Új hozzászólás Aktív témák

  • repvez

    addikt

    válasz Lacccca87 #10 üzenetére

    Pont ezen gondolkodom én is, hogy régen a játékokban olyan dolgokat is megoldottak amik az akkori hardverek nem is támogattak, ma meg még olyat se tesznek meg amit több éve alapból tudnia kéne a játékoknak.
    ott volt a Red Faction játék rombolható környezettel 2008 táján, akkor még hol voltak a fizikai gyorsitók és hasonlók.Ma meg már annak is örülünk ha egy vázát le tudunk lökni az asztalról, de lehet azt is csak azért mert a játékmenet szempontjából fontos.
    Ugyan igy lehetne mondani a már emliett haj és ruha szimulációt.

    DE a techdemokon kivül valahogy a kész játékokban mindig csak a butitott verziók kerülnek bele.
    A sokszálusitást már rég megoldhatták volna a játékok különbözö moduljainak szmolására, mint ahogy a többmagos procik esetében beharangozták, hogy külön mag számolja a hangot , külön egy a fizikát ,AI-t vagy a netkodot.
    Ebből anyni valósult meg, hogy a hangot és a fizikát áttették a VGA-ra, de nagy elöre lépést nem láttunk sehol.
    A cry enginnel is lehet ma már valós időben realisztikus látványteveket készíteni arhiteckt bemutatóhoz, játékban meg még mindig hiányoznak a valós látványhoz tartozó anyaghasználat és tükröződések.
    Az is igaz, hogy ez amiatt is lehet, hogy miért dolgozzák ki normálisan a területet, mikor olyan gyors és kapkodós ma már minden játék, hogy talán fél percet sem tartózkodik egy helyen a játékos, foöleg nem a részletekre figyel.Ma már nem kell gondolkodni, csak futni a csőpályákon és nyomni a tűzgombot, minden ki van jelezve, hogy mi a következő feladat.

    A hardverek minimum 4x-es gyorsuláson mentek keresztül, de a játékok nem követték ezt a fejlődést, sőt inkább visszafejlödtek, Bár némely ilyen hiba nem a hardverben vagy a softverben keresendő hanem a fejlesztök és az userek igényeiben.

Új hozzászólás Aktív témák