- TP-LINK routerek
- Joomla! topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criminalhdz
csendes tag
válasz huskydog17 #27 üzenetére
Totál logikus következtetés. Szerintem a Sony is pénzelhette őket keményen az AMD-vel egyetemben, hogy launch-ra valamit összedobjanak közösen, mert a Godfall, mint launch cím szerintem hulla gyenge, a DS remake egy fokkal jobb, de az is réteggém.. Azaz van egy címük launch-ra, ami értékelhető (számomra nem az, de az megint más). Így kellett valamit tolniuk a népnek, de szerintem a PS5 indulása is egy raklapnyi szarral ér fel.
-
SindaNarmo
tag
válasz huskydog17 #27 üzenetére
Nem tudom, én nem így értelmezem a helyzetet.
Godfall: hoztak egy döntést, ami túl sok erőforrást igényel (memória), AMD-nél kéznél volt megoldás (nem standard), NV-nél még dolgozni kell vele. Ezek nélkül is futna mind a kettőn csak kérdéses a teljesítmény
CP: Itt is mind a kettőn futna mivel szabványt használ, csak túl lőtték az RT-t, és az NV-k is kb DLSS-sel tudnak jó sebességet produkálni (csak a kommentekből következtettem erre). DLSS-nem általános szabvány. Szóval itt is a teljesítmény a kérdés, ha engedik.Szóval mind két esetben a fejlesztők választottak olyan utat, ami problémához vezet, és valahogy meg kell kerülni a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz huskydog17 #27 üzenetére
Alapvetően jó és korrekt elemzés, főleg a Godfall @Ph! reprezentáció mókás.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #27 üzenetére
Nem véletlen. Ahogy #29 SindaNarmo is írta a probléma a memóriafelhasználás. Szabványos szinten ez egészen durva lehet sugárkövetésnél. A Godfall fejlesztői választottak egy olyan implementációt, aminek nem kell 18-20 GB VRAM. Ha most ezt megcsinálják a szabványosan, akkor mivel vannak előrébb? Be tudod kapcsolni, de a kártyák döntő többségén nincs ennyi VRAM.
Ahogy írtam itt sem volt kötelező kizárni a játékosokat. Kizárta volna őket a VRAM kapacitása. De ezt hülyeség bevállalni, nem létező hardverekre felesleges implementációt fejleszteni. Ezen most sírhatsz hónapokig, de a Microsoft gondolhatott volna arra, hogy ha sokáig lövöd a sugarakat, akkor bizony nagy probléma lesz, hogy a LOD-ot a sugár kilövésekor meg kell határozni.
Olvasd el még egyszer. A DXR 1.0-t és az 1.1-et nem fogják sokszor kombinálni. Nincs különösebb haszna. Vagy az egyik rendszert használják, vagy a másikat. Ha kombinálod, akkor sok munka lesz vele, miközben az előnyei igencsak megkérdőjelezhetők. Vannak, csak a befektetett munkához képest jelentéktelenek.
Semmi akadálya nincs annak, hogy a DXR 1.1-et használják a fejlesztők. Ha a Godfallra gondolsz, akkor ott azért döntöttek így, mert úgy sem tudnád bekapcsolni a mai VGA-kon a DXR 1.1-et. Nincs rajtuk elég VRAM. Mindegy, hogy berakják-e az on/off kapcsolót. Szart sem ér, ha nem tudod alárakni azt a memóriakapacitást, amit az effekt igényel. Márpedig ha messzire lövöd a sugarakat, akkor az RT effektek brutálisan memóriazabálók lesznek. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy sem a DXR 1.0, se a DXR 1.1 nem elég kiforrott futószalag. Messze nem tudják megcsinálni azt, amire a mai hardverek elvben képesek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya