Új hozzászólás Aktív témák

  • #32577792

    törölt tag

    Akkor legyen itt a saját tapasztalatom: Egyszer megrendeltem egy Motorola XT1068 telefont fehér színben. Mivel raktáron nem volt, ajánlatot kértem és facen 3-4 nap beszerzést írtak. Megrendeltem, utaltam. Ezek után ismét kérdeztem, mikorra várható? 1 héten belül szállítják, így oké. 1 hét után a rendelésem még beszerzés alatt volt, többszöri levelezés után benyögték, hogy csak 2-3 hét mire ezt a színt betudják szerezni. Ekkor elálltam a megrendeléstől és kértem vissza a pénzt. Na ez már ismét napokat vett igénybe mire visszakaptam.
    Azt fontos tudni, hogy nem hazai banktól jött a pénz..
    ------

    Fekete péntek. Kettő tételt rendeltem, tanulva az előző esetben, utánvétes megrendeléssel. A meglepetés akkor ért, mikor DPD nevezetű "futárcég" nyomkövetőjén 2 ragszám szerepelt. Ennek lesz még később vonzata.
    1 hét után futár telefonál, hogy 20-30 perc és nálunk van a csomaggal..
    Hát nem tudok minden nap otthon ülni, és várni rájuk. Így visszavitte és majd legközelebb és elköszönt..
    Következő munkanap ismét telefon, ismét 20-30 perc és ott. Rohantam haza, hogy otthon legyek. Jött, átadott 2 csomagot, fizettem, a visszajárót nagyvonalúan zsebben hagyta. Nem nagy pénz, de már kifizettem a termékkel a kiszállítási költséget.

    ----

    Fiam rendelt karácsonyra.
    Mai napig nincs kiszállítva, minden nap ígéri dpd nevű lúzercég, hogy szállítják. Hazudnak.
    Emag: rosszul adott meg tételszámot és/vagy címet. Jeleztük, javították, de továbbra is 3 tételt várnak a 2 hete ott lévő kettő helyett, ami a rendelt mennyiség. emag nem válaszol semmi megkeresésre.

    Egyik céget sem javaslom senkinek.

    Aki szeretné megosztani negatív történetét emag/dpd párosról:

    [ Módosította: CoolMan ]

Új hozzászólás Aktív témák