Új hozzászólás Aktív témák

  • Joci10

    őstag

    válasz #96851200 #19 üzenetére

    Öööööö. És mennyit fizetsz ezért a "kielégítő" szolgáltatásért? :DD

    (#8) MrSimon:
    Csak a 4-es ("Azt mondd Vandának, hogy mit akarsz.") és a 6-os ("A Telekom szolgáltató, ergo pénzügyi érdeke, hogy szolgáltatást jó minőségben minél több embernek adhasson.") pontokban felvetett gondolatokra reagálnék 1-1 kis példával.

    Volt egy kis közjátékom Vandával (még valamikor év közben), és nem volt hajlandó megérteni, hogy mit szeretnék. Hiába mondtam a saját szavaimmal, hogy mi a gond, nem akarta megérteni. Már nem emlékszem, hogyan kerültem ügyintézőhöz, de arra emlékszem, hogy nem volt egyszerű. Vagyis lehet, kellene egy 'Használati utasítás Vandához'-szerű valami, ahol lehetne tudni, hogy bizonyos dolgok esetén milyen hívószavakat kell(-ene/-ett volna) használni, hogy gyorsan és pontosan eljussunk oda, ahová szeretnénk.

    Másik: hibabejelentés régebben volt az appban (igaz, még bétás állapotban, de működött), még talán a honlapon is; de eltűntek. Mindenhol csak a telefonos ügyfélszolgálatra irányítanak. Még amikor bent voltam a saját boltjukban, akkor is azt mondták, hogy 'Telefonos ügyfélszolgálat.'. Amikor a telefonomat akartam unlock-oltatni (szolgáltató-függetleníttetni), és a megkapott kóddal nem működött az unlock (a honlapon lévő infók alapján csináltam mindent - az egyik telefonnál ment rendesen, a másiknál nem), majd bementem, hogy mit lehet csinálni, ismét csak jött a 'Telefonos ügyfélszolgálat.' reakció. Vagyis ha szerinted ez egy 21. századi nagycég ügyfélközpontú politikája, akkor szerintem valamit nagyon gyorsan át kellene ott gondolni, és valakit nagyon gyorsan el kellene onnan küldeni.

Új hozzászólás Aktív témák