- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
bazsi83vp
senior tag
A steam felmérés szerint ~3,5 százaléknak van 1080 feletti monitora, azért annál szerintem picit többen költenek a játékosok közül relatíve erősebb procira.
Az meg hogy profitál-e, szerintem a programozókon múlik, bárki mondhat bármit, biztos el lehet 1-2 dolgot kefélni DX12/Vulkan mellett is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Kezd nagyon bonyolulttá válni a magokra vonatkozó igény. Eddig a DX11-ben az egész azért volt egyszerű, mert mindegyik hardvert ugyanazok a korlátok érték. DX12-ben ez megváltozik, mivel egy GeForce más többletterhelést fejt ki a CPU-ra, mint egy Radeon. A GeForce-nak DX12-ben több CPU-idő kell, pusztán a binding eltérő működése miatt. Ez effektíve átfordítható több maggá is, mert a DX12 explicit párhuzamos API. Ugyanez igaz pár olyan kutatásra is, mint a Nitrousban a terepszimuláció. GeForce-on az 1.5-ös verziónak kell a 6 mag (el sem indul alatta), míg Radeonon elég a 4 mag is, ugyanis az aszinkron compute megoldja a számítást az extra magok nélkül is. Szóval a ma is látható változások mellett már leginkább a VGA-tól függ, hogy mennyi mag kell. De én inkább ajánlom, hogy VGA-tól függetlenül legyen több mag.
Persze ha téged nem érdekelnek a DX12-es játékok, akkor neked elég a négy mag még sokáig. Csak nem fogsz játszani.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.