Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz GreenGoblin #3 üzenetére
Vagy jobban ráfeküdnek a hidrogén hajtásra ahogy azt teszik az alábbi gyártók:
"A BMW, a Honda, a Hyundai és a Toyota például komoly fantáziát lát a hidrogénnel üzemelő autókban, melyeket szintén villanymotorok hajtanak, ezek azonban nem hatalmas, nehéz és lassan tölthető akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát, hanem percek alatt megtankolható üzemanyagcellás rendszerből."
Forrás:
Se turbó, se kuplung: mennyivel kevesebb alkatrésszel mennek nagyot az elektromos autók?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
addikt
válasz GreenGoblin #224 üzenetére
Szerintem vannak élethelyzetek, amikor most is jobban megéri már. Például városba ha veszel egy Springet, otthon töltöd, akkor pár év alatt megtérülhet a felára az üzemanyagon, szervizen.
-
dj79
senior tag
válasz GreenGoblin #229 üzenetére
Még a ph fórumán is van olyan, akinek sikerült megvenni így egy dákeszt.
inkább lottóznia kellett volna, ugye, és akkor vehetett volna bármilyen Teslát isRolly: értékvesztést az elektromos esetében még középtávon sem lehet megjósolni, nagyban függ attól, hogy milyen fejlesztések történnek majd az akkuk terén. A másik dolog, hogy megérkeztünk ahhoz a ponthoz, amikor nyilvános töltőn töltve is jobb a matek, mint belső égésűvel.
[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
válasz GreenGoblin #231 üzenetére
Tavaly nem volt para a pályázat aki beadta 15-én az nyert (ismerősnek én szóltam, hogy be kéne adnia félután 4-kor adta be és nyert az ő pályázata is - én reggel 9kor adtam be). Idén már szarabb volt és ahogy nő az érdeklődés úgy fog egyre reménytelenebb lenni a pályázat.
(2020 előtt meg konkrétan nem fogyott el a 1,5 milliós Ft támogatási kerete fél év alatt...
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz GreenGoblin #231 üzenetére
Azért, mert valaki alkalmatlan/lusta arra, hogy utána járjon/tegyen valamit, amivel könnyebb lesz az élete, másnak még sikerülhet.
Az autós topikban megtalálható az egyén, pár napon belül veszi át a springet.Rolly: idén mintha meg sem hirdették volna a második részét amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz GreenGoblin #229 üzenetére
Mennyi? Öcsém eltankol 60 ezret egy hónapban munkába járásra. Egy elektromossal ez mennyi lenne? 10 ezer? Otthon tudna tölteni. Plusz a szerviz, egyebek.
-
addikt
válasz GreenGoblin #249 üzenetére
Én nem vagyok EV-s, egy 2.2-es turbódízelem van. Épp ezért kérem, hogy vezesd le nekem, miért nagyon sok év egy EV megtérülése. Spring listaára 6,5, támogatással 4. A benzines Sandero 3,5-től indul 65 lovas motorral, normálissal mondjuk 4-4,5. Ezekből az árakból induljunk ki szerintem.
De figyelj, senki sem mondja, hogy a 1,5 millás dízeled alternatívája az EV. Jellemzően új autókról beszélünk, EV-ből nincs is 15 éves még.
Ha valaki zöld akar lenni költözőn ki az erdőbe egy faházba. A panellakás meg a városi lét az nem volt sose zöld.
Uuu, ezért ezt így nemár! Pont a városokból lesznek kiszorítva nagyon hamar a belsőégésűek a brutális légszennyezettség miatt. BTW szerintem egyszer ugorj be Amszterdamba, ott már meglépték ezt rég. Sokkal jobb a levegő, mint nálunk.
[ Szerkesztve ]