Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HuMarc

    addikt

    válasz Narxis #2 üzenetére

    Miért is? Olyan gimibe járok, ahol 50-ből 49 teremben van interaktív tábla + egy laptop, amiről ezt irányítani lehet. (Az ilyen felezett méretű, nyelvórás termekben nincs egyedül). Matekon, fizikán, magyaron, törin füzetbe írunk és kész. A tanár a táblára ír, mi meg füzetbe. A többi órának azért általában szerves része az interaktív tábla, de pl. az informatikát kifejezetten nem szeretem,pedig ott mindenki előtt van egy gép. Jó nem olyan, mint a képeken, de egy használható Win7-es gép. És mégsem szeretem az órát.

    Szvsz sokkal fontosabb, hogy egy iskolában jó tanárok tanítsanak, minthogy ilyen meg olyan profi felszerelésük legyen. És persze tök buli, hogy ilyen állati Samsung tablet, meg hangrendszer meg tévé, csak ez ezer lehetőség arra, hogy a gyerek másra figyeljen. És oké, van csúcstechnika. Oké, vannak jó tanárok. De ha némely gyerek jobban kezeli ezeket a kütyüket, mint a tanárok (amivel már nemegyszer találkoztam), akkor nem is lesz kihasználva ez a rengeteg lehetőség, írhatnak az ELTE szakemberei akármilyen tantervet.

    Persze úgy tűnhet, hogy technika-ellenes vagyok, meg minden, de nem, szerintem igenis meg lehet találni ezeknek az eszközöknek a legoptimálisabb felhasználási módjait, de nem hiszem, hogy ha így nézne ki minden iskola, attól a gyerekek okosabbak lennének.

    Persze a cikkben felnőttképzésről, illetve együttműködésről van szó a közeli általános iskolával, és ebben látom is azt, hogy ennek tényleg van értelme, pl. egy számítástechnika óra tényleg jobb lehet, ha nem őskövületeken, hanem csúcsmodern cuccokon, meg high-end hangrendszeren lehessen tanulni mindenféle érdekességet (ami köszönőviszonyban nincs a kerettantervvel :U ).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák