Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snecy20

    veterán

    válasz Lacccca87 #10 üzenetére

    Szerintem a Battlefield rombolható környezete egész korrekt - persze nyilván nem mindenre kiterjedő, de a józan ész határain belül működőképes. Ugyanakkor viszont elég sok felesleges számítási kapacitással bírnak ahhoz a procik, így a játékok szerintem jóval összetettem fizikát is elbírnának.

    Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Lacccca87 #10 üzenetére

    Jó lenne hasonló előrelépést látni mint anno a HL2 esetén láthattunk az eléggé interaktív fizika terén amit fel is kellett használni a játékmenet során, sajon azóta nem nagyon léptünk előre sőt... a fizika kimerül pár scriptelt robbanásban katasztrófa esetben meg hogy 1-2 apró tárgyat lehet körberúgdosni a pályán, esetleg kicsit komolyan ruha effektusok de semmi egetrengető.

    Igen és nem. Sajnos az átlag játékokban tényleg ez a szituáció. Akadnak kivételek, de ezeknek meg más bajaik vannak. Az Armed Assault sorozatban van valós hangszimuláció (a hang terjedési sebességével számolnak), lehet akár 12km-es látótávolság, sok száz AI, ballisztikai számítások, stb. (példa). Csak hát... bírd ezt géppel...

    A cloth effect mondjuk teljesen jó példa. Azt is lassan két évtizede ígérgetik, meg demózzák, oszt szinte sehol sem látjuk játékban...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • repvez

    addikt

    válasz Lacccca87 #10 üzenetére

    Pont ezen gondolkodom én is, hogy régen a játékokban olyan dolgokat is megoldottak amik az akkori hardverek nem is támogattak, ma meg még olyat se tesznek meg amit több éve alapból tudnia kéne a játékoknak.
    ott volt a Red Faction játék rombolható környezettel 2008 táján, akkor még hol voltak a fizikai gyorsitók és hasonlók.Ma meg már annak is örülünk ha egy vázát le tudunk lökni az asztalról, de lehet azt is csak azért mert a játékmenet szempontjából fontos.
    Ugyan igy lehetne mondani a már emliett haj és ruha szimulációt.

    DE a techdemokon kivül valahogy a kész játékokban mindig csak a butitott verziók kerülnek bele.
    A sokszálusitást már rég megoldhatták volna a játékok különbözö moduljainak szmolására, mint ahogy a többmagos procik esetében beharangozták, hogy külön mag számolja a hangot , külön egy a fizikát ,AI-t vagy a netkodot.
    Ebből anyni valósult meg, hogy a hangot és a fizikát áttették a VGA-ra, de nagy elöre lépést nem láttunk sehol.
    A cry enginnel is lehet ma már valós időben realisztikus látványteveket készíteni arhiteckt bemutatóhoz, játékban meg még mindig hiányoznak a valós látványhoz tartozó anyaghasználat és tükröződések.
    Az is igaz, hogy ez amiatt is lehet, hogy miért dolgozzák ki normálisan a területet, mikor olyan gyors és kapkodós ma már minden játék, hogy talán fél percet sem tartózkodik egy helyen a játékos, foöleg nem a részletekre figyel.Ma már nem kell gondolkodni, csak futni a csőpályákon és nyomni a tűzgombot, minden ki van jelezve, hogy mi a következő feladat.

    A hardverek minimum 4x-es gyorsuláson mentek keresztül, de a játékok nem követték ezt a fejlődést, sőt inkább visszafejlödtek, Bár némely ilyen hiba nem a hardverben vagy a softverben keresendő hanem a fejlesztök és az userek igényeiben.

  • Interceptor

    addikt

    válasz Lacccca87 #10 üzenetére

    A HL2 episode 1-ben volt egy rész amikor egy faépületbe kellett bemenekülni a "helikopter" elöl. Az az épület teljesen rombolható volt ahogy szitává lőtte a gép. Az elején még a nagyobb darabok szakadoztak le a végén már apró szilánkokra lőtte az egészet faforgácsot meg talán külön oda scriptelték :D Azóta sem láttam ilyet egy játékban sem. Bár a Battlefield bad company 2 is állat volt, de közel sem olyan részletes mint a hl2-es épület. A bad company 2-ben mondjuk végig megvolt az alap rombolhatóság.

    Plusz proci magok jól jöhetnek még az AI számoláshoz, és a különféle fizikai effektekhez, egy halom dolgot lehetne alkalmazni, hasonlóakat mint pl a flex fluid.

    [ Szerkesztve ]

    Nem kell drága gép, csak játékra kell

Új hozzászólás Aktív témák