze van hozzá). Egyszerűbb leírni, hogy nem akarod érteni, azt annyi. Abba én sem kötnék bele. De nyugodtan elolvashatod amit linkeltem, nem szégyen.
Gyengébbek kedvéért: az exchange vállalati felhasználásnál tapasztalt szolgáltatáskiesését vetik össze pár hasonló szoftver, és a gmail mért rendelkezésre állásával. Amúgy FYI a gmail is egy szoftver amit ezek szerint nem műkedvelő amatőrök működtetnek. A különbség annyi, hogy az adott exchange példányokat vállalati IT-sek működtetik, a gmail-t meg a gugli.
[ Szerkesztve ]
-
floatr
veterán
Amikor arról megy a vita, hogy kiszervezzék-e a szolgáltatásaik egy részét, akkor baromság ilyen dolgokkal védekezni. Ki a rákot érdekel, hogy mire van pénz, meg tehetség házon belül, ha ugyanabból a ktgkeretből sokkal megbízhatóbban tud a gugli szolgáltatni.
Ja persze le lehet azt is írni a "nem akarom érteni" mellé, hogy "kötchög gugli", vagy a szokásos bizalmatlansági tényező a guglival szemben, még azzal sem vitatkozna senki. De ez egy nyomorult felmérés, ami nagyjából transzparens dolgokat vet össze: kis mail szerver példányokat a nagy mail szolgáltatókkal.Gondolom megint csak a szokásos okok miatt értetlenkedsz...
(#46) dabadab szóljál nekik, hogy szerinted rossz a szóhasználatuk. Bár az eredeti szövegkörnyezetben elég korrekten leírják h mire gondolnak. Ezért is viccesek az ilyen kiragadott mondatok, így bele lehet kötni a szavakba, szótagokba, meg játszani azt h nemértem-hülyeség
[ Szerkesztve ]
-
floatr
veterán
Hát játszhatjuk tovább a hülyét tőlem.
Azt is meg lehet figyelni a felmérésekből, hogy az az IT department, aki groupwise vagy lotus szervereket üzemeltetett, az vagy nagyobb szakértő volt az exchange-es kollégáiknál, vagy szerencsésebben választottak szoftvert
Nos, ebből többféle következtetést is le lehet vonni a szellemi színvonalt illetőenDe továbbra is csak bátorítani tudlak, hogy nyugodtan olvasd el azt a felmérést, és próbáld megtalálni azt a kis trükkös jelet az "Exchange" szócska után, miszerint pontosan mit is kell ott azalatt érteni.
-
floatr
veterán
Akkor mégegyszer: teszek rá, hogy miért olyan jó a rendelkezésre állása. Ééérteeem? Lehet beszélni arról, hogy nem bízol meg bennük, de amiről eddig beszéltél, az értetlenkedés és bullshit volt.
És akkor az sem igazán érdekel, hogy miért akkor a különbség a többi egyedi szerveres szoftvernél.
[ Szerkesztve ]
-
Fecow
aktív tag
Most nyilván kenegetjük a szart, már elnézést a kifejezésért. Nyilván mindegyik azon a határon belül fontos, mint amennyi hasznot termel a cégnek, illetve amennyi kárt a kiesése okoz. Sarkítok, ha engem nem tudnak elérni az üzleti partnereim és én se őket, kenhetem a hajamra az adatbiztonságot, ide értve a biztonsági mentést is. Ráadásul biztonsági mentés, és külső támadó elleni védelem (aka adatbiztonság) a Google-nél is van, tipikusan jobb is mint a legtöbb kis és közép vállalatnál. Így megint csak a "tolvaj gugli" ellopja az adataim problémához érkeztünk, ami már nagyon sokszor ki lett tárgyalva.
Azokat a cégeket én is sajnálom akik cég@gmail-es címről küldenek, hiszen már az ingyenes google apps akár 50 fő részére is nyújt custom domaint, a fizetős meg pláne. De ettől függetlenül a Gmail for businesses szolgálja ki a levelezésüket, ami semmiképp sem rossz sőt technikailag biztos vagyok, hogy jobb mint a legtöbb kkv "magán" levelezés szolgáltatás akciója .
[ Szerkesztve ]
Nyergeld meg a nagyot
-
Fecow
aktív tag
Nem tudom, miért jó beidézni egy mondatom felét, majd arra szerinted viccesen reagálni. Válaszként beidézem az általad idézett mondatom második felét, rád bízom, hogy rakd össze.
"..adott árszinten, mint a saját magunk által összerakott email szolgáltatás"
Ha meg azt válaszolnád, hogy a belső vállalati exchange privát felhő, akkor javaslom a Haarspalterei szó nézegetsét. Nyilván a mögöttes infrastruktúra nem mindegy.(#66) erdoke: Aha, és most tulajdonképpen miről beszélsz, és hogy kapcsolódik ahhoz, amit írtam? Na mindegy biztos jó volt megint kicsit dicsőíteni az MS termékeket. Megint teljesen irreleváns a te egyedi tapasztalatod az exchange-dzsel.
A rendelkezésre állásos agymenésed nem tudom, honnan jött, de ismét kijavítanálak, hátha hasznát veszed.
A rendelkezésre állás képlete ez: Availability= MTBF/(MTBF+MTTR)
Tudod az eloszlás nem szerepel csak a puszta időintervallumra aggregált időtartamok, vagyis az is a 3 kilences rendelkezésre állás, amikor egy évben egyszer elmegy 8 órára egyszer a szolgáltatás, meg az is amikor egy évben 8 szor egy órára. Nyilván úgy vállalja valaki a megfelelő SLA-t, hogy megfelelő recovery és disaster tervvel rendelkezik. Ha ezt nem teljesíti kötbért fizet amennyiben köteles rá. Ennyi a sztori.(#67) Snoop-y:
Kicsit zavaros, hogy mit akarsz mondani, de a T többek közt azért nem viszi a Google-höz a levelezését, mert ebből akar megélni, nem pedig csak használni szeretné.Adatbiztonság:
"Nem tárolhatóak ügyféladatok harmadik félnél."
Nem vagyok jogász, nem is ismerem pontosan az erre vonatkozó jogszabályokat. De ha ez úgy általában igaz lenne, nem létezne outsource, már pedig az nem egy mai csirke.
A googli ellopja az infót unalmas, és én is utáltam már rá többször, kérdezd meg a Motorola nevű garázscéget, hogy hogyan dolgozzák föl ezt a tényt. Én nem szeretnék ezzel többet foglalkozni.
A külső support rossz, bezzeg házon belül minden jó meg külön vicc nem is érdemes belemenni.(#71) moonman:[link], 24/7 support, SLA, jó reggelt. Nálatok a cégen belül ugye kötöttetek SLA-t az IT-vel és OLA-t a felhasználókkall? És ha tudjátok, hogy kit kell elővenni exchange-nél akkor mi van kirúgjátok és? Ne szánalmaskodjunk már mert így tényleg értelmetlen.
Nyergeld meg a nagyot
-
Fecow
aktív tag
Az én problémám az volt, hogy nem kapcsolódott ahhoz amit írtam, ennyi.
Feature háborúba nem megyek bele, főleg ilyen konkrétakba, hogy nincs látótávolságba, meg ez tény. Maradjunk annyiban, hogy szerinted, mások szerint meg nem, vagy hidegen hagyja őket az amivel ne adj isten többet tud.
A Gmail-es kálváriádra nem reagálnék, ha nem gond, nem google supportos vagyok. Inkább azt válaszolnám, ahogy figyeltem itt a fórumot, általában ha sokaknak valami windows/microsoftos problémája van az nálad megy, ha nálad valami google probléma van az meg másoknál megy. Nem tudok másra gondolni, mint pszichoszomatikus (vagyinkább pszichotechnológikus ) problémára visszavezetni.Nyergeld meg a nagyot
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen