- Hálózati / IP kamera
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Facebook és Messenger
- OpenWRT topic
- Mikrotik routerek
- Vírusirtó topic
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
Én szerintem többet nem rendelek ezektől semmit... 28-án reggel megrendeltem a 2 dolgot tőlük, volt raktáron is nekik belőle. Írták 10 nap a szállítási idő, hát mondom jó... Erre most szombaton hívom őket, hogy kéne csomagszám, hogy majd beszéljek a futárral nekem mikor jó a dolog. Nagy nehezen megkaptam, és megtudtam, hogy a 2 dolog egyik része már kiszállításra vár, a másik része nem, de hétfőre az is meg lesz a futárnál. Ugyebár mint kiderült hiába 2 részletben van feladva, a kézbesítés egyben lesz mivel össze tartozik.
Tegnap kb 2 órán keresztül nem sikerült az emagnál elérnem senkit... kíváncsi vagyok mi lesz a válasz.
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #103 üzenetére
Ja telefonon sem lehet már elérni őket... elég érdekes ez az egész.... lehet visszamondom az egészet aztán csináljanak vele amit akarnak. Lehet egy maga a rendelés menete jobb volt mint edigital esetében, de a kiszállítás illetve a raktáron nem lévő termékek eladása miatt ez sem jobb.
-
szabonagyur
félisten
válasz Kalandor #105 üzenetére
Nekem sem jött be, 28-án rendeltem, nem népszerű terméket, estére is volt még raktáron bőven a rendszerük szerint. 10 napot írtak, most sikerült elérnem őket... Központi hibára hivatkoznak, én meg azzal a lendülettel le is mondtam. Amennyi pénzt meg időt elcsesztem rájuk telefonálással annyival nem kaptam volna meg olcsóbban terméket. Megrendelem edgtlról és kész... Telefonos is ennyivel letudott, hogy tudnak a hibáról..mondom kösz....
Tudtam, hogy a garanciás ügyintézésük problémás lenne, nem is olyat rendeltem, de ez egy vicc...Ja és pár napja emailben meg a futárra mutogattak, hogy biztos annál van elkavarva...
-
szabonagyur
félisten
Helyzetem fokozódik....
Tehát miután nem akart megjönni a rendelés illetve nagy nehezen egyik telefonos ügyintéző megmondta, hogy a rendelt termék nem volt és nem is lesz így visszamondtam mindent...
Pár napra rá jött az email, hogy amit akkor kaptam volna kedvezményt, kb. 4900 Ft-ot megkapom ajándékkártyán, ne neten rendeljem meg, hanem közvetlenül az ügyintézőnek küldjem a linket a termékről.
Termék kiválasztása nagy nehezen megtörtént, küldtem is a linket, végére direkt odabiggyesztve a kérdést: minden rendben lesz? Visszajelzést kérek.
Visszajelzés meg is történt 2 helyről, a rendszer hozzáadta a rendelést a nevemhez, illetve az ügyintéző részéről is, hogy mivel a kinézett termék nem eMag, hanem eBolt így arra nem érvényes a kupon válasszak mást.
Egyből írtam is vissza, hogy rendben választok másikat, a terméket meg töröljék ki a nevem alól, jött is a válasz, hogy már törölték is, tévedés.
Ez volt lassan egy hete, erre jön az SMS, hogy ez az utolsó terméket mindjárt hozzá a futár, ma délután.
Na ez aztán az ügyintézés.... futárnak szóltam ki ne hozza, nem veszem át, illetve ügyintézőnek írtam csatolva a korábbi beszélgetést, hogy ez törölve lett illetve milyen hozzáállás ez.