Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz darkhorse #378 üzenetére
Rohadt sokat számol a program. Nem nagyon tudnak vele mit csinálni, csak optimalizálni, amennyire az erejük engedi. Mindig is jöttek olyan motorok, amik innovációt hoztak, most az az innováció, hogy a filmeknél használt eljárásokat átemeljék valós időbe, ezt csinálja a Nitrous. Ezzel egy csomó elavult módszert ki tudnak ütni, például a pixelfények szükségességét, a screen space effekteket, stb. ... ugyanakkor hátrány, hogy az alternatívák számításigénye elég nagy. A prociigény tekintetében pedig a terepszimuláció azért gond, mert a játék 16 bites magasságtérképeket használ a jellemző 8 bit helyett. Ez nyilván fáj a prociknak, ha a pálya mérete nagyon nagy, viszont a 16 bites magasságtérképpel elég jó a terepátmenet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...