Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz sb #198 üzenetére

    Eddig pont az volt a baj a DX11-ben, hogy nem lehetett befogni azt a sok magot egy játék alatt, mert a jelenetszámításnak igen jelentős részét tette ki a rajzolási parancsok kiadása, ez pedig egy magra volt korlátozva, illetve számolni kellett azzal, hogy a grafikus meghajtó elvesz 2-3 magot a programtól, és emiatt nehezen kiaknázható a még megmaradt processzoridő. A DX12-ben (és a Vulkanban is) eleve nincs kernel driver, vagyis a meglévő processzormagokat a program teljesen eléri. Emellett a rajzolási parancsok kreálása és kiadása is többszálú.
    Első körben, a konzolok miatt sokkal több rajzolási parancs lesz PC-n, amint elhagyjuk teljesen az öreg API-kat. Emiatt sokkal több objektum lesz a játékos körül és nagyobb lesz a látótávolság.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák