- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Freemail
- Gmail
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz tha_answer #148 üzenetére
Amióta villanyautóm van (kb másfél éve), a 80k megtett Kilométer alatt kevesebb időm ment el üzemanyag vételezéssel, mint előtte ugyanannyi úton.
Arról nem beszélve, hogy mennyivel többet tudtam dolgozni menet közben.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
tha_answer
őstag
válasz #54625216 #149 üzenetére
ofcourse h nem kovetkezik, de elegge valoszinutlen h az lenne, eleg nagy a kozos pont a sikeres gigacegek s sikeres darpa projectek kozott.
lasd internet meg a rajta felnovo cegek.elegge erzelmi kerdesnek tunik mert itt ugranak rogton ha nehanyan barmi rosszat illletve meg rosszat se kell mondani eleg megkerdojelezni hogy tenyleg gamechanger-e.
jelen esetben inkabb tunik a gigapress egy jo uzleti elonynek mint gamechangernek es ezt csak valoszinusiti h a darpa se harapott ra. erre harapni total erzelmi kerdes.[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
-
titán
válasz tha_answer #153 üzenetére
Most akkor számít az idő, vagy nem, vagy pedig csak a speciálisan pántlikázott idő számít, amiről azt gondolom, hogy az én igazságomat támasztja alá? (Egyébként vicces, de legtöbbször a villámtöltésekkel együtt is gyorsabb, mint kúton. Szoktam figyelni, hogy hamarabb megyek tovább, mint aki beáll tankolni.)
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
tha_answer
őstag
az autozas lenyege az akkor amikor akarom elerhetosege.
Te csavartad ugy hogy hoztal olyan felhasznalasi modot ahol lehet ellensulyozni ezt a hatranyt.
pontosabban csak alatamasztod: mivel akkor amikor akarod legyen menetkesz az auto ezert toltogetve van.szerencses vagy.
[ Szerkesztve ]
-
Pingüino
senior tag
válasz tha_answer #155 üzenetére
Ha ragaszkodsz ahhoz, hogy az autó lényege az "akkor, amikor akarom", akkor van egy rossz hírem számodra. A környezetvédelmi törekvések ezt a mentalitást nagyon hamar felül fogják írni. És nem azért, mert az akkumulátor technológia erre képes, hanem azért mert ha 5 perc alatt teletölthető lenne egy villanyautó, akkor is radikális változások következnének. Nemsokára eljön az autómegosztás kora. Nekem sem tetszik, mert erősen saját autó párti vagyok, de akkor is ez lesz. Szóval kezdj el barátkozni a gondolattal.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz tha_answer #152 üzenetére
Mit is írtál?
"ha a leghatekonyabb az egybenpreseles lenne, a hadsereg azt alkalmazna."
Tehát nem az volt a kérdés, hogy gamechanger-e vagy akármi, hanem hogy hatékonyabb-e, mint az autóiparban jelenleg használt technológiák és ezt cáfolja-e az a tény, hogy a hadsereg (még) nem alkalmazza. Amikor rámutattam az érvelésed logikátlanságára, további érvelési hibák sorozatába bonyolódtál bele, majd azzal terelsz, hogy másokat vádolsz érzelmi elfogultsággal, miközben itt nyilvánvalóan egyedül Te csinálsz érzelmi kérdést az ügyből, mi csak az érveid komolytalanságán szórakozunk.
-
titán
válasz tha_answer #155 üzenetére
Milyen felhasználási módot hoztam? Nem is írtam felhasználási módot.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
tha_answer
őstag
válasz #54625216 #157 üzenetére
jajj.
nem.
a sorok kozt van egyfajta omlenges h musk igy tesla igy stb.
erre hoztam hogyha akkora kiraly ez a dolog akkor az felkeltette volna a figyelmet a darpanak mert a hadsereg a logisztikai elonybol nagyon de nagyon jol jar.mivel nem keltette fel a darpa figyelmet ezert valoszinuleg nem akkora gamechanger.
ennyi. nemtobb. faj? engem nemzavar.
az h ki mennyire erzelmi, kettonk kozul nem en ugrok barmire ami rossz fenyt vethetne muskra.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz tha_answer #159 üzenetére
Látom csak nem fér a fejedbe, hogy az, hogy a darpa mit nem támogat, az az égvilágon semmiben nem jellemzi az adott ötlet működőképességét.
Lehet, hogy azért nem támogatja, mert sosem pályáztak darpa támogatásra.
