Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz #96851200 #19 üzenetére
Öööööö. És mennyit fizetsz ezért a "kielégítő" szolgáltatásért?
(#8) MrSimon:
Csak a 4-es ("Azt mondd Vandának, hogy mit akarsz.") és a 6-os ("A Telekom szolgáltató, ergo pénzügyi érdeke, hogy szolgáltatást jó minőségben minél több embernek adhasson.") pontokban felvetett gondolatokra reagálnék 1-1 kis példával.Volt egy kis közjátékom Vandával (még valamikor év közben), és nem volt hajlandó megérteni, hogy mit szeretnék. Hiába mondtam a saját szavaimmal, hogy mi a gond, nem akarta megérteni. Már nem emlékszem, hogyan kerültem ügyintézőhöz, de arra emlékszem, hogy nem volt egyszerű. Vagyis lehet, kellene egy 'Használati utasítás Vandához'-szerű valami, ahol lehetne tudni, hogy bizonyos dolgok esetén milyen hívószavakat kell(-ene/-ett volna) használni, hogy gyorsan és pontosan eljussunk oda, ahová szeretnénk.
Másik: hibabejelentés régebben volt az appban (igaz, még bétás állapotban, de működött), még talán a honlapon is; de eltűntek. Mindenhol csak a telefonos ügyfélszolgálatra irányítanak. Még amikor bent voltam a saját boltjukban, akkor is azt mondták, hogy 'Telefonos ügyfélszolgálat.'. Amikor a telefonomat akartam unlock-oltatni (szolgáltató-függetleníttetni), és a megkapott kóddal nem működött az unlock (a honlapon lévő infók alapján csináltam mindent - az egyik telefonnál ment rendesen, a másiknál nem), majd bementem, hogy mit lehet csinálni, ismét csak jött a 'Telefonos ügyfélszolgálat.' reakció. Vagyis ha szerinted ez egy 21. századi nagycég ügyfélközpontú politikája, akkor szerintem valamit nagyon gyorsan át kellene ott gondolni, és valakit nagyon gyorsan el kellene onnan küldeni.