Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Egy apró probléma van csak ezzel a magyarázattal: PS5-ön valahogy mégis sikerült megoldaniuk, holott csak 16GB RAM áll összesen rendelkezésre, és ebből lecsíp az OS, a járulékos dolgok (hangoktól kezdve a mentésen át) és a többi...
Szóval finoman szólva sántít a dolog...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kikikirly
senior tag
,,4K-s felbontáson az RT off ~55 fps körül tud, az RT on pedig ~47 fps."
Megeszik bő 10%FPS-t a semmiért.Azért mondom/mondjuk hogy a semmiért merta világon senkit nem érdekel hogy az árnyékok mennyire élesek. Múltkori Godfall cikk alatt a valósághű törmelék effektektre mondtad azt hogy tök feleslegesek, csak eszik a memóriát,ezért nincs igazán komplex Particle és Debris fizika a játékokba.Miért a valóságba ,,elpárolognak" a levegőbe a törmelék darabok, vagy a fizikát félre téve, ha belelövök a falba, eltűnik 30-60 secen belül a lövésnyom,bloodsplattering, tölténytár stb???Játékokba ez a rendkívül limitált időtartam azt jelenti hogy jó eséllyel még vége sincs az adott akció jelenetnek,már kezdenek eltűnni a részletek. Hidd el ezek a dolgok sokkal jobban zavarják az játékosokat, mint az hogy az árnyékoknak a kontúrjai mennyire élesek...
Visszatérve az árnyékokra múltkor a következőt ,,mondtad" szó szerint:
,,hónapokig kellene rajta dolgozni, arra meg nincs idő, és a befejtetett munka mellett sem biztos, hogy meglenne a minőség. Sugárkövetéssel ez tényleg csak napok kérdése.''
Napok kérdése...
Most meg elismered hogy nem napok kérdése mivel RTX off miatt úgy is rá kell szánni a hónapokat. Magadnak mondasz ellent.[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
,,4K-s felbontáson az RT off ~55 fps körül tud, az RT on pedig ~47 fps."
Ráadásul 60FPS alatti tartományba vagyunk. Biztos játszok fél milliós kártyámmal 55 helyett a darabosabb 47 képkockával,csak azért hogy az árnyékok kontúrjai élesek legyenek...
Inkább arról kellett volna 3 cikket írnod hogy mekkora baromság volt a fejlesztők részéről beépíteni a sugárkövetést, Hibrid RTX-nél is arról volt szó hogy csak akkor használják a sugárkövetést ha észrevehető minőség béli javulást hoz, minden másra ott a bevált Global illumination.Ehhez még csak hasonlót se fogalmaztál meg egyik cikkbe se.
,,akkor 1080p-ben már elég lesz az effektnek 10 GB VRAM, így egy 3080-on már aktiválható"
Hogyne RTX 3080-al majd FullHD felbontáson fogok játszani... Mond te gyógyszerre iszol?[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
,,Összességében az árnyékok jelentik a legnagyobb problémát ma. Minden más gondra van valami relatíve jól működő és könnyen implementálható alternatíva.''
Ezt akkor mond ha minden játékba legalább Control komplexitású rombolhatóság és törmelék szimuláció van Wolfenstein 2 szintű sérülés modellezéssel kombinálva, és a részletek is megmaradnak 5 percig(egyik játék sem tudja).Komplex animációkról nem is szólva.
Jelenleg ilyen game nem létezik, részben fejlesztők hozzáállásának, részben limitált számítási kapacitások miatt jó darabig nem is lesz.Nem győztél meg az Only Shadow RTX-ről, többséggel együtt továbbra is értelmetlennek tartom.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Csak akkor gyors és hatékony megközelítés ha a sugárkövetés nem kikapcsolható!
Miről beszélünk???
Könyörgök nézz már megy egy gameplayt, hol rondák neked ezek az árnyékok? -
kikikirly
senior tag
Oké de ezt már megbeszéltük. Felesleges, ezen nincs mit védeni.
Ide a rozsdás bögőt ha a Godfall Nvidia promoted játék lenne és Radeonon nem lenne bekapcsolható a sugárkövetés, mert teszem azt nincs bennük Nvidia féle RT mag, arról írtál volna 3 cikket hogy mennyire felesleges az e féle sugárkövetés, és Nvidia megint a fejlesztők és játékosok érdekeivel ellentétesen cselekszik stb.stb.[ Szerkesztve ]
-
zsintai1987
tag
Az a baj, hogy a legtöbb ember nem tanult fénytant. A legtöbb ember nem érti az Anvil-ban (is meg a több engine-ben is) miért használunk "kemény és vagy puha szélű árnyékokat".
Nekem muszály volt tanulnom, de énsem úgy megyek az utcán, hogy b@sszameg milyen szép árnyékot vetek a járdára, és az rtx-elve az oszlop+kuka+az én árnyékom milyen f@sza sötét árnyékot generál.
Csak rtx 2070-re toltam rá az rtx-et, de gyönyörű, értem az rtx-et és látom is. DE mikor megy a gameplay kikapcsolom a francba mert kell az fps.
A metro jól kezelte a "dobozos" rtx-et, az jó megoldás volt! De minden más meg lutri.
A Tomb raiderben meg az rtx csak árnyékokra volt bekapcsolható, ott is szép volt (pl a kisgyereket az öngyújtóval csak azért tették bele szerintem a város közepére), de itt is kikapcsoltam.
Na elérkeztem a sokat emlegetett Controllhoz: rtx on és felmosták a padlót, biztos otthagyta a takarítónő és kiborult a vödör. Itt nemkapcsoltam ki! Szép volt, de egyszer toltam végig elég is volt.3700x, ASUS 570prime, 2X16GbCorsair 3200 cl16 , ház:CM 500P fehér, Seasonic Focus+ 550W 80+ GOLD, rx 5700xt nitro+