Vagy a fejlesztési időszakban a darpa költségkeretét már lefoglalták más projektekre és mire lett volna szabad forrás, már kifejlesztették magánerőből.
És így tovább, n +1 oka lehet.
Egyszerűen az érvelésed logikailag hibás.Hogy egyébként a technológia gamechanger-e, az majd kiderül a gyakorlatban, ez nem valószínűség kérdése.
Akinek meg itt egyáltalán fájhat valami, az Te lehetsz, mert századjára futsz fejjel a falnak, de csak nem bírsz leállni. -
tha_answer
őstag
válasz #54625216 #161 üzenetére
ezt irtam eredetileg:
"Tehat ertsd: ha ez akkora hudefasza megoldas lenne vmi gamechanger problemara akkor a darpa vszeg kiirja azaz felhivja ra a figyelmet es megfinanszirozza espervagy beszall"mit is jelent ez? az h a darpa szerint ez egy valos problema aminek a megoldasa gamechanger lehet. mivel ki se irtak erre palyazatot igy vszeg nem gamechanger.
tehat nem akkora problema aminek a megoldasa omlengest kellene h kivaltson.
jaja h egy klasszikust idezzek: a logikam kikezdhetetlen.
nem attol lesz egy talalmany hasznos hogy q1es iratokban jelenik meg meg idezik hanem ez csak kovetkezmenye h nagy valoszinuseggel hasznos.
tehat nem attol lesz vmi gamechanger mert darpa hanem azert keltette fel a figyelmet a darpanak mert gamechangernek iteli a problema megoldasat.
termeszetesen lehet olyan hatoanyag roppant hasznos ami nem q1es cikkek szereploje, es lehet q1es cikekben is oltari baromsag. de nemjellenzo. a darpa nem mas mint indikator. ahogy a q1es folyoiratok is.
ennek semmi koze a logikahoz. nice try.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz tha_answer #160 üzenetére
Én home office-ozok, nem munkába járok vele. Illetve szükség szerint megyek vele munkaügyben országszerte. Országon belül nem nagyon van olyan hely, ahova nem tudok úgy elmenni, hogy egy max 10 perces töltéssel ne tudjak visszajönni. És én sr+-t használok, ha lr volna, mindenhonnan hazajönne "egy seggel".
Létezik olyan, akinek nem megfelelő opció ("egy seggel megyek Új Zélandra"), de ez nagyon szűk réteg, lévén, hogy az autók átlag futásteljesítménye évi 15k (nálam 50-60k). Szóval nem én hoztam különleges esetet, ahol jól használható, hanem te igyekeztél olyat találni, ahol nem. Létezik ilyen, de a statisztikák alapján ez ~5%. Nekik nem tökéletes választás. De te a témát a minőséggel kapcsolatos beszélgetésbe fűzted be, amit máig sem értek, hogy sikerült.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#54625216
törölt tag
válasz tha_answer #162 üzenetére
"az h a darpa szerint ez egy valos problema aminek a megoldasa gamechanger lehet. mivel ki se irtak erre palyazatot igy vszeg nem gamechanger."
Először is olyan nincs, hogy valami valószínűleg gamechanger. Vagy az, vagy nem az, ami a gyakorlatban derülhet csak ki.
Az pedig, hogy valamire a darpa nem ír ki pályázatot, semmilyen módon nem indikálja, hogy az adott technológia ne lenne hatékony.
A "kikezdhetetlen" logikád egyenesen agyrém.Maradjunk annyiban, hogy az eredeti mondatod:
"ha a leghatekonyabb az egybenpreseles lenne, a hadsereg azt alkalmazna."
nettó hülyeség, mert egyrészt nem tudhatod, hogy a hadsereg mit gondol róla, másrészt nem tudhatod, hogy egy darpa pályázat kiírásának mik a feltételei, ez így csak szimpla találgatás és feltételezés, de ha be is jönne, logikailag akkor sem következne mindebből, hogy az egyben préselés ne lenne hatékony.
[ Szerkesztve ]
-
tha_answer
őstag
válasz #54625216 #164 üzenetére
"agyrém"
szamodra. perszehogyaz hiszen telibeveri a nagyon helyes formallogikai kovetkezteteseidet. csak ennek semmi koze a formallogikahoz. ha ebben a vonatkozassal igaz lenne amit mondasz akkor kidobhatnank a tudomanyos lapokat is kis tulzassal."leghatekonyabb"
" egyben préselés ne lenne hatékony. ne lenne hatékony."
aha. tehat vmi leghatekonyabb akkor mas automatikusan nem hatekony. viilagos. a bugatti veyronon kivul gyors auto nemletezik. ugye ezt Te se hiszed el? -
#54625216
törölt tag
válasz tha_answer #165 üzenetére
Ember, azzal kezdted az egész vitát, hogy szerinted a Tesla egybeöntött alváza környezetszennyező és maga a gyártási eljárás nem hatékony.
Ezeket az állításaidat nem tudtad racionális érvekkel alátámasztani, hanem amikor rámutatnak az érveid logikai hiányosságaira, akkor random hangulatkeltő benyögésekkel terelsz és érzelmi elfogultsággal vádolod a másikat.
Úgyhogy összefoglalásként:
1. A Tesla egybe öntött alváza nem környezetszennyezőbb más megoldásnál, mert még ha az egész alkatrészt minden meghibásodás esetén újraöntik, az akkor is kevesebb környezetszennyezéssel jár, mintha több alkatrészből raknák össze és alkalmanként csak egy-egy alkatrészt cserélnének. Ez logikusan következik abból, hogy a több beszállítótól származó több alkatrész mindig környezetszennyezőbb megoldás a kevesebb alkatrésznél függetlenül az iparágtól és a javítások mértékétől.
2. Azt, hogy az eljárás nem hatékony semmivel sem tudtad bizonyítani, mivel az egyetlen érved, mely szerint a hadsereg nem ezt a gyártástechnológiát használja ezt az állítást semmilyen módon nem támasztja alá, sőt röhejesen logikátlan, amelyet még kínosabb logikai bakugrásokkal és érvelési hibákkal tetéztél.
-
tha_answer
őstag
okay. zarjuk rovidre:
mennyi ido feltolteni az akksit? legyen 20-80, ne teljesen.
legjobb esetben 20p. akksidegradaciotol tekintsunk el. fogyasztoi tarsadalom, elso tulaj ugyse foglalkozik vele, vedjuk a kornyezetet ugye.
https://pod-point.com/guides/vehicles/tesla/2021/model-3mennyi ido teletankolni egy 80 literes tankot?
mielott formallogika kollega levezetne, hogy miert nem kovetkezik hogy ha vmi gyorsabban tankolhato akkor annak nagyobb az energiasurusege, ugye tudjuk h mennyi egy liternyi akksihelyre es egy liternyi tankhelyre beteheto uzemanyag energiamennyisge kozti kulonbseg?luxusrol volt szo. az ido is luxussa valik a mai vilagban.
-
tha_answer
őstag
válasz #54625216 #166 üzenetére
mar megint levegobe kardozol.
"Ember, azzal kezdted az egész vitát, hogy szerinted a Tesla egybeöntött alváza környezetszennyező"
""kevesebb alkatrész minden iparágban kevésbé környezetszennyező "
igazad van. komolyan mondom.""
mint latod, en mar regen belattam hogy rosszul gondoltam h kornyezetszennyezo, es igazat is adtam rengeteg hszel korabban.Te porogsz azon h le mertem irni h az indikatorok alapjan nem biztos ,hogy true gamechanger.
[ Szerkesztve ]
-
Pingüino
senior tag
válasz tha_answer #167 üzenetére
Már csak azt vedd bele a képletbe, hogy hány embert érdekel, hogy 10 vagy 20 perc feltölteni az autót, meg hányan vannak, akik 1000 kilométert megállás nélkül akarnak levezetni, pisi szünet, meg kinyújtózás nélkül, és ha ezt figyelembe veszed, akkor máris irrelevánssá válik az érvelésed.
Ja, hogy te csak azt veszed figyelembe, ami a te érvedet igazolja? Én kérek elnézést.
-
titán
válasz tha_answer #167 üzenetére
De én soha sem töltök 20-80-ig. 5-35-ig töltök (5 perc, 75kW-tal 8, 50kW-tal 13), hiszen nincs olyan, hogy Magyarországon belül bárhova menjek, és ne érjek haza tele+25%-kal.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#54625216
törölt tag
válasz tha_answer #168 üzenetére
"Te porogsz azon h le mertem irni h az indikatorok alapjan nem biztos ,hogy true gamechanger."
Én azon "pörgök", hogy ezt az állításodat nem tudtad érvekkel alátámasztani.
-
tha_answer
őstag
válasz #54625216 #171 üzenetére
gyozd meg a kockazati tokebefektoket h igazabol a logika szabalyai szerint nem bizonyit semmit hogy q1es lapok cikkeznek arrol a hatoanyagrol amibe eppen beszallni akarnak.
gyozd meg a tozsdet h attol hogy meg engedelyt kapott egy uj szer abbol meg nem kovetkezik logikailag hogy hatasos. have fun.az iphone alkatraszeinek alapjai tulnyomo tobbsege darpakiirasespervagyfundos. a gigapress nem. deal with it.
[ Szerkesztve ]
-
titán
-
#54625216
törölt tag
válasz tha_answer #173 üzenetére
"gyozd meg a kockazati tokebefektoket h igazabol a logika szabalyai szerint nem bizonyit semmit hogy q1es lapok cikkeznek arrol a hatoanyagrol amibe eppen beszallni akarnak."
Ez szalmabáb érvelés, mert én nem azt állítottam, hogy a darpa támogatás nem indikátora egy fejlesztés jelentőségének, hanem azt, hogy a darpa támogatás hiánya nem indikátora egy fejlesztés jelentéktelenségének.
A két állítás között alapvető logikai különbség van, mivel a darpa által támogatott fejlesztések csak részhalmaza a jelentős fejlesztések halmazának, azaz míg a darpa támogatás bizonyíthatja egy fejlesztés fontosságát, a hiánya az égvilágon nem bizonyít semmit.Azaz ebből a mondatodból sem következik semmi a gigapress hatékonyságára vagy jelentőségére nézve:
"az iphone alkatraszeinek alapjai tulnyomo tobbsege darpakiirasespervagyfundos. a gigapress nem"
-
-
nagyúr
válasz tha_answer #178 üzenetére
mondanal olyan sziliciumvolgyi fejlesztest aminek nincs koze a darpahoz es vilagsiker lett?
Tesla?Amúgy rossz a logikád. A fény hiánya egy lámpa esetén, amikor amúgy tele van lámpával a szoba, valóban nem indikátora annak, hogy milyen sötét van. Inkább azon múlik, hogy a többi 25 lámpából mennyi világít. Így párhuzamos a darpa támogatással. Mindent azért nem támogat a darpa sem, függetlenül attól, hogy sikeres lett vagy sem...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
#54625216
törölt tag
válasz tha_answer #178 üzenetére
"jaja, a feny hianya nem indikator arra hogy milyen sotet van."
Látom továbbra is kihívást jelent a logika: a megvilágított és megvilágítatlan felületek nem részhalmazai egymásnak.
Ezzel szemben:
"a darpa által támogatott fejlesztések csak részhalmaza a jelentős fejlesztések halmazának"De látom így leírva nem megy, ezért a kedvedért lerajzolom:
Tehát adott az összes fejlesztés halmaza, amelynek részhalmaza a jelentős fejlesztéseké, a darpa által támogatottak pedig az összes fejlesztésnek és a jelentős fejlesztéseknek is részhalmaza. Ebből következik, hogy ha valamit támogat a darpa, az jelentős, ha viszont nem támogatja, akkor vagy jelentős vagy nem, azt magából a tényből nem lehet megállapítani.
Ezért hülyeség egy fejlesztést jelentéktelennek minősíteni pusztán az alapján, hogy nem támogatja a darpa. -
nagyúr
válasz tha_answer #182 üzenetére
A teslaban csak csip van? A csiptől olyan sikeres, amilyen?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
tha_answer
őstag
válasz #54625216 #181 üzenetére
"Látom továbbra is kihívást jelent a logika:"
Anakint tudnam idezni"Látom továbbra is kihívást jelent a logika: a megvilágított és megvilágítatlan felületek nem részhalmazai egymásnak."
ott a smajli a vegen, de elegansan lehagytad. ha igy idezel barmilyen tanulmanyban az nem jo.latom beakadt a jelentos nem jelentos.
a darpasok kulcsjelentoseguek a tobbi meg csak jelentos. boldog vagy? tehat a gigapress nem kulcsjelentosegu. jajj musk fenye serult
termeszetesen erre is felhuzhatod a hogy nem reszhalmaza, reszhalmaza.mondom, zarjuk rovidre a valo eletbol: egy fejlesztes aminek nincs koze a darpahoz es vilagsiker.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tha_answer #185 üzenetére
Oké, de akkor a préselveöntő kolosszus is darpás, hisz abban is van csip...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz tha_answer #187 üzenetére
Azért van ott még pár dolog, legfőképp a gyártási költségek leszorítása (főleg az akksié, na meg hamarosan az egybeöntött alvázé).
Elektronika csak a jövőnek készül, mert Musk nagyon hisz benne, hogy az önvezetés a jövő.
Ha nem tennének bele semmi önvezetéshez szükséges drága elektonikát, hanem valami fapados, max távolságtartó tempomat bonyolultságú cuccot, és emiatt olcsóbban adná, még sikeresebb lenne...Aki él és nem boldog, az téved!
-
tha_answer
őstag
persze 100 usdvel kevesebb koltseg. ami innovacio. itt a vita a hatarvonalak felallitasan megy. a kollega szerint nem a darpa mondja meg hogy mi a jelentos es a nem jelentos.
ami tenyszeruen igy van, ezt nem vitatta senki. a valo elet meg mas.de a tesla a teljesitmenyelektronikaja miatt tesla, amit a vilag osszes autogyara elismer.
te is azert veszed meg mert ugy adja le a teljesitmenyt ahogy. (hatekony, terhelheto, stb)
teljesitmenyelektronika alatt nem fingoprogramok kiszolgalasat ertem. hanem ami kiveszi meg belerakja a toltest az akksiba.szoval a valo eletben nagyon ugy nez ki hogy a darpa szimata elso osztalyu es ritkan teved gamechanger fieldek es termekek kivalasztasaban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tha_answer #189 üzenetére
Hát pedig nagyon úgy néz ki, hogy a darpa csúnyán lemaradt erről az egybeöntős cuccról. Nagyobb dolog, mint bármi, amit eddig az autógyártásban kitaláltak, az összes többi gyártó a saját alváz gyártó hegesztőrobotjaival együtt max egy lépésre van a T-modelltől, a Tesla meg kilométerekre jár. Kb. 10-15 év, és komoly gyártó nem is fog mással gyártani, le fogják utánozni, mert nem tehetnek mást...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz tha_answer #191 üzenetére
Én biztos nem azért veszem meg, mert milyen benne az elektronika. Teslát azért vennék (ha vennék, mert nem, ha lenne "analóg" elektromos autó, én olyat vennék inkább...), mert olcsóbb (ár/érték arányban), mint bármelyik másik.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Pingüino
senior tag
válasz tha_answer #175 üzenetére
Pont jó, hogy felhoztad a kötött pályás közlekedést, mert az az egyetlen, ami ha menet közben is vételezi az áramot, akkor bármilyen messzire elmegy. Eszerint a te logikáddal az összes autó szar, mert ezt nem tudják, és hát univerzális szabály, hogy minél többet kell elmenni, úgy pedig a kötött pályás járművel semmi sem tud versenyezni.
Hagyjuk már. Meg kell nézni az átlag felhasználói igényeket. Az emberek 90%-a baromira nem 1000 kilométerekre jár, pláne nem megállás nélkül. A legtöbb ember igényét tökéletesen kielégítik a mai villanyautók. Akiét nem, az nem fog olyat venni, de miattuk ne mondjuk már, hogy akkor az szar. Viccet csinálsz magadból, komolyan mondom. -
Pingüino
senior tag
válasz tha_answer #193 üzenetére
De leragadtál ennél a fingó programnál is.
Bírom, mikor az okoskodók a leglényegtelenebb dolgokat tudják kiemelni, majd arra érvelést felépíteni. Úgy csinálsz, mintha erre a funkcióra valami nagy hype-ot építettek volna fel, pedig azt is csak a youtuberektől tudod, hogy egyáltalán benne van. -
tha_answer
őstag
válasz Pingüino #194 üzenetére
az emeberek azert vesznek autot mert kotott palyan akarnak menni. seems legit.
senki nem mondta h szar. csak annyit h bizonyos helyzetekben elegge kompromisszumos. vki el vele, vki probalja elvenni az elet mintha nem lenne, vki meg azt mondja h majd akkor jojjenek mikor karosodas nelkul lehet fullra tolteni tankot percek alatt.
a kotott palyara rohadtul nem igaz az akkor amikor akarod.
-
Pingüino
senior tag
válasz tha_answer #196 üzenetére
Csak azt nem érted meg ebben, hogy olyan elvárást akarsz támasztani, ami az emberek jelentéktelen részét érinti ténylegesen. Persze ennél többen panaszkodnak miatta, de csak azért, mert azt hiszik, hogy olyanra van szükségük, amire valójában nincs. Ez az "5 perc alatt 1000 kilométerre elég áramot akarok betölteni" akkora egy nettó baromság, hogy még leírni is fáj. Az emberek közel 100%-a (azért vannak kivételek, de elhanyagolható mennyiségben) egy hosszabb úton simán megáll 100-200-300 kilométerenként, mert vizelnie kell, vagy elgémberedett, vagy már belefásult a monotonitásba, és elkezdett lankadni a figyelme. Ilyenkor ha nem random helyen állsz meg, hanem okosan megválasztod, hogy olyan helyen tartsd a pihenő időt, ahol töltő is van, akkor simán észre sem fogod venni, hogy nem benzinessel, hanem villanyossal mész. És ezt nem én mondom, hanem olyan youtuberek, akik azzal foglalkoznak, hogy ilyen úti teszteket végeznek. Konkrétan többször kell megállni személyes okokból, mint azt az autó töltése indokolná. És ha akkor viszont rátöltessz, akkor már azért külön nem fog kelleni megállnod.
Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy előbb-utóbb mindenképpen át kell térnie mindenkinek villanyosra, mert a belső égésű motoros autók gyártása max. 15-20 éven belül mindenhol meg fog szűnni, vagyis még a mi életünkben kikopnak a használt piacról is. 5 perc alatt 1000 kilométerre elég áramot meg soha nem fogsz betölteni egy villanyautóba, mert a hálózat sem bírna el akkora áramleadást, meg a töltőkábel is combnyi vastag lenne. Egy korábbi hozzászólásban is mondtam már, csak akkor az autómegosztással kapcsolatban, de itt is megismétlem. Kezdj el barátkozni a gondolattal, hogy ez van, ezt kell szeretni. Meg kell tanulnod ésszel közlekedni, mert hamarosan ész nélkül nem fogsz tudni. -
tha_answer
őstag
válasz Pingüino #198 üzenetére
100kmerenkent megallni, az aztan az esszel valo kozlekedes. ^^.
"belső égésű motoros autók gyártása max. 15-20 éven belül mindenhol meg fog szűnni, "
aha. majd ha a mento meg tuzoltoauto atall ra.
baleset van es epp tolt... tuz van es epp tolton van... ugye nem?[ Szerkesztve ]
-
Pingüino
senior tag
válasz tha_answer #199 üzenetére
Látom, szokás szerint sikerült kifacsarnod a dolgokat.
A 100-200-300 nem egyelő a 100-al. Nemtől, kortól, húgyhólyag mérettől, és még nagyon sokmindentől függ, hogy ez kinél mennyi, de néhány száz kilométerenként mindenki meg fog állni. Pláne, ha gyerek is van a kocsiban.
Konkrétan sorban jelentik be a cégek, hogy 2030-2035-től nem gyártanak belső égésű motoros autót. Biztosan lesz olyan kisebb cég, ami húzza még pár évig, de 20 év múlva te már biztos, hogy nem veszel új belső égésű motoros autót, max. használtat. Na meg több európai országban konkrétan már elkezdték a nagyvárosokból kitiltani a régi belső égésű motoros autókat. Szóval még ha meg is veszed, akkor sem lesz jó semmire. Kicsit járj utána a témának, meg fogsz lepődni, milyen törvények születtek már eddig, és milyenek vannak még kilátásban a közeljövőben. Aztán az I-re majd az teszi fel a pontot, mikor az EU konkrétan betiltja a belső égésű motoros autók értékesítését. Most biztos hülyének nézel, de nézz utána, tervbe van véve, csak még a dátum nem végleges. Elvileg egy 2045-ös dátumról szólnak a pletykák. Aztán attól függően, hogy milyen ütemben terjednek a villanyautók, ez lehet több is, kevesebb is, de az 100%, hogy be fog következni.
A mentők és a tűzoltók meg nem több száz kilométerekre járnak, mivel gyorsan a helyszínre kell érniük. Akkora autók alá fér akkora akkupakk, hogy egész nap furikázhatnának töltés nélkül, ha akarnak. Szóval megint sikerült iszonyat égő példát találnod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- Fujitsu PRIMERGY RX1330 M3 Garanciával
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- Ryzen 5 2600////5500XT///16GB////250GB+1TB
- Új! GAMER PC - RTX 4060 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD